Mulla todella inhottavaa kirvelyä aina aika ajoin alapäässä. Kirvely on virtsa-aukossa. Tulehdusta ei ole, kokeissa käyty. Kärsin tästä esim. raskauden aikana koko ajan ja avuksi määrättiin perusvoidetta, joka kyllä auttoikin vähän. Onko olemassa mitään juuri tähän tarkoitukseen olevaa "lääkettä"? Onkohan vika vain ärtyneessä limakalvossa??? Onko kellä kokemuksia???
Kirvely...
sisko
3
1556
Vastaukset
- n-19
Kirvely saattaa johtua pienistä haavaumista tai ärtyneisyydestä, jotka minulle tulivat liiallisesta pesemisestä ja "kovasta" vessapaperista. Poikaystävälläni on todella karkeaa vessapaperia etten sitä voi käyttää kun muuten sitten tulee näitä "hankaumia". Siispä menimme poikaystäväni kanssa ostamaan soft emboa :)
- yks
Sinä kirvelystä kärsivä, juo paljon nestettä jotta virtsa laimenee ja vähennä kahvin juontia. Mulle auttoi.
- päärynä
Kokeile Ceridal-sarjan lipolotionia, se on auttanut ainakin minua. Itse olen kärsinyt kirvelystä viisi vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249