novellii

_minza_

- Miten tämän nyt kertois? Sä oot mulle tosi tärkee, ja mä rakastan sua aivan hirveesti…Mut mun on pakko sanoo tää… Voitaisko me olla erossa vähän aikaa. Niinku oltais pari viikkoo erillään toisista? mä sanoin.
- Miks? Meilähän menee hyvin. Ainiki mun mielestä. Sä voit sanoo mulle ihan mitä vaan. Ihan tosi, mun poikafrendi vastas.
- Ku mä haluun vähän aikaa olla yksin. Mä voin sit soittaa sulle ku voin taas jatkaa. Vai?
- Mut…. Okke…. Soita sit…
- Ethän sä suttunu? Ku mä rakastan sua niin sairaan paljon. Mut mä haluun olla vähän aikaa yksin. Nähään sit, mä sanoin ja yritin pussata Mikeä (mun poikafrendii) huulille mut se väisti ja nous ylös penkiltä ja sano:
- Soita sitte ku oot ollu tarpeeks kauan yksin, se sano ja lähti kävelemään kaupungille päin. Me oltiin oltu Miken kaa yli puol vuotta yhes mut nyt se taitaa olla ohi. Miks mä päästin sen meneen? Miks mä olin näin tyhmä??? Olen varmaan periny tyhmyyteni äidiltä. Sekin päästi isästä irti ku mä olin vielä pieni napero. Mut nyt mä oon jo kuustoista vuotta ja kohta aikunen….

Amanda on 16 vuotias murrosikäinen tyttö. Amalla on mustat tuuheat pitkät hiukset ja punaisenruskeat silmät. Aman vanhemmat ovat eronneet jo silloin kun Amanda oli vaahtosammuttimen kokoinen. Ama ei ole koskaan tavannut isäänsä julkisesti mut hän on puhunut hänen kanssaan puhelimessa ja nähnyt kuvia isästään. Amandan isän nimi on Samuel ja hän työskentelee Amerikassa toisella puolella maapalloa, Aman mielestä. Amandan äiti, Diana, on englantilaista sukua. Amanda toivoisi äitinsä olevan Englannin kuningatar. Mutta ainahan sitä toivoa saa. Amandalla on 9- vuotias puoli pikkuveli Aaron. 21- vuotias isosisko Mirjami ja 12-vuotias pikkusisko Kabriel. Amanda inhoaa Kabriellaa, kaunista blondia pikku nilviäistä. Esittää muiden luona pikku enkeliä, mutta kun Kabriel ja Ama on kahdestaan, Kabriel näyttää pimeän puolensa. Toisinkuin Kabriel, Mirjami on Amalle tosi rakas. He ovat kuin kaksoset, paitsi että Mirjamilla on kauniin kullan keltaiset hiukset ja upea kroppa (Aman mielestä).
jatkanko??

0

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
        Maailman menoa
        53
        4290
      2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
        Maailman menoa
        81
        3973
      3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
        Ikävä
        70
        3458
      4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
        Ikävä
        96
        3380
      5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
        Maailman menoa
        105
        2393
      6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
        Ikävä
        35
        2258
      7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
        Ikävä
        36
        2129
      8. muista olla

VAROVAINEN! m
        Ikävä
        24
        2129
      9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
        Ikävä
        38
        2109
      10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
        Ikävä
        23
        2004
      Aihe