Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lasten välinen seksileikki?

epävarma isä

Mieltäni on jäänyt vaivaamaan viikko sitten näkemäni kohtaus ja päätin kertoa siitä tällä palstalla.

Juhlin vappua seitsemänvuotiaan tyttäreni, veljeni ja hänen kahdeksanvuotiaan poikansa kanssa. Saunoimme yhdessä ja me miehet joimme hiukan alkoholia. Veljeni keksi antaa lapsillemme vodkalla terästettyä simaata ja se sai heidän päänsä sekaisin. Lapset muuttuivat varsin villeiksi saunan jälkeen ja juoksentelivat alastomina pitkin tupaa. Minä en pitänyt veljeni päähänpistosta, mutta veljeni vain nauraa käkätti sanoilleni. Hänen mielestään lapsillakin tuli olla hauskaa vappuna.

Tilanne rauhoittui illan mittaan ja lapsemme vetäytyivät pojan huoneeseen. He olivat siellä yllättävän hiljaa, joten kävin kurkkimassa oviaukolta heidän puuhiaan. Yllätyin melkoisesti kun näin heidän harjoittavan suuseksiä. Tyttäreni makasi sängyllä haarat levällään ja veljeni poika nuoli hänen häpyään. Olin hyvin nolona tilanteesta, enkä tohtinut keskeyttää heidän touhujaan, koska tyttäreni selvästi nautti seksistä. Vetäydyinkin pois tilanteesta, enkä uskaltanut ottaa seksikohtausta puheeksi tyttäreni kanssa. Veljeni vain nauroi tapahtumalle ja hän tuntui olevan mielissään lapsiemme välisestä seksileikistä. Päätimme yhteisesti olla kertomatta siitä puolisoillemme, jotteivät he huolestuisi asiasta.

Kysynkin siis, että mitä minun pitäisi tehdä? Tyttäreni tietää kuinka vauvat saavat alkunsa, joten hän ei ainakaan kaipaa enempää seksivalistusta. Uskon leikin jäävän siihen yhteen kertaan, joten tuskin asiasta kannattaa puhua edes puolisolle?

4

3608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ernesti666

      "Kysynkin siis, että mitä minun pitäisi tehdä?"

      AMMU ITTES!

    • Teeppäs tällälailla

      Mitäs, jos sinä "epävarma isä" yrittäisit jotain terapiaa tai lääkitystä itsellesi saada?

    • minä

      Sinuna keroisin kyllä vaimollesi ja miettisitte yhdessä puhutteko tytölle jotain tapahtuneesta...

    • -o90

      Ei tuosta seksijutusta tarvitse mitään välittää, miksi pitäisi?
      Mutta sitä viinaa ei kyllä 7-8 -vuotias juurikaan kestä, vaan se on hengenvaarallista.
      Huostaanotto tuosta seuraisi välittömästi, jos joku ilmoittaisi asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe