Ei kai tännekin ala kehittymään sisäpiiri?
Sisäpiiri.
44
1777
Vastaukset
- Ellu
sillä tylsäähän ihan pikkiriikkisessä piirissä olisi keskustella.
Ajattelin kyllä jossain vaiheessa, että voi vitsi!!
Tuntuuhan se aika pöhköltä kun aloitetaan puheenvuoro;"Hei kaikki VANHAT keskustelijat, onpa kiva taas kuulla teistä ja plaap, plaap, plaap...- Mami
eiks me kaikki olla vanhoja.))))
Ja jos piiri pieni pyörii, niin kannattaa rinkiä suurentaa, näin minä sen ajattelen, yksinkertaisesti... - Ellu
Mami kirjoitti:
eiks me kaikki olla vanhoja.))))
Ja jos piiri pieni pyörii, niin kannattaa rinkiä suurentaa, näin minä sen ajattelen, yksinkertaisesti...Vähintään keski-ikäisiä. Minä olen halki maailman sivun tykännyt jutellä hyvinkin vanhojen ihmisten kanssa, silloinkin kun olin itse nuori ja menevimmässä iässäni.
Sitten tykkään lapsista ja he minusta, eli laidasta laitaan.
"Vanhalla keskustelijalla" tarkoitin juuri sellaista sisäpiirihakuisuutta, että:Me tässä, muut ovat ja pysyvät ulkopuolisina.
Toisaalta, virtuaalimaailmahan tämä on, vaikkakin minulle tullut, tai tulemassa turhankin tärkeäksi. Mitenköhän silloin aikaani kulutinkaan, kun ei ollut tietokoneita???))
Juu, minähän soittelin puhelimella ja kutsuin kylään ja kävin kylässä.
Ainakin jonkun verran täytyy "ottaa takaisin."
Palata vanhaan käytäntöön. Elellä jossain mielessä niinkuin ennen.
- Liena
siinä sisäpiirissä on touhuta ja kirjoittaa, mikä ettei syntyisi.
Omasta mielestäni on ainakin mukava havaita uusia keskustelijoita tulleen näille palstoille.
Ilman muutahan live-elämässäkin on kiva tavata vanhoja tuttuja joita ei pitkään aikaan ole tavannut ja on alkanut kaipaamaan heitä.
Ymmärrän sen täällä palstallakin olevan samanlaista kuin entisiä kirjoittajia kaivataan.
Itse en ole niin kovin pitkään täällä ollut, vain jotain vajaat 1½ vuotta, mutta kiva olisi heitä kaikkia tavata täällä kirjoittamassa jotka ovat silläkin aikaa poistuneet.
Uudet ovat aina piristysruiske näille joskus kuivahtamaan pääseville palstoille.
Ja mitä enemmän kukakin kirjoittaa , sitä pikemmin tutuksi tulee.
Olen lukenut uudempien kirjoituksia jo niinkin paljon , että voin sanoa teitä jokaista jokapäiväiseksi tutuksi.
Kiitos kaikille jotka tänne olette tienne löytäneet.- Ellu
Mitä enemmän kukin kirjoittaa, sitä tutummaksi tulee ja palstalaisten luonteestakin muodostuu jonkinlainen käsitys.
Erilaisuus on rikkautta ja mielestäni kaikki kukat saavat kukkia.
Tarkoitan, että kaikentyyppiset ihmiset ovat mielenkiintoisia ja "laulun arvoisia."
Sellainen on kylläkin ikävää, jos jokaisen puheenvuoron jälkeen vaaditaan jotain helkkarin perusteluja ja toteen näyttämisiä, vaikka on tahtonut esittää vai oman subjektiivisen mielipiteensä.Uudet ovat uusia ja varmankin "nahkiaiset" ja "monnin kastajaiset" ovat vanhoille iloa tuottavia, mutta jos jaksetaan pitää pää pinnalla, niin täältä tullaan! - Klara
Ellu kirjoitti:
Mitä enemmän kukin kirjoittaa, sitä tutummaksi tulee ja palstalaisten luonteestakin muodostuu jonkinlainen käsitys.
Erilaisuus on rikkautta ja mielestäni kaikki kukat saavat kukkia.
Tarkoitan, että kaikentyyppiset ihmiset ovat mielenkiintoisia ja "laulun arvoisia."
Sellainen on kylläkin ikävää, jos jokaisen puheenvuoron jälkeen vaaditaan jotain helkkarin perusteluja ja toteen näyttämisiä, vaikka on tahtonut esittää vai oman subjektiivisen mielipiteensä.Uudet ovat uusia ja varmankin "nahkiaiset" ja "monnin kastajaiset" ovat vanhoille iloa tuottavia, mutta jos jaksetaan pitää pää pinnalla, niin täältä tullaan!on mielenkiintoista useinkin lukea, mihin kirjoittaja mielipiteensä perustaa.
Se voi itsellenikin avata uusia näköaloja puheenaolevaan asiaan.
Eihän toki jokaikistä pistettä ja pilkkua tarvitse perustella, mutta usein siitä on apua ymmärtää kirjoittajan perimmäistä tarkoitusta. - Anonyymi
Klara kirjoitti:
on mielenkiintoista useinkin lukea, mihin kirjoittaja mielipiteensä perustaa.
Se voi itsellenikin avata uusia näköaloja puheenaolevaan asiaan.
Eihän toki jokaikistä pistettä ja pilkkua tarvitse perustella, mutta usein siitä on apua ymmärtää kirjoittajan perimmäistä tarkoitusta.Kyllä näissä letkoissa näkee kenelle vastataan ja kenelle ei. Täällä on sellaisia kijottajia,
joiden yli hypätään vain,vaikka kerrotte että kaikille vastataan ja kaikki on tervetulleita.
Kaikkien kanssa ei siis keskustella ja kyllä se
tuntuu hyvin sisäpiiriltä. Olisi mielenkiintoista
nähdä ja lukea kerrankin sellaista missä on kaikki otettu huomioon, ettei olisi tälläistä
yli lyöntejä. Ehkä se on niin että täälläkin
erotellaan jyvät akanoista. - Klara
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näissä letkoissa näkee kenelle vastataan ja kenelle ei. Täällä on sellaisia kijottajia,
joiden yli hypätään vain,vaikka kerrotte että kaikille vastataan ja kaikki on tervetulleita.
nähdä ja lukea kerrankin sellaista missä on kaikki otettu huomioon, ettei olisi tälläistä
erotellaan jyvät akanoista.Tässä ainakin haluaisin kuulla perustelut.
Ei kai yksilöiminen voi olla kovinkaan vaikeaa, kun noin varma olet asiastasi.
Nyt minä otan ainakin Sinut huomioon, otatko Sinä minut?
Odotan. - Anonyymi
Klara kirjoitti:
Tässä ainakin haluaisin kuulla perustelut.
Ei kai yksilöiminen voi olla kovinkaan vaikeaa, kun noin varma olet asiastasi.
Nyt minä otan ainakin Sinut huomioon, otatko Sinä minut?
Odotan.Jos lueskelet noita viestejä tuolla ketjuissa, niin kyllä sitten huomaat että monen kirjoituksen yli tai oikeammin viiva on kiertänyt
sitä minä tarkoitin, että sisäpiiriltä tuntuu.
Kolme tai neljä vakituista uutta keskustelijaa
vain on tiiviissä ympyrässä ja joskus menee vuoropuheluksikin. - pioni
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näissä letkoissa näkee kenelle vastataan ja kenelle ei. Täällä on sellaisia kijottajia,
erotellaan jyvät akanoista.kaikille, tulisi eteen kysymykset,vastailee aina ,kerää tipluja, tai jotakin muuta yksipuhelua, ynnä muuta mitä tässä nyt on puheltu,siksi en viitsi kaikkiin vastata,vaikka jokaisella on sanomaa ,mihin vastauksia löytyisi.
Siis kysymys ei sisäpiiristä, vaan pyrin antamaan vuoron toisillekin, pioni - Klara
Anonyymi kirjoitti:
Jos lueskelet noita viestejä tuolla ketjuissa, niin kyllä sitten huomaat että monen kirjoituksen yli tai oikeammin viiva on kiertänyt
vain on tiiviissä ympyrässä ja joskus menee vuoropuheluksikin.Eihän niihin kukaan eikä mikään estä ottamasta osaa. Juuri sillä tavoin piiri laajenee ja syntyy aina parempia keskustelua.
Tule mukaan vain aina, kun joku asia kiinnostaa.
En minäkään kaikkiin ketjuihin vastaa, en edes lue kaikkia. - Ruuneperi
Anonyymi kirjoitti:
erotellaan jyvät akanoista.Erilaisuus ja huonous ovat kaksi eri asiaa. Kaikkien kanssa "ei tule juttuun samalla tavalla". Näinhän käy reaalielämässäkin. Miksi keskustella henkilön kanssa, joka on kovin eri aaltopituudella, kuitenkin hyvä ihminen.
- Liena
Anonyymi kirjoitti:
Jos lueskelet noita viestejä tuolla ketjuissa, niin kyllä sitten huomaat että monen kirjoituksen yli tai oikeammin viiva on kiertänyt
vain on tiiviissä ympyrässä ja joskus menee vuoropuheluksikin.Hehän ovat vielä kovin innostuneita ja kiva niin.
Olenhan minäkin huomannut esittämäsi, mutta koska en itsekään aina innostu vastailemaan, niin väliäkö tuon kelle vastataan kelle ei.
Minullehan harvempi vastailee, mutta olen pistänyt sen tuohon eri aaltopituuden piikkiin , jonka ruuneperi ainakin jo minulle kerran tiedokseni saattoi.
En aina välitä siitä ja vastailen hänellekin ja muillekin jotka ovat jättäneet minut syrjään, mutta aina en tunkea "parempaan seuraan".
Jos joku tuntee olevansa eri aallolla kuin millä itse olen, niin hyväksyn sen ja mennä viilletän omalla aallollani ohitse.
Ja viittaanpa vielä tähän " kadonneeseen", vaikka häntä pois kyöräsimme hänen ilkeyksiensä takia, niin siitä kiitos, hän vastaili jokaiselle ja saman mittakaavan mukaan, vaikka olikin eri aallolla.
Mutta tämäkin on kiva aihe, josta kiitos hänelle, ken avauksen teki. - Kivempi
Anonyymi kirjoitti:
erotellaan jyvät akanoista.positiivisille kirjoittajille kuin sinunlaisellesi
nipottajalle, joka heti käsittelyssä antaa itsestään p-maisen kuvan... - Liena
Kivempi kirjoitti:
positiivisille kirjoittajille kuin sinunlaisellesi
nipottajalle, joka heti käsittelyssä antaa itsestään p-maisen kuvan...minäkin kuulun noihin mainitsemiisi nipottajiin, en tiedä
Mutta minkä sen itselleen voi, jos on eksynyt eri aaltopituuksille.
Ei viitsitä kinailla ja nälviä-------- keskustellaan vain. - pioni
Anonyymi kirjoitti:
vain on tiiviissä ympyrässä ja joskus menee vuoropuheluksikin.ei osaa tarttua toisen viestiin,juttu on kuinka hyvä,mutta ei osaa vastata mitään.
Vuoropuhelutkin on kivoja,seurasin 50 palstalla Ollin kahvikutsua, ja minusta se oli mukavaa,
työnnyin kyllä itsekin väliin,mutta juoni kulki näiden kahden välillä.
Odotin innolla, mitä seuraavaksi,pienistä ne hauskuudet lähtee.
En viitsisi tuijottaa niin paljon siihen, onko kirjoitus hyvä vai huono,vastailen, jos on jotakin sanomista.
Täällä uhrataan paljon palstatilaa arvostelulle,sensijaan voisimme keksiä jotakin, mikä virkistäisi mieltä,ja antaisi päivälle toimintatarmoa,ikäänkuin saisi aivot raksuttamaan.
Siinä toivossa aloitin tuon vitsi ketjun, mutta sielläkin viriää taas ikävänlainen "tunnelma",toivottavasti olen väärässä.
Tulipa taas turistua, mutta en pääse yli , näistä "kaikki pielessä" viesteistä,kertokaa vitsi,pyytää pioni. - Ounastelija
pioni kirjoitti:
ei osaa tarttua toisen viestiin,juttu on kuinka hyvä,mutta ei osaa vastata mitään.
Vuoropuhelutkin on kivoja,seurasin 50 palstalla Ollin kahvikutsua, ja minusta se oli mukavaa,
En viitsisi tuijottaa niin paljon siihen, onko kirjoitus hyvä vai huono,vastailen, jos on jotakin sanomista.
Täällä uhrataan paljon palstatilaa arvostelulle,sensijaan voisimme keksiä jotakin, mikä virkistäisi mieltä,ja antaisi päivälle toimintatarmoa,ikäänkuin saisi aivot raksuttamaan.
Siinä toivossa aloitin tuon vitsi ketjun, mutta sielläkin viriää taas ikävänlainen "tunnelma",toivottavasti olen väärässä.
Tulipa taas turistua, mutta en pääse yli , näistä "kaikki pielessä" viesteistä,kertokaa vitsi,pyytää pioni.Oletko palstojen 60 ja 70 sheriffi, jutustelu aktiivisuutesi nääs siltä näyttää.
- Anu
Ounastelija kirjoitti:
Oletko palstojen 60 ja 70 sheriffi, jutustelu aktiivisuutesi nääs siltä näyttää.
Oletko sinä se kutsumaton vieras,
kun et nikkiäsi voi esittää.
Täällä on kaikki yhden puolesta
ja yksi kaikkien puolesta.
Tervetulemaks vain, mutta
ei ilkeillen. - Anu
Liena kirjoitti:
minäkin kuulun noihin mainitsemiisi nipottajiin, en tiedä
Mutta minkä sen itselleen voi, jos on eksynyt eri aaltopituuksille.
Ei viitsitä kinailla ja nälviä-------- keskustellaan vain.Ei kaikkea nälvimistä täälläkään
voi näköjään estää. - Mami
Anu kirjoitti:
Ei kaikkea nälvimistä täälläkään
voi näköjään estää.sellaiseen sisäpiirijuttuun. Kaikki me täällä koneillamme olemme "yksinäisiä susia", jotka koittavat löytää laumansa. Toiset onnistuvat, toiset eivät, ainahan ei kaikille sisääntulo onnistu "siviilissäkään", onneksi on kuitenkin palsta, johon voi suoltaa melkein mitä vaan, toisten iloksi tai harmiksi.))))
- pioni
Ounastelija kirjoitti:
Oletko palstojen 60 ja 70 sheriffi, jutustelu aktiivisuutesi nääs siltä näyttää.
juuttunut tähän tietokoneen tuoliin, aamulla kun herään heti ja illalla tästä suoraan sänkyyn.
Olen laihtunutkin viisi kiloa, kun en ehdi syömään.
Sheriffiksi ei ole pyydetty,enkä ole ymmärtänyt hakeakkaan, jospa vaikka kohottavat siihenkin virkaan.
Huono homma, jos ärsytän sinua ja verenpaineesi kohoaa,voisitko hypätä vaikka "ylitseni", sopiiko, älä huomio lainkaan, jookos.
Tämä on propleema, kun syytetään että,hypitään nikkien yli, ei vastata ja sitten kun on aktiivinen,ei hyvä sekään.
Siksipä kirjoittelen, niin kauan kun vain menee läpi,voisin tietysti olla vaikka "kaljoilla", mutta pieni eläke ei salli, kun maksan tämän koneenkin "ylläpidon".
Sunnuntaina annan viikon tauon sinulle ja toisillekin,kunhan ei vain tule ikävä,arvelee pioni - Liena
pioni kirjoitti:
juuttunut tähän tietokoneen tuoliin, aamulla kun herään heti ja illalla tästä suoraan sänkyyn.
Olen laihtunutkin viisi kiloa, kun en ehdi syömään.
Sheriffiksi ei ole pyydetty,enkä ole ymmärtänyt hakeakkaan, jospa vaikka kohottavat siihenkin virkaan.
Huono homma, jos ärsytän sinua ja verenpaineesi kohoaa,voisitko hypätä vaikka "ylitseni", sopiiko, älä huomio lainkaan, jookos.
Tämä on propleema, kun syytetään että,hypitään nikkien yli, ei vastata ja sitten kun on aktiivinen,ei hyvä sekään.
Siksipä kirjoittelen, niin kauan kun vain menee läpi,voisin tietysti olla vaikka "kaljoilla", mutta pieni eläke ei salli, kun maksan tämän koneenkin "ylläpidon".
Sunnuntaina annan viikon tauon sinulle ja toisillekin,kunhan ei vain tule ikävä,arvelee pioniolet kirjoituksinesi tälle palstalle. Anna palaa vaan, äläkä säikähdä.
Ja, rauhoitu , rauhoitu, rakas lotta (pioni) eihän se ollut edes totta. - A Kana
Anonyymi kirjoitti:
erotellaan jyvät akanoista.Akanat lentää tuulen mukana ja yhteen kasaan.
A-kanat ovat älymystöä täälläkin. B-kanat heitä nokkivat ja kohta kaikki ovat sulkasadolla. - K-ukko
Ruuneperi kirjoitti:
Erilaisuus ja huonous ovat kaksi eri asiaa. Kaikkien kanssa "ei tule juttuun samalla tavalla". Näinhän käy reaalielämässäkin. Miksi keskustella henkilön kanssa, joka on kovin eri aaltopituudella, kuitenkin hyvä ihminen.
Pidä nyt kanatarhasi koossa.
Viimeksi sitä kesti peräti toista viikkoa. - Hän
pioni kirjoitti:
ei osaa tarttua toisen viestiin,juttu on kuinka hyvä,mutta ei osaa vastata mitään.
Tulipa taas turistua, mutta en pääse yli , näistä "kaikki pielessä" viesteistä,kertokaa vitsi,pyytää pioni.Hän on "miljoonan nikin pelle".
- pioni
Hän kirjoitti:
Hän on "miljoonan nikin pelle".
vaan,kunniasta,yksi nikki, myönnän usein näkyvillä
enkä viitsi pyydellä anteeksi, koska on täällä muitakin,viime aikoina ,levinneet muutamista ,kymmeniin,näin uskoo pioni - Helena
Liena kirjoitti:
Hehän ovat vielä kovin innostuneita ja kiva niin.
Olenhan minäkin huomannut esittämäsi, mutta koska en itsekään aina innostu vastailemaan, niin väliäkö tuon kelle vastataan kelle ei.
Minullehan harvempi vastailee, mutta olen pistänyt sen tuohon eri aaltopituuden piikkiin , jonka ruuneperi ainakin jo minulle kerran tiedokseni saattoi.
En aina välitä siitä ja vastailen hänellekin ja muillekin jotka ovat jättäneet minut syrjään, mutta aina en tunkea "parempaan seuraan".
Jos joku tuntee olevansa eri aallolla kuin millä itse olen, niin hyväksyn sen ja mennä viilletän omalla aallollani ohitse.
Ja viittaanpa vielä tähän " kadonneeseen", vaikka häntä pois kyöräsimme hänen ilkeyksiensä takia, niin siitä kiitos, hän vastaili jokaiselle ja saman mittakaavan mukaan, vaikka olikin eri aallolla.
Mutta tämäkin on kiva aihe, josta kiitos hänelle, ken avauksen teki.Joskin tässä on tullut oltua muittenkin syitten johdosta palstalta paitsiossa, niin, jos ja kun rehellinen haluan olla, olen nykyisin liittynyt täällä vain lukijakuntaan, jos aina sitäkään. Ja syy lienee juuri tuo eri aaltopituuksilla elävä.
