minulla on suuri ongelma kun vanhempani eivät anna minulle toista koiraa ja ongelmana on se että toinen koira kärsii yksinäisyydestä minulla on myös oma vuonohevonen jupiter olen 13v. tyttö
jackrussel hankinta
jupiter ja billy<3
1
153
Vastaukset
- VINKKIVINKKI
MOI!!
Miksi tarvitsisit toisen koiran??? Jot koirasi on yksinäinen niin puuhaile sen kanssa enemmän tai koeta kankkia sille ystävä esim.koirapuistoista tai jos sukulaisella on koira. Kuitenkin jos välttämättä haluat toisen koiran suostuvatko he jos maksat siitä osan tai teet töitä saadaksesi sen. Syynä siihen ettet saa toista koraa on varmaankin hinta tai sitten he epäilevät pystytkö huolehtimaan niin monesta lemmikistä samaan aikaan kun on koulu ja kaikki.
Toivottavasti koirasi löytää hyviä ystäviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716