Tarja Turunen esiintyy Nelosen kuninkaalliset häät ohjelmassa tiistaina 21.5.
Tule kannustamaan Tarjaa yleisönä. Yleisöksi tuleminen on ilmaista, ilmoittaudu osoitteeseen [email protected].
Lisätietoja ohjelmasta: http://www.nelonen.fi/ohjelmat/kuninkaalliset-haat
Tarja Turunen Kuninkaalliset häät ohjelmassa 21.5 tule yleisöksi
9
269
Vastaukset
- taria & marsu
Säveltapailua; "Nothing Else Matters" a´la Tarja Turunen http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288567267562.html
Tietysti tärkeintä oli nähdä ja kuulla kuuluisa laulajatar, joka piipahti kotikonnuillaan - AD 585
Peräti 13 henkilöä haluaa Tarjan takaisin Nigthwishiin
http://www.adressit.com/tarja_turunen_takaisin_nightwish_-yhtyeeseen - Voe ei...
Tarjaa kuunnellessa tuli ikävä Metallican äijänköriläitä... Hetfield on esittänyt tätä niiiiiiin paljon TUNTEELLISEMMIN ja aidommin. Miksi tuota oopperakailotusta pitää tunkea joka paikkaan? Ei sovi tähän kappaleeseen. Tarjan "tavaramerkistä" eli savo-karjalaisesta englannin ääntämyksestä nyt puhumattakaan... Ja kuulosti vielä epävireiseltä. Taisi Tarjaa jännittää tämä erikoislaatuinen esiintyminen.
- Imaru15
Toivoisin että Tarja olisi esittänyt melkein ihan mitä tahansa muuta. Mutta ei. Kun hänen on ihan pakko saada laulaa näitä heviklassikoita, ilmeisesti todistaakseen olevansa NIIN heviä itse. Mutta ihan kamalaahan tuo on, ei siitä mihinkään pääse.
Harmi, koska itsestä tuntuu että aina kun Tarja esiintyy tv:ssä, hän nolaa itsensä.- No johan on
Aika löpinää taas. Hienosti suoriutui maamme eturivin laulutaiteilija taas. Kappaleen oli valinnut itse pastori, ei siis Tarja. Tarja vaan aina kaunistuu vuosien saatossa ja on todella tyylikäs. Varsin tyylikäs onkin, jos vaikka nyt vertaisi näihin tankotanssijoihin ym. perässä hiihtäjiin. Kateus vie kalatkin vedestä näemmä taas.
Mistä asti tuo typerä biisi on muuttunut heviklassikoksi. Täyttä skeidaa koko biisi. - Tyylikkyys ei auta
No johan on kirjoitti:
Aika löpinää taas. Hienosti suoriutui maamme eturivin laulutaiteilija taas. Kappaleen oli valinnut itse pastori, ei siis Tarja. Tarja vaan aina kaunistuu vuosien saatossa ja on todella tyylikäs. Varsin tyylikäs onkin, jos vaikka nyt vertaisi näihin tankotanssijoihin ym. perässä hiihtäjiin. Kateus vie kalatkin vedestä näemmä taas.
Mistä asti tuo typerä biisi on muuttunut heviklassikoksi. Täyttä skeidaa koko biisi.jos laulu menee vähän niinku ammu-vainaan nuotilla. Vain fakkiutuneimmat tarja-nistit pitävät kyseistä esitystä onnistuneena. Itsekin olen Tarja-fani, mutta en sävelkorvaton sellainen.
Et selvästikään ole mikään varsinainen hevimusiikin harrastaja... - Jumpsis55
No johan on kirjoitti:
Mistä asti tuo typerä biisi on muuttunut heviklassikoksi. Täyttä skeidaa koko biisi.Tarja on erittäin tyylikäs ja kaunistuu vaan, totta. Maamme eturivin laulutaitelija, totta. Mutta silti tuo biisi menee metsään kuin vaan voi mennä, ei se tyylikkyys sitä muuksi muuta. Tarja olisi voinut pyytää itselleen paremmin istuvaa biisiä, mutta niin on kova luotto omaan tekemiseen että kritiikki itseään kohtaan unohtuu. Edellisen kerran kun Tarja esiintyi Suomen televisiossa esitys aiheutti myötähäpeää ja nyt taas. Tuosta tulkinnasta on hankala löytää mitään hyvää, lähinnä se on huvittava, mikä tuskin oli Tarjallakaan tavoitteena.
- Jopa Johanna Kurkela
on esittänyt tämän livenä uskottavammin ja kauniimmin.
http://www.youtube.com/watch?v=aiIP18Mf4v0 - once vaan...
#Tarja vaan aina kaunistuu vuosien saatossa ja on todella tyylikäs#
Tää linee koko kinkerin pääasia...lauluista viis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994