Joko on heila huomiseks

...

Jos ei heilaa helatorstaina niin ei koko kesänä.

30

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Namenyymi

      Eikö se ollut "Jos ei heilaa helluntaina, ei koko kesänä". Ja helluntai on vasta muutaman viikon päästä. Eli on tässä vielä hetki aikaa. Oiskohan täällä heilaehdokkaita? Ei tarttis olla kuin sen yhden päivän mun heila. Se olis win-win ku kummankaan ei sit tarttis olla koko kesää yksin. Eiköhän jostain kuin taikaiskusta sitten se koko kesän heila löydy...jossei muuten niin siitä helluntaipäivän heilasta sitten! :D

      • lottamari<3

        Mä tuun, mutta vain yhdeksi päiväksi ja vain netinaisena, käykö se?


      • Namenyymi
        lottamari<3 kirjoitti:

        Mä tuun, mutta vain yhdeksi päiväksi ja vain netinaisena, käykö se?

        Voi, se kävisi kyllä! Näin taikauskoisena (ei oikeesti :D ) olisin hyvin kiitollinen tällaisesta mahdollisuudesta. Ei kai sellaista sääntöä missään ole, että heilojen pitäisi itse asiassa tavata ihan livenäkin? :D Kaikenlaista muutakin sitä nykyään netissä sovitaan ja tehdään joten miksei tämäkin toimisi. Mä oon sun heilas ja sä oot mun heilani sen yhden päivän...myöhemmin voidaan sitten harkita jos on vielä jotain :D Mutta jos voidaan tosiaan sopia, että ollaan nettiheiloja sen yhden päivän ajan, ei tarvitse pelätä, että oltaisiin tyritty koko loppukesä tuon heilastelun osalta.


    • lottamari<3

      Hassua, kun just tuolla sinkut palstalla sait tupenrapinat, että se on "jos ei heilaa helluntaina, niin ei koko kesänä".

      Ajattelin, jos alkaisin sulle sellaiseksi nettinaiseksi näin aluksi, jos olet mies. Jos menee hyvin, niin voidaan viettää koko kesä yhdessä ja syödä jädeä, makkaraa ja suklaata niin että ei mahduta mihinkään uikkareihin ja bikinien ja uimahousujen sijasta voidaan viuhahtaa ihan nakuna uimaan ;)

      • Namenyymi

        Jaahas, sä heitit tarjousta jo kahdelle miehelle samassa threadissa, hehheh :) No, mä en oo mustasukkaista sorttia. Ja enpä oo sellaisestakaan säännöstä koskaan kuullut, etteikö helluntaina sais olla useampikin heila. Toivottavasti se ei kuitenkaan tiedä huonoa onnea tms!


      • lottamari<3
        Namenyymi kirjoitti:

        Jaahas, sä heitit tarjousta jo kahdelle miehelle samassa threadissa, hehheh :) No, mä en oo mustasukkaista sorttia. Ja enpä oo sellaisestakaan säännöstä koskaan kuullut, etteikö helluntaina sais olla useampikin heila. Toivottavasti se ei kuitenkaan tiedä huonoa onnea tms!

        Joo mutta varmistin vaan, etten jää ilman. Katsotko lätkää, hieno peli tulossa :)

        Mitä veikkaat..

        yllätysvoittoa vai ?


      • Namenyymi
        lottamari<3 kirjoitti:

        Joo mutta varmistin vaan, etten jää ilman. Katsotko lätkää, hieno peli tulossa :)

        Mitä veikkaat..

        yllätysvoittoa vai ?

        Mä en seuraa ollenkaan lätkää :) Hmm, kelpaankohan silti sun helluntainettiheilaksesi...


      • Isämmaalline mies
        lottamari<3 kirjoitti:

        Joo mutta varmistin vaan, etten jää ilman. Katsotko lätkää, hieno peli tulossa :)

        Mitä veikkaat..

        yllätysvoittoa vai ?

        Se ei todellakaan oo mikää yllätysvoitto jos suomi voittaa.


      • lottamari<3
        Namenyymi kirjoitti:

        Mä en seuraa ollenkaan lätkää :) Hmm, kelpaankohan silti sun helluntainettiheilaksesi...

        Juu, ei se haittaa, mut nyt Suomi sai eka maalin Koskiranta teki...huh, huh..niin...nyt sulla on syy katsoa, kun minäkin katson, eikö se niin mene :D


      • lottamari<3
        Isämmaalline mies kirjoitti:

        Se ei todellakaan oo mikää yllätysvoitto jos suomi voittaa.

        ei vai? no, ei sitten, mutta Jenkit on kyllä aika kovia ja kyllä siitä kova vääntö tulee...hmm.. niin jännää, että hirvittää..no nyt pitää keskittyä katsomaan..

        sun veikkaus on?


