Kiireiden keskellä koiran voi nyt viedä myös päiväkotiin! Koirapäiväkoti Hyggebo tarjoaa mukavan päivän nelijalkaiselle lemmikillesi hoitotätien valvovien silmien alla. Tutustu osoitteessa http://www.koirapaivakoti.fi
Koirillekin oma päiväkoti
3
94
Vastaukset
- Kannatan #7
Hyvä juttu lemmikeille joilla päivät muuten olisi yksinäisiä.
- sdfgsdgdsfg
No tällaista arkitottelevaisuuskurssia lastenkin päiväkodeissa toteutetaan joka päivä. Jossainhan ne elämän taidot tai edes alkeet on opittava.
Mieluusti siirtyisin lasten hoitoalalta koirien hoitopuoleen, olisi varmasti miellyttävämmät asiakasperheet ja mukavampi työ.- yksityinen voi valit
Edellytykset
Taataksemme kaikille korkealuokkaista palvelua ja stressittömän päivän edellytetämme hoitoon tulevilta lapsilta seuraavaa:
1. Lapsen on oltava sosiaalinen niin ihmisiä kuin kaikkia muitakin lajeja kohtaan, erityistapauksista sovittava erikseen.
2. Lapsi ei saa olla aggressiivinen.
3. Lapsella ei saa olla uhmaikä.
4. Lapsella on oltava voimassaolevat rokotukset ja säännölliset neuvolakäynnit.
5. Lapsen on oltava säännöllisesti ruokittu, nukutettu ja ulkoilutettu.
6. Lapsi on suositeltavaa pestä säännöllisesti.
7. Lapsi ei saa sairastaa tartuntatauteja.
8. Lapsi ei saa meluta.
Teemme jokaisesta hoitoon tulevasta lapsesta hoitosopimuksen. Varaattehan ensimmäisellä käynnillä hieman ylimääräistä aikaa haastattelua varten tai tulette tutustumaan ennakkoon. Jokainen hoitoon tuleva lapsi saa oman ID-numeronsa, jota tarvitaan lasta noudettaessa. Luovutamme lapsen ID-numeroa vastaan, joka lähetetään vanhemmille myös tekstiviestitse tai sähköpostiin numeron hukkumisen ehkäisemiseksi. Käytäntö perustuu varkauksien ennaltaehkäisyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328477Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68686Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.31681- 38636
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627