Olen nyt vuoden asioinut tällä terveysasemalla ja täysin kyllästynyt näihin virolaisiin ja venäläisiin "lääkäreihin" joita tämä asema on täynnä! ja he ovat täysin ammattitaidottomia he puhuvat todella huonoa suomea, eikä heidän sanoistaan ymmärrä mitään.
Virolainen mies"lääkäri" nauroi minulle päin naamaa kun kerroin vaivastani, määräsi lopulta buranaa. Oli pakko mennä yksityiselle ja siellä suomalainen hyvin koulutettu yleislääkäri määräsi tulehduskipulääkettä ja ihmetteli suuresti tämän helsingin kaupungin palkkaaman virolaisen "lääkärin" toimia kun kerroin että määräsi vain buranaa ja nauroi minulle.
Venäläinen nais"lääkäri sanoi, että minulla on luupiikki kantapäässä. Hän sanoi, että siihen voi laittaa kortisonipiikin mutta se on kivulias, ei maininnut mitään siitä että yleensä kantapäähän laitetaan ekaksi puudutuspiikki ja sitten vasta kortisooni. Pelotteli kivulla, koska osaaminen ei olisi riittänyt antamaan piikkiä!! Sen yksinkertaisesti näki, että kyseessä on erittäin huono lääkäri! Sitten menin röntgeniin, hänen pyynnöstään vaikka hän oli jo aikasemmin sanonut, että minulla on luupiikki. Sitten soitin, että löytyikö mitään? Hän sanoi, että mitään ei löytynyt ja kyseessä taitaa olla jokin venähdys. Siis venähdys kantapäässä joka on kestänyt jo puoli vuotta!! Ja tämän takia kun ei mitään löytynyt, niin hän ei suostu laittamaan kortisonipiikkiä. Löin luurin kiinni. Soitin yksityiselle lääkärille, hän sanoi, että vaikka röntgenissä ei mitään näkyisi, niin kyseessä voi olla luupiikki, ihmetteli helsingin kaupungin palkkaaman "lääkärin" sanoja, suorastaan kummasteli.
Tuolta näette kyseisen terveysaseman lääkärien listan. Miksi yksi asema ängetään täyteen näitä minä puhun ***** huono suomi "lääkäreitä?!?
http://www.hel.fi/hki/Terke/fi/terveyspalvelut/pihlajam_en terveysasema
Nyt vaihdan Herttoniemeen, pääsen eroon näistä saatanan ammattitaidottomista venakoista!!!!
http://www.hel.fi/hki/Terke/fi/terveyspalvelut/herttoniemen terveysasema
Helsingin Pihlajamäen terveysasema
joni.
1
369
Vastaukset
- lääkärillesairasloma
Tuleppa Itä-Suomeen täällä onkin mielenkiintoista kun oman maalainen terveyskeskuslääkäri valehtelee vastaanotolla ja puhutuista asioista ei ole sairaskertomuksessa mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031727- 2101547
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58865En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51804Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36745Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58735The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5732