      • Namenyymi
        lottamari<3 kirjoitti:

        Juu, ei se haittaa, mut nyt Suomi sai eka maalin Koskiranta teki...huh, huh..niin...nyt sulla on syy katsoa, kun minäkin katson, eikö se niin mene :D

        Jos olisin nettiheilas, niin voisin sanoa, että katsoisin kanssasi ja esimerkiksi kuvailla miten oltais sohvalla jne :D


      • lottamari<3
        Namenyymi kirjoitti:

        Jos olisin nettiheilas, niin voisin sanoa, että katsoisin kanssasi ja esimerkiksi kuvailla miten oltais sohvalla jne :D

        Leijona paidat päällä ja suomiliput poskissa tanssittaisiin keskellä lattiaa aina kun Suomi saisi maalin juu.


    • pyhäpaha paavali

      Vääräleuat väänsi sen sanonnan jo ainaski yli parikymmentä
      vuotta sitten senaikuisessa kapakkaslangissa muotoon
      "jos ei heilaa helluntaina, niin viimeistään sitten seuraavana
      viikonloppuna". Pieni osa niistä jopa onnistui elämään mottonsa
      mukaan, suurimmalle osalle se jäi vaan puheeksi.

      Opuskirjan tankkaajille huomisen pitäis olla niin pyhä päivä, ettei
      edes ruoho kasva ulkona silloin, ainakin kirjan oppien mukaan.

      • 3+13

        jos ei heilaa helluntaina niin on jono juhannuksena


      • lottamari<3

        Mut nyt ei olekaan helluntai vaan helatorstai ja ruoho on vehreän vihreää. Toivottavasti ei sada koko päivää ja koko viikonloppua. Kuinkahan vankka uskomus ihmisillä on ennen ollut kaikkiin noihin sanontoihin ja kuinka vakavalla naamalla sitä on alettu pohtimaan todella, että jääkö koko kesänä yksin, ellei helluntaina ole hellua kainalossa :)

        Uskon, että ihmiset ovat olleet aika taikauskoisia ja varmistaneet ihan vaan varmuuden vuoksi näitä taikauskomuksia niin, että eivät kävele tikkaiden alta, sylkäisevät kolmasti olkansa yli, jos musta kävelee ohitse tmv.. uskomuksia.

        Aika raskasta elämää noin henkisesti, jos on järki parka unohdettu ja uskomuksiin uskottu.

        jaa, mene ja tiedä niistä vanhan kansan viisauksista, voihan niissä jossain perääkin olla?


      • tässä selitys
        lottamari<3 kirjoitti:

        Mut nyt ei olekaan helluntai vaan helatorstai ja ruoho on vehreän vihreää. Toivottavasti ei sada koko päivää ja koko viikonloppua. Kuinkahan vankka uskomus ihmisillä on ennen ollut kaikkiin noihin sanontoihin ja kuinka vakavalla naamalla sitä on alettu pohtimaan todella, että jääkö koko kesänä yksin, ellei helluntaina ole hellua kainalossa :)

        Uskon, että ihmiset ovat olleet aika taikauskoisia ja varmistaneet ihan vaan varmuuden vuoksi näitä taikauskomuksia niin, että eivät kävele tikkaiden alta, sylkäisevät kolmasti olkansa yli, jos musta kävelee ohitse tmv.. uskomuksia.

        Aika raskasta elämää noin henkisesti, jos on järki parka unohdettu ja uskomuksiin uskottu.

        jaa, mene ja tiedä niistä vanhan kansan viisauksista, voihan niissä jossain perääkin olla?

        Yksi selitys sanonnan aluperälle: joskus aikanaan kesän ensimmäiset tanssit oli helluntaina. Parhaat heilat varattiin tietenkin jo silloin, loppukesän tansseihin oli tarjolla vain jämät tai sitten sai olla kokonaan yksin.

        Sanonnan syntyaikoihin ei varmaankaan tansseja ollut joka viikonloppu, tai oltiin aika pienissä piireissä eikä heilojakaan ollut rajattomasti tarjolla. Siksi oli syytä pitää kiirettä. Nopeimmat taisivat viettää jo seuraavana juhannuksena häitä. Ei taikauskoa vaan ihan aitoa viisautta!


      • Namenyymi
        lottamari<3 kirjoitti:

        Mut nyt ei olekaan helluntai vaan helatorstai ja ruoho on vehreän vihreää. Toivottavasti ei sada koko päivää ja koko viikonloppua. Kuinkahan vankka uskomus ihmisillä on ennen ollut kaikkiin noihin sanontoihin ja kuinka vakavalla naamalla sitä on alettu pohtimaan todella, että jääkö koko kesänä yksin, ellei helluntaina ole hellua kainalossa :)

        Uskon, että ihmiset ovat olleet aika taikauskoisia ja varmistaneet ihan vaan varmuuden vuoksi näitä taikauskomuksia niin, että eivät kävele tikkaiden alta, sylkäisevät kolmasti olkansa yli, jos musta kävelee ohitse tmv.. uskomuksia.

        Aika raskasta elämää noin henkisesti, jos on järki parka unohdettu ja uskomuksiin uskottu.

        jaa, mene ja tiedä niistä vanhan kansan viisauksista, voihan niissä jossain perääkin olla?

        Joo, ihan hölmöjä tuollaiset taikauskomukset, hahhah, lolloti lol :DD



        ................................................



        Mut kai sä silti oot edelleenkin mun nettihelluntaiheilani?! Muuten joutuu varmasti olemaan koko kesän yksin jos helluntaisunnuntaina ei oo heilaa! ;(


      • lottamari<3
        Namenyymi kirjoitti:

        Joo, ihan hölmöjä tuollaiset taikauskomukset, hahhah, lolloti lol :DD



        ................................................



        Mut kai sä silti oot edelleenkin mun nettihelluntaiheilani?! Muuten joutuu varmasti olemaan koko kesän yksin jos helluntaisunnuntaina ei oo heilaa! ;(

        Tottakai olen, kun lupasin olla...saat tanssittaa koko illan ja yön ja ehkä juhannuksenakin :)


      • Namenyymi
        lottamari<3 kirjoitti:

        Tottakai olen, kun lupasin olla...saat tanssittaa koko illan ja yön ja ehkä juhannuksenakin :)

        Kiva kiva! Mä en kyllä paljon tansseja osaa. Perushitaan ála yökerho osaan vetää...ja ehkä vähän valssiakin. Niin ja tietysti vaakam....:D Osaisitkohan vähän opettaa mua? Kyllä mä varmasti juhannukseen mennessä oppisin :)


      • tässä selitys kirjoitti:

        Yksi selitys sanonnan aluperälle: joskus aikanaan kesän ensimmäiset tanssit oli helluntaina. Parhaat heilat varattiin tietenkin jo silloin, loppukesän tansseihin oli tarjolla vain jämät tai sitten sai olla kokonaan yksin.

        Sanonnan syntyaikoihin ei varmaankaan tansseja ollut joka viikonloppu, tai oltiin aika pienissä piireissä eikä heilojakaan ollut rajattomasti tarjolla. Siksi oli syytä pitää kiirettä. Nopeimmat taisivat viettää jo seuraavana juhannuksena häitä. Ei taikauskoa vaan ihan aitoa viisautta!

        Ja maalla kesä oli työntäyteistä aikaa, ei siinä ehtinyt heilaa kovin kaukaa katsastella vaan oli helpointa kun hyvissä ajoin löytyi se oikea aitan ovi :-)


    • lottamari<3

      Täällä nämä viestit ei kulje, mutta jep..eiköhän me osata kaikkea noita juhannukseen mennessä, kun opetellaan.

    • Juhannusheila löytyy

      Onneksi on. On ollut jo reilu 1v.

      • Juhannusheila löytyy

        Kirjoittaja on siis nainen


    • Esa Lokki

      Ei tarvi huolehtia helluntaista kun hakee lääkäriltä riittävästi Diapamia tai vastaavaa voi nukkua koko jeesus-päivän läpi.

      • 46433466436364

        Bajauttelu on kyl hauskempaa...


    • qluuko

      Ei ole heilaa helluntaina mutta ei mikään poikkeustilanne siinä mielessä että on jo 30 yksinäistä helluntaita takana. Aika turhaksi ja oudoksi sitä itsensä tuntee. Ei jaksa enää toivoa tai olla liian positiivinen minkän suhteen Olen nainen josta kukaan ei kiinnostu.

      • "on jo 30 yksinäistä helluntaita takana"
        Sama juttu paitsi että olen mies ja se 30:s on nyt huominen päivä. Kumma juttu muina päivinä on joskus seuraa ollut, mutta tuo päivä aina yksin...


    • qluuko

      Kyllä se jo ylä-asteella alkaa näkyä kuka jää ikisinkuksi ja kuka ei.

      • qluuko

        Silloin jo sain muilta viestin että olisi parempi etten olisi olemassa. Nyt on jo kulunut liian kauan ja vaaleanpunaiset lasit on poistuneet silmiltä maailman suhteen että alkaisi muuttaa itseään jonkun toisen vuoksi.


      • qluuko kirjoitti:

        Silloin jo sain muilta viestin että olisi parempi etten olisi olemassa. Nyt on jo kulunut liian kauan ja vaaleanpunaiset lasit on poistuneet silmiltä maailman suhteen että alkaisi muuttaa itseään jonkun toisen vuoksi.

        Kyllä varmasti oot jollekin tärkeä näin mä uskon, yksikinhän riittää? Ja eihän sitä itseään tarvitse muuttaa toisen vuoksi, riittää että kelpaa toiselle sellaisenaan. Jos ei vikoineen päivineen kelpaa niin toinen ei sitten ole oikea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe