Mieltäni on jäänyt vaivaamaan viikko sitten näkemäni kohtaus ja päätin kertoa siitä tällä palstalla.
Juhlin vappua seitsemänvuotiaan tyttäreni, veljeni ja hänen kahdeksanvuotiaan poikansa kanssa. Saunoimme yhdessä ja me miehet joimme hiukan alkoholia. Veljeni keksi antaa lapsillemme vodkalla terästettyä simaata ja se sai heidän päänsä sekaisin. Lapset muuttuivat varsin villeiksi saunan jälkeen ja juoksentelivat alastomina pitkin tupaa. Minä en pitänyt veljeni päähänpistosta, mutta veljeni vain nauraa käkätti sanoilleni. Hänen mielestään lapsillakin tuli olla hauskaa vappuna.
Tilanne rauhoittui illan mittaan ja lapsemme vetäytyivät pojan huoneeseen. He olivat siellä yllättävän hiljaa, joten kävin kurkkimassa oviaukolta heidän puuhiaan. Yllätyin melkoisesti kun näin heidän harjoittavan suuseksiä. Tyttäreni makasi sängyllä haarat levällään ja veljeni poika nuoli hänen häpyään. Olin hyvin nolona tilanteesta, enkä tohtinut keskeyttää heidän touhujaan, koska tyttäreni selvästi nautti seksistä. Vetäydyinkin pois tilanteesta, enkä uskaltanut ottaa seksikohtausta puheeksi tyttäreni kanssa. Veljeni vain nauroi tapahtumalle ja hän tuntui olevan mielissään lapsiemme välisestä seksileikistä. Päätimme yhteisesti olla kertomatta siitä puolisoillemme, jotteivät he huolestuisi asiasta.
Kysynkin siis, että mitä minun pitäisi tehdä? Tyttäreni tietää kuinka vauvat saavat alkunsa, joten hän ei ainakaan kaipaa enempää seksivalistusta. Uskon leikin jäävän siihen yhteen kertaan, joten tuskin asiasta kannattaa puhua edes puolisolle?
Lasten välinen seksileikki?
epävarma isä
4
4232
Vastaukset
- ernesti666
"Kysynkin siis, että mitä minun pitäisi tehdä?"
AMMU ITTES! - Teeppäs tällälailla
Mitäs, jos sinä "epävarma isä" yrittäisit jotain terapiaa tai lääkitystä itsellesi saada?
- minä
Sinuna keroisin kyllä vaimollesi ja miettisitte yhdessä puhutteko tytölle jotain tapahtuneesta...
- -o90
Ei tuosta seksijutusta tarvitse mitään välittää, miksi pitäisi?
Mutta sitä viinaa ei kyllä 7-8 -vuotias juurikaan kestä, vaan se on hengenvaarallista.
Huostaanotto tuosta seuraisi välittömästi, jos joku ilmoittaisi asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523396Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512382Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121190- 1111163
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48927Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46854
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va8845- 35679
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt194656