Olen 2010 vuonna valmistunut ajoneuvoasentaja joka on tehnyt kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Olin puolustusvoimilla töissää palvelusajan jälkeen ja sitten olin myös sen jälkeen palomiehen viran sijaisena. Myöhemmin olin oman alan hommissa pari kolme kuukautta kunnes työn antajalta loppu rahkeet kesken pitää niin monta työntekijää töissä ja lähtö tuli.. Nyt etsin ihan sama mitä töitä, olen taistellut työ ja elinkeinotoimiston kanssa 3kk ja penniäkään en ole rahaa saanut joten nyt tai ei koskaan on löydyttävä töitä! En tule tuottamaan pettymystä varmasti!
Olen nopea oppimaan ja teen työni huolella loppuun asti. ! Ottakaa yhteyttä jos olen etsimänne työn tekijä! [email protected]
22 vuotias ajoneuvoasentaja etsii ihan mitä tahansa työtä!!
Työnhakija
1
239
Vastaukset
- työnhakija
Huomiona viellä että pirkanmaalle olen valmis mihin vaan töihin jos vain töitä saan! Tampereella normaalisti vaikutan T. työnhakija Juha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628