Pojat jotka haukkuu tyttöjä

mencanjumpoffacliff

Onko mitään säälittävämpää? En siis puolla minkäänlaista kiusaamista, en ikimaailmassa, pojalta pojalle, tytöltä tytölle tms. Miksi kukaan poika ikinä haukkuisi tyttöä esimerkiksi rumaksi tai läskiksi? Tosin kaikkihan sen tosin tietää että pojilla on teelusikan tunneskaala mut joo.

32

2853

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadsa

      Säälittävämpää olisi vain jos joku seksistinen paska kirjoittaisi nettifoorumille seksististä paskaa jonkun paskan seksistisen nimen alla, kuten vaikka mencanjumpoffacliff.

      • sovinisti69

        mene sinä ämmä takaisin keittiöön...


    • puolueeton3

      ensinäkkin ihmistä voi sanoa rumaksi jos se on totta ja taidat olla joku 11 kiusattu paska

    • Youcanjumpoffacliff

      Et vittu ees tiiä mikä on tunneskaala. Sitäpaitsi mitäs vittua mä sille voin että mulla on penis. Estääkö se mua kritisoimasta niitä joilla sitä ei oo. Ihan yhtä säälittävää on jos tyttö haukkuu poikaa ei ne tissit ja pillu sulle mitään erityisoikeuksia anna.

    • jdjjdjs

      Ehkä pojat eivät vain näytä tunteitaan? Ei se tunteellisuus sitä tarkota että pitää heti olla vääntämäs märyä tai ängstäämäs tai vetämäs jotai itkupotkuraivareit.
      Paskat sanon minä D:

    • enkerrooo

      Joo meijän luokkalainen poika haukku meit jo 3 luokalla huor*ksi yms.

    • ErNuGirl4ever

      "Naiset kuuluu keittiöön" ja muuta paskaa... Musta tulee tätä mukaa feministi, kun erehdyn kuunteleen meijän es-jonneja.

      Eihän naista tarvita edes keittiössä, kun teille riittää es, kalja ja hampurilaiset... Mietippä sitä läski! Sääliks käy (olematonta)tyttöystävääs^^

      • Rollface

        Jos ollaan realistisia niin kuinka moni mies eläisi näillä kolmella? Entä kuinka usein nainen huolehtii huushollin ruoanlaitosta?
        Ja miten voit haukkua ketään läskiksi internetin kautta?


      • ErNuGirl4ever
        Rollface kirjoitti:

        Jos ollaan realistisia niin kuinka moni mies eläisi näillä kolmella? Entä kuinka usein nainen huolehtii huushollin ruoanlaitosta?
        Ja miten voit haukkua ketään läskiksi internetin kautta?

        Helpostihan tuo haukkuminen luonnistuu... Mikä on tulos jos jätkät vaa juo ja syö roskaruokaa?
        Pahoitteluni silti yleistämisestä arvon Rullanaama :3

        Ja kyllä kaikki tietää realistisuuden. Ja en väitä ettei miehet osais kokata. Faija ainaski C:<
        ja aikas usein ruuanlaittoa pidetään naisten hommana, eikä siinä mitään, mutta itse keskustelun pointti oli kundien suhtautuminen ja haukkuminen naisiin ja tyttöihin-.-"
        jos se on sitten mielestäsi realistista, et naisil ei oo elämää keittiön ulkopuolella niin. . .


      • Rollface
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Helpostihan tuo haukkuminen luonnistuu... Mikä on tulos jos jätkät vaa juo ja syö roskaruokaa?
        Pahoitteluni silti yleistämisestä arvon Rullanaama :3

        Ja kyllä kaikki tietää realistisuuden. Ja en väitä ettei miehet osais kokata. Faija ainaski C:<
        ja aikas usein ruuanlaittoa pidetään naisten hommana, eikä siinä mitään, mutta itse keskustelun pointti oli kundien suhtautuminen ja haukkuminen naisiin ja tyttöihin-.-"
        jos se on sitten mielestäsi realistista, et naisil ei oo elämää keittiön ulkopuolella niin. . .

        En ole mielestäni missään vaiheessa sanonut naisten paikan olevan keittiössä, on vain lievästi tyhmää sanoa että pojat haukkuvat tyttöjä kun tätä tapahtuu molemmin puolin.
        Se vain osoittaa että ala-aste meiningeissä tämä palsta liikkuu.


      • ErNuGirl4ever
        Rollface kirjoitti:

        En ole mielestäni missään vaiheessa sanonut naisten paikan olevan keittiössä, on vain lievästi tyhmää sanoa että pojat haukkuvat tyttöjä kun tätä tapahtuu molemmin puolin.
        Se vain osoittaa että ala-aste meiningeissä tämä palsta liikkuu.

        Anteeksi taas. Ei ollut yhäkään tarkoitus yleistää ja en väitä että sinä olisit naisia nyt hirveesti haukkumassa.

        Ja kyllä, haukkumista tapahtuu molemmin puolin. Ja en voi mitään, että gallupin aihe oli tämä ja että ensimmäinen mieleentullut aiheeseen liittyvä kokemukseni on juuri tämäntyyppinen syyttely yms. Ja en voi mitään, ettei suorasukainen kirjoitustapani miellytä kaikkia (hei ja anteeksi vaan kaikki).
        Ja en voi sillekkään mitään ettei aihe ole mieluinen.

        Ja en ole ala-asteella. En kiistä etteikö ala-astelaisia täällä silti kommentoisi.^^
        ja itte oot minkä ikänen?


      • Anonyymi
        Rollface kirjoitti:

        En ole mielestäni missään vaiheessa sanonut naisten paikan olevan keittiössä, on vain lievästi tyhmää sanoa että pojat haukkuvat tyttöjä kun tätä tapahtuu molemmin puolin.
        Se vain osoittaa että ala-aste meiningeissä tämä palsta liikkuu.

        Mua ei oo ikin haukuttu kosk ei siin oo järkee haukkuu ilman mitää syytä:)


    • !!!

      Olet aivan oikeassa aloittaja! Ei ole mitään niin säälittävää kuin juuri pojat jotka kiusaavat tyttöjä. Olen kuullut että jotkut pojat jopa lyövät ja potkivat, ja muutenkin kohtelevat väkivaltaisesti. Te pojat jotka kiusaatte tyttöjä, te olette säälittäviä raukkiksia, joilla on selvästi jotain vikaa päässä, eikä käytöstänne voi millään tavalla puolustaa, teitä ei voi olla vihaamatta!!! Menkää itseenne ja kasvakaa aikuisiksi!!! Olen itsekin poika, mutta en todellakaan voisi ikinä tehdä mitään niin sairasta kuin te jotka haukutte ja muutenkin kiusaatte tyttöjä!!!

      • Windowsop

        Olet VITUN tyhmä kun sinä unohdat sen jutun että TYTÖT voi myös kiusata POIKIA. Sama asia raiskauksessa, mies voi raiskata naisen tai nainen miehen.


    • nykyään onnellinen

      Kun olin ylä-asteella, ihastuin erääseen uuteen poikaan koulussamme, onnekseni hän tuli juuri minun luokalleni. Olin aivan täpinöissäni joka kerta kun katsoin häntä. En tiedä kuvittelinko, mutta minusta tuntui, että hänkin katseli minua.
      Sitten eräs päivä (kovan harjoittelun tuloksena) uskaltauduin menemään juttelemaan hänen luokse. En ole ollut ikinä mikään hyvä puhuja, mutta ajattelin, että saisin jutun jotenkin luistamaan. No, olin melko kömpelö puhumaan, poika vaikutti hyvin kiusaantuneelta. Ei mennyt kauaa, kunnes kummatkin olivat hiljaa eivätkä sanoneet mitään. Siinä vaiheessa kun poika lähti kävelemään pois päin sanomatta mitään, tiesin tulleeni torjutuksi. Ymmärrän sen hyvin, ei ketään saa pakottaa olemaan kenenkään kanssa.
      Tuo poika tutustui muihin luokkani tyttöihin ja tuli heidän kanssaan hyvin toimeen. Sitten alkoi kiusaaminen. Entinen ihastukseni alkoi ivaamaan ja epäsuorasti haukkumaan minua. Aivan kuin hän olisi kostanut minulle siitä, kun tulin juttelemaan hänelle. Luulen, että hänellä oli pieni esitys päällä, sillä hän tiesi, etteivät muut tytöt pitäneet minusta, en ollut mikään muodikas ja olin yksinäinen. Sitä jatkui 7-luokasta koko yläasteen loppuun.
      Eräänä päivänä olin käymässä eräässä ammattikoulussa ottamassa kaksoistutkinto tunteja. Kun kävelin käytävällä, huomasin tutun henkilön. Tuo poika. Hän istui yksin kädet puuskassa. Hän huomasi minut ja katsoi kulmien alta. Hymyilin vain ja kävelin eteenpäin. Jospa hän olisi oppinut jotakin. Ei kannata kiusata, sillä sinä voit joku päivä itse jäädä yksin!

    • MenCanJumpOffACliff

      MEN CAN JUMP OFF A CLIFF

    • haloo-

      mencanjumpoffacliff ja ManDown, IHAN SAMAA MIELTÄ!

      Syy kiusaamiseen on että pojat ovat sairaita.

      Totuus on kova, sori.

      Pidetään me tytöt yhtä, noi miespuoliset haluaa meille vaan pahaa.

      Ihmiset, lopettakaa se miesten puolustelu! Miksi edes teette niin?
      Oletteko ikinä kuulleet miesten kiittävän teitä siitä?

      Puolustakaa naisia.
      Ja mä lupaan, että siitä saatte kiitosta!

    • MiksiWhy

      Pojat ovat säälittäviä, epähygieenisiä ja rehellisesti sanoen RUMIA.

      Miksi te tytöt haluatte olla sellaisten kanssa?

      Ihan oikeasti, olette ihan liian hyviä niille.

    • Snbdlfbalpsreo

      Koko teksti on sovinistista paskaa. Mun mielestä tämä yhteiskunta ei selvästi halua tasa-arvoa, kun uskovat että tytöt saa kohdella miehiä kaltoin eikä toistepäin. Kaikki jotka kirjottaa ap:een puolesta on todnäk opportunisteja: naisille tasa-arvo, mutta miehet maksaa aterian. Toisin sanoen aihe on tyhmä ja en sano että kiusaaminen on hyväksyttävää

    • Windowsop

      Olet VITUN tyhmä kun sinä unohdat sen jutun että TYTÖT voi myös kiusata POIKIA. Sama asia raiskauksessa, mies voi raiskata naisen tai nainen miehen.

      Eli miksi vittu valitat?

      • Windowsop

        Ja kyllä muuten vittu hakuun rumaksi.


      • Windowsop

        Tai tapan!


    • Väsyttää

      Tytöt jokka haukkuu poikia ei sit ole säälittäviä vai..?

      • FinJortikkaPoronPallina

        Pojat sentään viisastuu parikymppisinä, mutta auta armias minkälainen on kolmekymppinen ämmälauma ! siinä ei kyllä jää mitään miehestä kertomatta jopa kaikki henkilökohtaisuudetkin nää ämmät löpisee miehistä! Tosin sen jälkeen ne yleensä myydään arabimailmaan kamelin hoitajiksi. Meinaan nää ämmät..... ikäänkuin kemialliseksi kamelinpaskaksi !


      • wertuerss
        FinJortikkaPoronPallina kirjoitti:

        Pojat sentään viisastuu parikymppisinä, mutta auta armias minkälainen on kolmekymppinen ämmälauma ! siinä ei kyllä jää mitään miehestä kertomatta jopa kaikki henkilökohtaisuudetkin nää ämmät löpisee miehistä! Tosin sen jälkeen ne yleensä myydään arabimailmaan kamelin hoitajiksi. Meinaan nää ämmät..... ikäänkuin kemialliseksi kamelinpaskaksi !

        En sanoisi että viisastuisi, mutta aikuistuu.


    • mitämäjustluin

      Täytyy sanoa, että miten muka KAIKKI pojat on tollasia. Mitä helvettiä oikeasti. Itse en ikimaailmassa haukkuisi tai satuttaisi tyttöä. Itseltäni löytyy vain yksi kaveri, joka on tuollainen. Melkein kaikki kouluni pojat, myös sellaiset kovistelijat, ovat kilttejä tytöille. Ja kumminkin tytöt aina hyljeksivät nuo ei-kiusaajat. Te otatte tän varmaan haukkuna, mutta jotkut tytöt on niille niin kiittämättömiä, jotka oikeasti puolustaa ja on ystävällisiä heille. Osa vaan ignooraa tollaset. Ja sitten vielä jotkut tytöt tulee valittaa, että KAIKKI pojat on penishirviöitä, kaikki siis joita ette oo ignoorannu.

      Olen sanottavani sanonut, paskamyrskyä odottaessa.

      • Älkää-yleistäkö

        Ite oon tyttö ja olen samaa mieltä kirjoittajan mitämäjustluin kanssa. Kaikki pojat ei oo tollasia ns. Penishirviöitä. Tunnen iteki useita mukavia poikia joitten kanssa voi hyvin jutella.
        Ja muute en nyt suoraan sanottuna lähe puollustelemaan ,mutta haluan selvittää yhen asian. Se että me kohdellaan meitä mukavasti kohtelevi poikia samalla tavalla ku sellasia jotka kohtelee meitä huonosti johtuu meidän itsesuojelu vaistosta.

        Paskamyrskyä odotellessa


    • ööykskysymys

      Jos penis ei anna pojille etuoikeuksia, antaako tissit ja pillu tytöille sitten?

    • onpajännäkeskustelu

      Haukkuminen on jo itsessään säälittävää. Ihan sama, haukkuvatko pojat tyttöjä, vai tytöt poikia.

    • Anonyymi

      Olisiko nämä pojat homppeleita jotka haukkuu tyttöjä?
      Luulisi että poikia pitäisi tytöt kiinnostaa🤔

    • Anonyymi

      Noku pojat on kisipäitä ja särkee tyttöjen sydämmet

    • Anonyymi

      On 10v ja mua kiusatan heppoista

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe