Kysyn keski-ikäisenä miehenä ensimmäistä kertaa elämässäni näin. Olen elämässäni luottanut omaan intuitiooni ja järkeeni, vaikkakaan intuition järjelle tarjoama "tieto" ei ole ollut aina oikeassa.
Olen seurustellut nyt muutaman kuukauden jonkin verran itseäni vanhemman naisen kanssa. Tunteeni ovat erittäin syvät häntä kohtaan ja olemme saaneet yhdessä lyhyessä ajassa paljon hyvää aikaan, erityisesti elämäntavoissa. Minua askarruttaa kuitenkin muutama asia. Hän ei jostain syystä luota minuun ja painostaa minua toistuvasti todistamaan syyttömyyteni milloin mihinkin, varsinkin jos vietän joskus aikaa yksin kotonani. Hän loukkaa minua mitä törkeämmillä tekstiviesteillä, kun olen poissa hänen luotaan, vaikka asumme melko lähekkäin. Se on raskasta ja syö uskoani yhteiseen tulevaisuuteen. Lisäksi hän tarjoaa omaa näkemystään joistain asioista ehdottomana kiveenhakattuna totuutena ja sortuu puheissaan usein kahlitseviin mies/nais-stereotypioihin. Voiko tämä hänen ajattelutapansa muuttua vai täytyykö minun vain oppia sietämään tällainen musta-valkoisuus luonteenpiirteenä?
Toinen asia on henkilökohtainen elämäni ja kehitykseni. Olen ymmärtänyt olleeni ammatillisesti eräänlaisessa tienhaarassa, muutos parempaan tosin on jo käynnissä, mutta viekö valitsemani polku tosiasiassa pidemmällä tähtäimellä sittenkään suotuisaan suuntaan? Ja kestääkö tämä suhde muutoksen tuomat paineet, varsinkin kun tulkintani suhteen hankaluuksista on naisen pelko menetyksestä ja itselläni henkilökohtaisen avautumisen lisäämisen pelko näiden sanallisten loukkausten pahenemisesta?
Tuntijasi/Keskiyö
3
75
Vastaukset
Hei
kiva kun kirjoitit.
naisystävälläsi on tosiaankin kaikki liossa ja korkeat odotukset tälle teidän suhteellenne. mutta sinun sisimpäsi katselee jo muualle, avarampaan elämään, missä ei ole kovia rajoituksia.
naisystävälläsi on ollut liikkuva menneisyys, hän haluaisi vihdoinkin löytää "kodin".
sinullakin on ollut paljon harmeja elämässäsi, mutta nyt sinä olet oppiprosessissa, etkä halua jäädä paikallesi polkemaan.
suunnitelmasi työn puolesta ovat hyviä, niitä kannattaa jatkaa.
ei aikuinen ihminen luonnettaan muuta, korkeintaan hetkellisesti omien tarkoituksiensa hyväksi. sanon rehellisesti, että näen teidät jo nyt selät vastakkain. ehkä on hyvä, että huomaat asian kuukausien, etkä arvokkaiden vuosien jälkeen.
sinun urasuunnitelmasi ovat erittäin hyvällä vauhdilla ja saat valmiiksi sen, mitä oikeasti haluatkin. siinä et saa tehdä kompromisseja.
t. Keskiyö- Pantheon2.
Hei Tuntija!
Näetkö jonkun muun naisen, kun todella tämä nainen ei ole ollut liikkuva menneisyys. Kahta lasta ja sitten yksi lapsi hoitanut niitä käynyt töissä.
Tätä on ollut nyt 15 vuotta yksin enimmäkseen. Siinä on ollut vain ruokakauppa työ ja koti. Koti on ollut hänellä aina lämmin jossa asunu. Silloin hän on liikkunut, kun on muutettu samassa kaupungissa asuen lasten tarpeiden mukaan.
Olisikohan kyseessä elämästäni joku muu nainen joista olen irtautumassa.
Tämä nykyinen nainen tulee rinnalla, ja innoissaan minun uusista urasuunnitelmista.
Nyt ei tullu yhtäkään rumaa tekstiviestiä ymmärtänyt tämän.
Varmasti parempaan olemme menossa. Hei
kyllä me tarkoitamme samaa. ei liikkuva ainoastaan tarkoita miessuhteita.
sinulla on voimaa jatkaa eteenpäin.
minusta sinä et ole vielä kohdannut rakkauttasi. puhuisin oikein mielelläni myös muista kauniista asioista, mutta tämä on se, mitä kysyit.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121752Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551257Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1431207- 48930
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html117884Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä73849- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62762- 56761