Helsingin Pihlajamäen terveysasema

joni.

Olen nyt vuoden asioinut tällä terveysasemalla ja täysin kyllästynyt näihin virolaisiin ja venäläisiin "lääkäreihin" joita tämä asema on täynnä! ja he ovat täysin ammattitaidottomia he puhuvat todella huonoa suomea, eikä heidän sanoistaan ymmärrä mitään.

Virolainen mies"lääkäri" nauroi minulle päin naamaa kun kerroin vaivastani, määräsi lopulta buranaa. Oli pakko mennä yksityiselle ja siellä suomalainen hyvin koulutettu yleislääkäri määräsi tulehduskipulääkettä ja ihmetteli suuresti tämän helsingin kaupungin palkkaaman virolaisen "lääkärin" toimia kun kerroin että määräsi vain buranaa ja nauroi minulle.

Venäläinen nais"lääkäri sanoi, että minulla on luupiikki kantapäässä. Hän sanoi, että siihen voi laittaa kortisonipiikin mutta se on kivulias, ei maininnut mitään siitä että yleensä kantapäähän laitetaan ekaksi puudutuspiikki ja sitten vasta kortisooni. Pelotteli kivulla, koska osaaminen ei olisi riittänyt antamaan piikkiä!! Sen yksinkertaisesti näki, että kyseessä on erittäin huono lääkäri! Sitten menin röntgeniin, hänen pyynnöstään vaikka hän oli jo aikasemmin sanonut, että minulla on luupiikki. Sitten soitin, että löytyikö mitään? Hän sanoi, että mitään ei löytynyt ja kyseessä taitaa olla jokin venähdys. Siis venähdys kantapäässä joka on kestänyt jo puoli vuotta!! Ja tämän takia kun ei mitään löytynyt, niin hän ei suostu laittamaan kortisonipiikkiä. Löin luurin kiinni. Soitin yksityiselle lääkärille, hän sanoi, että vaikka röntgenissä ei mitään näkyisi, niin kyseessä voi olla luupiikki, ihmetteli helsingin kaupungin palkkaaman "lääkärin" sanoja, suorastaan kummasteli.

Tuolta näette kyseisen terveysaseman lääkärien listan. Miksi yksi asema ängetään täyteen näitä minä puhun ***** huono suomi "lääkäreitä?!?

http://www.hel.fi/hki/Terke/fi/terveyspalvelut/pihlajam_en terveysasema

Nyt vaihdan Herttoniemeen, pääsen eroon näistä saatanan ammattitaidottomista venakoista!!!!

http://www.hel.fi/hki/Terke/fi/terveyspalvelut/herttoniemen terveysasema

1

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkärillesairasloma

Tuleppa Itä-Suomeen täällä onkin mielenkiintoista kun oman maalainen terveyskeskuslääkäri valehtelee vastaanotolla ja puhutuista asioista ei ole sairaskertomuksessa mitään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe