Gallup: Silloin itkin

namida

Kas niin. Nyyhkyanimet. Minkä sarjan jaksolle/kohdalle/tapahtumalle olet itkenyt? Ei mitään spoilereita sitten! Olisi mukava, jos pojatkin kertoisi, jos on joskus jonkun sarjan kohdalla hieman itkenyt, tai muuten ollut allapäin!

Itse en hirveesti ole itkenyt animelle. Mutta Hopeanuoli itketti ja Fruits Basket.

25

1407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mörö

fruits basketissa ja card captor sakura 1 leffan lopussa kun se hmm nainen totes odottaneensa kauan ja ......
      henkien kätkemässä ja laputassa

• Hotaru

Nuo samat minulla.

• Helluin

Jooh, Hopeanuolelle tuli myön itkettyä ollessani hiukan pienempi. Varsinkin viimeinen nelos-video (leikkaamattomassa versiossa) sai kyyneleet ponnahtamaan pintaan. Nykyään en itkeskele enää animelle tai mille muullekaan tv:stä tulevalle ohjelmalle.

• Bella

Inuyasha,mkr OVA [hiukan],mkr [varsinkin vikat jaksot..] en nyt jaksa alkaa luettelemaan.. gomen -_-; niitä on paljon xP örh..väsyttää..

• YuKi

Minä olen sitten kai HIRVEÄN herkkä, kun itken aika monessa animessa jota olen katsonut ja muut eivät juuri yhtään...? Haha ^-^
      Jos kerron mitkä kohdat niin eikös se ole aika spoileri...????
      No jakso sitten. Tuskin siitä mitään tulee.

Fruits Basket - jaksot 25,26 ja se Momiji kohta missä hän kertoo äidistään.
      Ranma ½ - 2 viimeistä jaksoa. Voi juma että oli inhottavan surullinen olo... Ja sitten surullisia Ryoga-kohtia. Kai se manga loppuu iloisemmin?!
      Azumanga Daioh - viimeinen jakso.
      Inuyasha - no enpä muista mikä jakso.
      Naruto - jaksot missä Naruto taistelee Hakua vastaan ja...en muista jaksoa...
      Yami No Matsuei - varmaanki se viimonen.
      DN Angel - ööö...näitä jaksoja on paljon.

No jjoo...siinä ainakin suurin osa.

• Kyoshiro

...eli ei niin 'miehisiä' reaktioita seuraavissa sarjoissa: ^_^

Onegai Teacher - Yksi tietty kohta. Ensimmäinen sarja, jonka aikana parku pääsi.

Rurouni Kenshin (TV) - Ensimmäisellä katselukerralla ei mitään, mutta jostain syystä toisella kertaa tunteet nousivat pintaan eräässä kohdassa 'Son of God' jaksojen aikaan.

Kimi Ga Nozomu Eien - Uuh...varmaan neljän tai viiden jakson aikana. Varsinainen kyynelkanavien avaaja, tämä. ;)

Full Moon wo Sagashite - Oi, sitä tunnekuohua (ja silmien punoitusta) parissa tietyssä jaksossa. Aivan mahtava sarja. Yleensäkin sarjat, jotka pystyvät tunteisiin vaikuttamaan näin vahvasti, ovat niitä parhaita.

Sitten on lukemattomia muita sarjoja, joissa on ollut hyvin lähellä, eli muuten vain hyvin surullinen olo. Yleensäkin tällaista saa aikaan Draama/Romantiikka -rakkaustarinat.

• Videl

Hmm... Itken myös aika usein animea katsoessa.
        Hankala tosin laittaa missä kohdassa, kun ei viitsi spoilereita laittaa ^^

Ayashi no Ceresissä tuli itkettyä melkein vähän väliä. Se on jotenkin niiin surullinen.

Sitten.. Taisinpas pariin otteeseen itkeä hieman kun katsoin DBZ:n viimeisiä saagoja :)

No, eipä tässä nyt tule niin kauheasti mieleen sittenkään ^^

• Kilpe

No en nyt varsinaisesti ole "vollottanut", mutta pala on tullu kurkkuun, ja muutama tippa valahtanut. Olkoot se surullinen tapahtuma Grave of the fireflies ja ilon aiheet Kanonin loppu (kerrankin loppu josta pidin). Jos KgNE oisi loppunu toisin tai niin kuin joku aikoinaan yhellä palastalla mölähti, niin se olisi ollut varma ykkönen. Harmi sinänsä, erillaisuutta kaivataan (ainakin mie)...

• Petu

Öööh...En ole kyllä KOSKAAN itkeny animea katsoessani. Ei ole koskaan edes YKSI AINUT kyynel vierähtänyt. Olenko siis tunteeton mölli?

Okei, pala kyllä tuli kurkkuun, kun katsoin nassikkana (olinkohan 6-7 vanha) Hopeanuolta. Ne musiikit ovat jotain niiiiiiiin....... Ai että..
        Vieläkin ne musiikit saa ihon kananlihalle.

X-leffan lopetus kanssa herkisti vähän, tai ainakin se biisi. Juu, biisistä se johtu. Ja.... no, pakkohan nyt jotain olla.. Juu, Samurai X veti kyllä kans suupielet niin alas ja pala tuli kurkkuun. Voi Kenshin raukkaa......

• Kilpe
        Petu kirjoitti:

Öööh...En ole kyllä KOSKAAN itkeny animea katsoessani. Ei ole koskaan edes YKSI AINUT kyynel vierähtänyt. Olenko siis tunteeton mölli?

Okei, pala kyllä tuli kurkkuun, kun katsoin nassikkana (olinkohan 6-7 vanha) Hopeanuolta. Ne musiikit ovat jotain niiiiiiiin....... Ai että..
        Vieläkin ne musiikit saa ihon kananlihalle.

X-leffan lopetus kanssa herkisti vähän, tai ainakin se biisi. Juu, biisistä se johtu. Ja.... no, pakkohan nyt jotain olla.. Juu, Samurai X veti kyllä kans suupielet niin alas ja pala tuli kurkkuun. Voi Kenshin raukkaa......

tämä nyt vittuilu viesti miulle vai meille kaikille?

• Petu
        Kilpe kirjoitti:

tämä nyt vittuilu viesti miulle vai meille kaikille?

Eh? En mä yrittäny vittuilla. (?_?) Totesin vaan, että taidan olla jotenkin kylmä ihminen, kun ei mua koskaan itketä. (patsi siis jotkut biisit herkistää ja se Samurai X) Mutta en siis yrittäny vittuilla tai mitään. Sori, jos kuulosti siltä.

• Kilpe
        Petu kirjoitti:

Eh? En mä yrittäny vittuilla. (?_?) Totesin vaan, että taidan olla jotenkin kylmä ihminen, kun ei mua koskaan itketä. (patsi siis jotkut biisit herkistää ja se Samurai X) Mutta en siis yrittäny vittuilla tai mitään. Sori, jos kuulosti siltä.

Mie en kyllä osaa tulkita tuosta siun kirjoitelmastasi muuta kuin ivaa ja halveksuntaa. Enivei, JOS olen kerta väärässä, täytyy sitte minunkin pyytää anteeksi. Mutta kuitenkin... äh antaapa jo olla...

• Mira Morgan

Hmm, paha mennä listaamaan kaikkia animeja joissa olen itkenyt tai pala tullut kurkkuun, välillä itkettää taas välillä ei, koska yksi kerta itkin koko Totoron ajan (?)

Yleensä tunteelliset kohtaukset tekevät vaikutuksen, joten Saiyuki mangassa olen itkenyt lähes joka tankouboussa... Ja sitten Nagareboshi Ginissä, Sailor Moon, Pokemon, X-Day... Niitä on monia....

• ~Eagle

aivan Inu ja GNG itkettivät.

• Mirieh*

Hmm.. On sitä tullu itkettyä monesti .)

Kimi ga nozomu Eieninissä, ehkä eniten tokassa jaksossa vaikka tiesin miten käy ^^

Sitten Naruton Haku ja Gaara kohdissa.. Ja mangassa myös tuli tippalinssiin yhdessä kohdassa jota nyt ei viitsi mainita kun se spoilaisi ehkä.. ,)

Furuban vikoissa jaksoissa myös. ja Full moon wo sagashiten viimeisessä ja sitten mangassa meilkein joka chapterissa. Chobits mangaa lukiessa..
      Peacemaker Kuroganen loppujaksoissa..

Niitä onniin paljon hyviä sarjoja että itkee jo sille kun ne loppuu :]
      Lista jatkuisi mutta on kiireh ^^

• agd

joo... 2. jakson loppu. ;(

• ChiChiCken
        agd kirjoitti:

joo... 2. jakson loppu. ;(

Pienempänä hopeanuolen loppukohdat itketti.... Ja mulle tulee aina kauheen surullinen olo dbz:ssa siin kohassa, ku Goku uhraa henkensä cellgamesissa ja hyvästelee Gohanin ja kamunsa :'(

• Ramika

Furuban uudenvuodenjakson (yhdeksäs jakso?) loppu oli sellainen, missä itkin. Samoin se jakso, jossa Momiji kertoi äidistään.
      Chobitsin loppu aiheutti myös ainakin hillittyä niiskutusta ^^;;

• paras

tulee pala kurkkuun melkein jokaisessa vähänkin dramaattisessa kohdassa animeissa :P

• Mimi

Onhan tuota tullu tihrustettua aika paljonkin. Pienenä Hopeanuoli ja Candy Candy itketti paljonkin. Mutta nyt tässä hieman vanhempana... Magic Knight Rayerthissä se toiseksi viimeisin jakso, se mitä tapahtui Eaglelle. Fruits Basketin loppu ja se jakso jossa oli Kana ja Hatori. Gravitationissa itkin. D.N.Angelin lopussa itkin ;__; niin... ei kai sitä nyt ole viimeaikoina sitten sen enempää itketty. Viimeksi tosiaan viikko sitten kun sain katsottua D.N.Angelin lopun.

• Sametti

Nuh, minä en yleensä itke animea tai mitään muutakaan katsoaessani, mutta hyvin lähellä oli,
      kun katsoin viime viikolla Cowboy Bebopin viimosia jaksoa. :'( Siinä melkein itkin, tuli hyvin suuri pala kurkkuun...

• Ranma-maniac

minä en yleesä itke TV ohjelmista tai sarjoista
      mutta Ranma½ 2 viimeiset jaksoa toi kyllä surullisen mielen ja toi tunteet pintaan.

• Himura_Kenshin

Nyt vasta tajusin että tässä oli tämmöinenkin. No, vastaillaan nyt.

Varsinaisesti en ole kertaakaan itkenyt animen parissa, mutta lähellä on ollut muutamia kertoja.

Saber Marionette J to X:n kaksi viimeistä jaksoa olivat todella taidokkaasti kirjoitettuja. Todellista sydäntensärjentää.

Toinen oli Cowboy Bebopin viimeinen jakso. Kaikki varmaan tietävät mitä tarkoitan kun sanon *Bang*.

Kolmas kerta oli muistaakseeni Rurouni Kenshin: Reflectionissa, ihan lopussa.

• Poku89

Ainaki Chobits vähän sisälmyksiä jotenki jännästi kouristi?! Mut Azumangan mangan viimeisen osan loppukuvat sai pikkasen niiskauttamaan. Se on niin pirun huva sarja! Ai niin ja Love Hinan loppumista oli vaikee kestää.. En oo kaikkii kohtii pistäny tarkkaan mieleen mut myönnän et on tullu kyllä "surkuteltua"!

• Nadesico

Henkien kätkemän lopussa oli pakko tirauttaa pari pisaraa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      31
      3250
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe