löytyiskö ketää nuorta joka kuuntelis 60-luvun musiikkia

60-lukua ihaileva

Ite oon 13v. poika ja kuuntelen 60-luvun musiikkia. Lempi bändini on the Beatles ja haluaisin löytää saman kaltaista musiikkia kuuntelevia nuoria.

29

367

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yellowsubmarine-

      Minä! Oon 14-vuotias tyttö :'D

    • asdvadhh

      60-luvun brittimusiikki täyttä rautaa, ite en nii Beatlesia sinänsä yleisesti kuuntele , mutta Rollareita ja etenkin The Who:ta tulee kuunneltuu.

      • sadhgdf

        ja myös 60-luvun psykedeelistä rockkia tulee kuunneltuu. mm Jimi Henrix ja Iron Butterfly... sekä Grateful Dead, Yardbirds, The Animals ymsyms


    • 14v p

      Ite kuuntelen aika paljon 60-luvun iskelmä/rautalanka musiikkia sitten rollarit. 60-luku vaan jotenkin kiehtoo mua, erityisesti sen aikanen musiikki.

    • 60-lukua ihaileva

      Vihdoin löysin saman kaltaista musiikkii kuuntelevii nuorii ajattelin jo ettei sellast enää musiikkii kuuntelevii nuorii enää löytyis :D Oisko yhteys tietoi?

      • yellowsubmarine-

        Onko sulla facebook-käyttäjää?


      • 60-lukua ihaileva
        yellowsubmarine- kirjoitti:

        Onko sulla facebook-käyttäjää?

        Eti facebookist sellane ku Tommi Penttila. Mikä sun facebook-käyttäjän nimi on ni osaan ottaa sut kaveriks?


      • yellowsubmarine-
        60-lukua ihaileva kirjoitti:

        Eti facebookist sellane ku Tommi Penttila. Mikä sun facebook-käyttäjän nimi on ni osaan ottaa sut kaveriks?

        Mun etunimi on Heli, mä pyydän sut kaveriks :D Näytän sit ehkä pojalle ni älä ihmettele:DD


      • fdhnfdn
        60-lukua ihaileva kirjoitti:

        Eti facebookist sellane ku Tommi Penttila. Mikä sun facebook-käyttäjän nimi on ni osaan ottaa sut kaveriks?

        Mun nimi on Jarmo, mä näytän ehkä 60 v mieheltä mut oon 16v tyttö ;)


    • 70´S

      Itse ihailen juurikin 50-80-lukuja, ja kuuntelen ajan musiikkia (vinyyliltä ja C-kaseteilta) mutta 60-luku on kyllä myös mieleen. 13-vuotias poika täälläkin :D Käykö, jos pyydän kaveriksi?:D
      niin, ja soitan rumpusettiä.

      • 60-lukua ihaileva

        Pyydä vaa kaveriks, soitan ite kitaraa :D


    • Rolling Stones <3

      Joo, mäki rakastan 60-lukuu. Kuuntelen esim. Rollareita, Beatlesii, Doorsia ja muuta sellasta. Oon 14 vuotias tyttö ja osaan soittaa vähän kitaraa.

      • 60-likua ihaileva

        onks sul facebook-käyttäjää?


    • s1995

      Kuuntelen Simo Salmista, joka teki Speden ja Jukka Viirtasrn kans musaa jo 60-luvulla. mm. "Rotestilaulu" on tehty silloin.

    • keithrichards,

      ROLLING STONES BEATLES !!!!!!!!!!! ja liiiikaa muuta :c

    • 60-luvun britti

      Mä tykkään kans Beatlesist ja Rollareist. Ja tykkään myös kuunnella Queenia vaik se onki enemmän 80-lukuu. Oon 14 tyttö muute

    • tuulipukujuntti

      kuuntelen sinimetsien ihmetietä

    • tyttö17

      Mä kuuntelen myös. 60-70- ja 80-luvun musiikki on just parasta! Elvis, The Beatles, Janis Joplin, Procol Harum, The animals, The Moody Blues, ja sit myöhemmin Abbaa, Queenia, Nirvanaa.... :) parasta musiikkia

    • Tyttö 15

      Nirvanaa :3

      • irwinismo

        meikä kuuntelee Irwin Goodmania koko tuotanto menee häneltä 60luvulta aina 80luvun loppuun asti.


    • 80-LUKU

      Mie oon 15v elokuussa, kuuntelen paljon musiikkia mikä sijoittuu 60-90 luvulle. (:
      Oisin itse halunnut syntyä tuolloin, kun musiikki maailma oli paljon parempaa kuin nykyisin, nykyisin kaikki on niin koneella teetätettyä ja kaikki kappaleet niin toisistaan matkittuja kopioita. Ah,jos ois saanut syntyä vaikka 80-luvulle

    • joku 1

      Olen 13vuotta ja kuuntelen 60-70-80-90 luvun poppia noina vuosina osattiin tehä vielä musiikkia nykyään ei osata

    • gigigig

      ite täytän tos kesäl 15v ja kuuntelen paljon 70-90 luvun musiikkia,suosikki yhtyeitä onn souvarit,dingo,Armi/Danny,Leevi and leavings,Merja Rantamäki,Modern Talkin,The beatles, Scorpions,Yö, sit on niit muitakin.. :D

    • rokkari 19v

      Ei ihan 60-luvun musiikkia tule pahemmin kuunneltua, mutta musiikkia 70-luvun lopusta 90-luvun alkuun tulee kyllä urakalla kuunneltua. Lemppariartisteja on The Clash, David Bowie, The Stone Roses ja löytyy paljon muutakin.

      Tältä vuosituhannelta ei tule kyllä kuunneltua mitään :D Kyllä sitä ennen osattiin tehdä hyvää musiikkia..

    • Heppu 42 v

      Tyttö 15:

      1960-luvulla oli myös bändi jonka nimi oli Nirvana. Itse en siitä tosin valtavasti pidä, mutta se oli kuitenkin ihan eri asia kuin tämä 1990-luvun alun melusaastebändi.

    • Minäkin kuuntelen Beatlesia... En nyt sitten muistakaan, onko jokin muu kuuntelemani ollut 60-luvulla... Musatunneista ei ollutkaan hyötyä. :D

    • kasari fani

      Olen 13 vuotta kuuntelen aika paljon 80 luvun musiikkia c-kasetilta :)

    • myös 13 vuotias

      Ite tykkään vanhasta musiikista enemmän kuin nyky musiikista tässä muutamia hyviä laulajia irwin-goodman rauli-badding-somerjoki ja juice-leskinen

    • Teunus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe