Oonko ainoa, jota panettaa AIVAN HIRVEÄSTI juuri nyt? Erityisesti naiset, grr! Täällä on neito vapaana... Pitää kaiketi tyytyä taas fantasioihin, huoh.
Uuuh onko ainoa
6
2132
Vastaukset
- Kostea nuppu
Täällä toinen pimppi märkänä. Olisin heti valmiina sun käsittelyyn.
- kielari1
Tääl kans ;)
- kuumatyttö
Tahtoisin nuolla suo ja panna samalla isolla dildolla, pus ;)
- jennafiuyr
Et ole. Ja mulla nukkuu nainen vieressä joka ei halua kuin nukkua :C
- kostea nuppu
Haluasitko maistaa mua ja antaa mun nuolla sua? Olis ihana hieroo kiimasia pimppejä toisiinsa.
- SONJA1
KYLLÄ MINÄKIN HALUAISIN TULLA NUOLTAVAKSI LUOKSESI.OLEN HETERO NAINEN MUTTA PIDÄN MYÖS KAUNIISTA NAISISTA,VARSINKIN JOS OLET BLONDI JA MUODOKAS. AAAAAH...........IHANAA.........PAKKO RUNKATA! KIRJOITTELE........AAAAH........AAAAH........KOHTA TULEE..........
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?293548- 963246
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim863093- 773068
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m642969Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862708- 352520
- 612384
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432265- 882032