mua ärsyttä ku yks mun luokkalainen poika tykkää musta enkä todellakaan oo kiinnostunu. sen kaverit aina huutelee mun perään ja yrittää saada sitä puhuu mulle. sit se on tosi kiusalliista ku se tuijottaa mua tunnilla. millä saan sen loppumaan
mitä
teen
1
318
Vastaukset
- mieppi
tasasn miltä susta tuntuu. Mullaki oli tollanen "ihailia", mut sain onneks sen jättämään mut rauhaan. hän yritti olla kaikin mahdollisin tavoin ystävällinen ja päästä suosiooni, mutta minä sainoin kohteliaasti: No thanks! Ja hän lopetti sen siihen. Huomaan kyl edelleen ku se välil tuijottelee, mut en välitä siitä yhtään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623