Mulla on CF62 puhelin ja kattelin netis noita kaapeleita millä sen saa liitetyä tietokoneeseen.
Kysymys:
Saako sillä kaapelilla otettua jotenkin netistä ilmaseks noita soittoääniä ja kuvia ?
Ja jos saa niin miten ja mistä ?
Kiitos vastauksista (jos niitä sattuu tulemaan )
Kaapeli
3
388
Vastaukset
- Tomppa
Itsellä myös CF62 ja se USBikaapeli.
Kyllä sillä saa ihan ilmaiseksikin ääniä mutta ainakin mun mielestä siinä oli ihan tolkuton vaiva. Voi tietty olla että helpommallakin pääsis jos osais.
Mutta itse otin pätkän MP3:sta ja sitä sitten muokkasin miditiedostoksi. Siihen en löytänyt mitään kunnon konvertointiohjelmaa ja tuli melko omintakeisia soittoääniä. Mutta ovatpahan uniikkeja!
Kuvat sensijaan on ihan simppeli homma. Kunhan hiukan pienentää kuvien kokoa ja pitää huolen että ovat (muistaakseni) .GIF muodossa.- Stumppi
menen ostamaan kaapelin
- Late
Kertokaa joku miksi puhelin ei näy omassa tietokoneessa, (siellä sen pitäsi tietääkseni näkyä) kun sen kytkee kiinni puhelimeen (C65) ja tietsikkaan. Ajurit on asenneltu mutta ei vaan suostu näkymään se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073