Itsekeskeisesti mietin, miten meikäläisestä, aikoinaan työelämässä ennakkoluulottomasta ja rajansa ylittäneestä on nyt sukeutunyt näin rajoittunut yksilö, etten - niinkuin - tunne enää sopeutuvani joukkioon... (Huh, mikä vuodatus!!)
Onko se minulla tuo ikä, mokoma!? - Aiemminkin joskus totesin, että 70 täytettyäni jokin muuttui. (Siitä huolimatta, että sisällä elää myös yhä sama "tyttö".)
Eli ikävöin entisiä 70-vuotiaitten leppoisia kirjoituksia/keskusteluja/muisteluita.
Sinä, Liena, olet ilmiselvä sopeutuja, omilla aalloilla seilaaja, hienoa. Minä jämähtänyt, kenties sitten jonkin sortin sisäpiiriläinen, mutta en aivan vielä toivoa itsessäni menettänyt... Annetaan ajan kulua. Eletään ja annetaan toistenkin elää.
Parhain terveisin Helena - Klara
K-ukko kirjoitti:
Viimeksi sitä kesti peräti toista viikkoa.missä oppilaitoksessa on Ilkeys oppiaineena?
Siinä aineessa Sinä takuulla olit jo luokkasi paras ja ainakin nyt maisteritasoa.
Henkisesti olet 15-vuotiaan tasolla, koulukiusaaja, mummonpotkija, myymälänäpistelijä.
Nimimerkin suojissa lauot ilkeyksiäsi, mutta niinhän muutkin pikkuelvistelijät tekevät, käyvät heikompiensa kimppuun naamion takaa, huppu päässä.
Joku päivä Totuuden soihtu kuitenkin leimahtaa ilmiliekkiin. - pioni
Helena kirjoitti:
Joskin tässä on tullut oltua muittenkin syitten johdosta palstalta paitsiossa, niin, jos ja kun rehellinen haluan olla, olen nykyisin liittynyt täällä vain lukijakuntaan, jos aina sitäkään. Ja syy lienee juuri tuo eri aaltopituuksilla elävä.
Itsekeskeisesti mietin, miten meikäläisestä, aikoinaan työelämässä ennakkoluulottomasta ja rajansa ylittäneestä on nyt sukeutunyt näin rajoittunut yksilö, etten - niinkuin - tunne enää sopeutuvani joukkioon... (Huh, mikä vuodatus!!)
Onko se minulla tuo ikä, mokoma!? - Aiemminkin joskus totesin, että 70 täytettyäni jokin muuttui. (Siitä huolimatta, että sisällä elää myös yhä sama "tyttö".)
Eli ikävöin entisiä 70-vuotiaitten leppoisia kirjoituksia/keskusteluja/muisteluita.
Sinä, Liena, olet ilmiselvä sopeutuja, omilla aalloilla seilaaja, hienoa. Minä jämähtänyt, kenties sitten jonkin sortin sisäpiiriläinen, mutta en aivan vielä toivoa itsessäni menettänyt... Annetaan ajan kulua. Eletään ja annetaan toistenkin elää.
Parhain terveisin HelenaHelena,kyllä sitä ailahtelee tuo mieli itsekullakin.
Toivon todella että voisimme jutella lupsakasti ja sovussa,niinhän me periaatteessa tehdäänkin,mutta jostakin tulee näitä kummia sotkuja, on kuin olisi umpisolmussa.
Minä olen "ulkona" kuin lumi-ukko,yritän jutella ja aina vain tulee viestejä,joiden tarkoituksesta en saa selvää.
Kyllä tämä tästä selkenee ja voimme jututa,niinkuin tekin silloin ennen, uskoo pioni - Liena
Helena kirjoitti:
Joskin tässä on tullut oltua muittenkin syitten johdosta palstalta paitsiossa, niin, jos ja kun rehellinen haluan olla, olen nykyisin liittynyt täällä vain lukijakuntaan, jos aina sitäkään. Ja syy lienee juuri tuo eri aaltopituuksilla elävä.
Parhain terveisin HelenaMukava kun sinäkin annat elonmerkkejä olemassa olostasi.
Ja kovasti kiitoksia sanoistasi jotka osoitit minulle.
Kyllä minullekin tulee monasti ajatus etten ole suosittu toisten "kemuihin", mutta sitten ajattelen joustavammin ja päättelen vain kuvittelevani.
Onhan se selvä asia kuka paljon kirjoittaa ja useammalle myös vastaa, saa myös enemmän juuri noita vastauksia.
Minulla täytyy olla sellainen "puhti" takana että jaksan vastailla.
Siihen aikaan kun sinä tulit palstalle täällä oli vähemmän keskustelijoita ja yksi nikki vielä kimpussamme, niin vastauksetkin jäi vähemmälle.
Nuo uudet tytöt ovat olleet sisukkaita (kiitos heille)ja saivat ukkelin kirjoituksillaan , jollei poistumaan , niin ainakin hieman hiljentymään.
Tuosta sopeutumisesta sanoisin vain että koti-oloni ovat minut opettaneet sopeutumaan, tai ainakin "ei välittämään" ilkeistä ukkeleista. - Ellu
pioni kirjoitti:
Helena,kyllä sitä ailahtelee tuo mieli itsekullakin.
Toivon todella että voisimme jutella lupsakasti ja sovussa,niinhän me periaatteessa tehdäänkin,mutta jostakin tulee näitä kummia sotkuja, on kuin olisi umpisolmussa.
Minä olen "ulkona" kuin lumi-ukko,yritän jutella ja aina vain tulee viestejä,joiden tarkoituksesta en saa selvää.
Kyllä tämä tästä selkenee ja voimme jututa,niinkuin tekin silloin ennen, uskoo pionivoi säädellä. Ainakin yrittää.
Joskus vaan ei löydä kanavaa ja silloin on tyydyttävä "lyhytaalto ohjelmiin."
Aivan leikittä ja tosissan, kyllä kemiat pelaavat paremmin joidenkin ihmisten kanssa, mutta haukkuminen ja mollaaminen on hyvin arveluttavaa.
Luonteita on niin erilaisia ja jokaisella on hyvät puolensa, sekä se pimeämpi myöskin.
Pioni,eihän sinulle ole tainnut tulla kuin yksi pikkuisen omalaatuista huumoria osoitettu viesti. Ne Lienan kysymysmerkithän tulivat selvitettyä. Hyvä kun Liena kerti asian todellisen laidann. Olisimme ihmetelleet tosissaan, että mitä ne tarkoittivat. - Liena
Ellu kirjoitti:
voi säädellä. Ainakin yrittää.
Joskus vaan ei löydä kanavaa ja silloin on tyydyttävä "lyhytaalto ohjelmiin."
Aivan leikittä ja tosissan, kyllä kemiat pelaavat paremmin joidenkin ihmisten kanssa, mutta haukkuminen ja mollaaminen on hyvin arveluttavaa.
Luonteita on niin erilaisia ja jokaisella on hyvät puolensa, sekä se pimeämpi myöskin.
Pioni,eihän sinulle ole tainnut tulla kuin yksi pikkuisen omalaatuista huumoria osoitettu viesti. Ne Lienan kysymysmerkithän tulivat selvitettyä. Hyvä kun Liena kerti asian todellisen laidann. Olisimme ihmetelleet tosissaan, että mitä ne tarkoittivat.aina saamaan lähtemättömät viestit liikkeelle jollain merkeillä.
Siksipä huomautankin että niitä voi aina silloin tällöin minulta ilmestyä. - Voi
A Kana kirjoitti:
Akanat lentää tuulen mukana ja yhteen kasaan.
A-kanat ovat älymystöä täälläkin. B-kanat heitä nokkivat ja kohta kaikki ovat sulkasadolla.Sinulla leikkaa, vaikka ilkeästi leikkaakin.
- Ellu
Liena kirjoitti:
aina saamaan lähtemättömät viestit liikkeelle jollain merkeillä.
Siksipä huomautankin että niitä voi aina silloin tällöin minulta ilmestyä.kyllä se selvisikin, mutta ennenkuin olit kertonut asian todellisen laidan, minä ajattelin, että joku ilkeilee ja laittaa Pionin kirjoitukseen vastaukseksi pelkkiä huuto, ja kysymysmerkkejä.
Sitä enne kun oli vielä tullut se vitsiksi tarkoitettu omalaatuinen "vitsi." - Ellu
Voi kirjoitti:
Sinulla leikkaa, vaikka ilkeästi leikkaakin.
Mitä tuollaisilla arvoituksilla nyt mahdat, Voiakana tarkoittaakaan?
- Rituli
K-ukko kirjoitti:
Viimeksi sitä kesti peräti toista viikkoa.se tämä tarhajuttu alkaa?
Ei se vanha koira opi uusia temppuja. - Rituli
A Kana kirjoitti:
Akanat lentää tuulen mukana ja yhteen kasaan.
A-kanat ovat älymystöä täälläkin. B-kanat heitä nokkivat ja kohta kaikki ovat sulkasadolla.kukko tunkiolla yrittää päästä niskan päälle.
Kun ei pärjää rehellisellä pelillä, niin naljailu ja joutava rellestely yrittää olla aseena. - Kellohame®
Ruuneperi kirjoitti:
Erilaisuus ja huonous ovat kaksi eri asiaa. Kaikkien kanssa "ei tule juttuun samalla tavalla". Näinhän käy reaalielämässäkin. Miksi keskustella henkilön kanssa, joka on kovin eri aaltopituudella, kuitenkin hyvä ihminen.
Minäkin olen enemmän lukija..jos jotain kirjoitan, se yleensä on ihan henkilökohtaista touhua, sellaisiin on hyvin vaikeaa vastaillakkin, enkä kyllä ota herneitä nenuuni, vaikka juttu ohitetaankin, kunhan tuli kirjoiteltua se vaan.
Aika kurjalta kuulostaa, jos odotellaan omiin mietteisiin tilppuja tulevan:-)
- MdK
"sisäpiirillä" niitä, jotka kirjoittelivat ketjuun "Leikitään sanoilla", niin minä en ainakaan ehtinyt katsomaan kuulunko sisä- vai ulkopiiriin. Kirjoitin vaan hiki päässä että
saataisiin urakka täyteen. En ole edes ehtinyt lukea kaikkia hullutuksia siinä ketjussa.
Kiva, kun on tullut uusia kirjoittajia! Moni meistä, jotka ovat olleet palstoilla muutaman vuoden ajan, on ottanut time-outin tietyistä
syistä.
Toivottavasti et tee itsestäsi uutta HP:tä!
Alat vaan kirjoitella ja osallistut niinkuin toisetkin. Ei täällä tarvitse odotella vastauksia ja vahtia kuka kenenkin viestiin vastaa.- Lukenut
Hän on lukenut nainen. Peräti pari sivua erästä kirjaa, jota siteeraa nähden kaikkialla yhden nikin haamun.
- MdK
Lukenut kirjoitti:
Hän on lukenut nainen. Peräti pari sivua erästä kirjaa, jota siteeraa nähden kaikkialla yhden nikin haamun.
on parempi kuin tuhat huonoa.
"Haamu" näkyy nytkin selvästi.
- Oraakkeli
Siskot, veljet huomatkaa
ken lymyy anonyymin taa.
Hän riitaa haastaa, jäkättää
asiaa ei pätkääkään,
siis hänet jättäkää!- Ellu
nimimerkki "anonyymi" oikeastaan ritaa haasta ja myönteistä hänen kannaltaan olikin, että vastauksia tuli.
Oraakkeli, sinun runonpätkäsi oli kyllä runona hyvä,siis riimittelyltään, mutta ei ketään sovi jättää....yleensä.
Sellainen on juuri sitä sisään lämpiävää sisäpiiriläisyyttä, että jos sanoo jotain mikä ei miellytä kaikkia, niin jätetään.
Ei jätettäisi ketään! - Anonyymi
olen vain tässä ketjussa ollut, mutta huomaan jonkun toisenkin esiintyvän anonyyminä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623