Lähisaarille

saarille

Hei,
Haluaisin yhdistää rantalomailun pariin kaupunkiyöhön ateenassa. lent ateenaan ja siitä johonkin saarelle. Onko teillä suositella jotain saarta, jossa viettää 5-7 päivää? Ja miten/mihin hintaan sinne pääsee? Kiitos etukäteen.

7

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • travelbag

      Riippuu mita haluat ja kukkarostasi. Jos on muutama paiva aikaa, voisit lentaa tai menna laivalla esim Naxos saarelle, tai lahemmalla sijaitsevalle Poros tai Spetses saarelle.

      Hinnat riippuu mika kuukausi on, esim elokuu on pahinta ruuha-aikaa.
      Katsele lentojen hintoa
      Aegean Airways sivuilta. Ne on luotettavia.
      Paras tapa on matkustaa saarelle heti jo lentokentalta, nain saasta aikaa, ja saastaa Ateena viimeiseksi pari paivaa.

    • saarille

      Hei,
      Kiitos vastauksesta. Kuulostaa hyvältä! Toivon rantalomailua ja leppoisaa oleilua...ja pari päivää Ateenassa. Matka olisi kesäkuussa ja budjetti aina toki pysrkimys pitää mahd pienenä :)

    • Grekofiili

      Oikein mukavia a mainettaan parempia ovat esin Aeginan saari ja siellä esim. Agia Marinan pikku kylä

    • Gregofiili

      Niin ja hotellihinta AEginalla n. 20-30 yö. Laivamatka Pireuksesta n 13,50 eur.

      • saarille

        Kiitos vinkistä!


    • travelbag

      Aeginalle ei kannata menna, sinne yleensa tehdaan paivaretkia Ateenasta, ja Agia Marina on turistirysa, ei saa mitaan kunnon kaunista kuvaa Kreikan saaristosta.

      Suosittelisin etta otatte laivan esim Parokselle, Naxos jossa paljon katseltavaa ja tekemista. laivamatka on n. 5.5 tuntia.

      Itse olen kaynyt paljon Poros saarella, noin 1,5 tuntia laivalla (halvin tapa), huoneita saa heti jo satamassa, tulee tarjoamaan omistajat, hinnasta voi tinkiakin.
      Siella on Askeli travel agentti toimisto rannalla, vasemmalle mentaessa. Luotettava ja hyva palvelu, hyvat hinnat, saa pienen huoneen TV ilmastointi, keittio jaakaappi ja suihku, aivan rannan edesta. Pienia rantoja on paljon mista valikoida, tavernat on halpoja, paikallinen bussi vie ympari saarta ja taksitkin kulkee. Myos kavella voi kaupunkiin esim Askeli rannalta.
      Kannattaa ajatella.

      Kun teilla ei ollut sen kummempia vaatimuksia saaren suhteen, niin ajattelin Poroksen sopivan suomalaiseen hiljaiseen temperamenttiin.

    • Kreikkafani

      Ajatteliitkohan mennä saarelle laivalla Pireuksesta, vai kuinka? Blue1:n kautta pääsee vaivattomasti ja edullisestikin jatkolennolla saarille. Jos laivalla lähtee niin lentoasemalta pääsee Pireukseen sekä Rafinaan bussilla kätevästi. Jos viettää ensin aikaa saarilla ja sitten palaa Ateenaan pariksi päiväksi niin olemme yleensä valinneet hotellin Monastirakin metroaseman lähistöltä. Viimeksi olimme Attalos hotellissa, se on kyllä melko suosittu ja ympäristössä on muitakin keskitason hotelleja. Usein olen tehnyt niin. Jos laivalla menee, niin ensimmäiseksi tulee mieleen Aegina (Pireuksesta pieni matka), Syros myös muutaman tunnin päässä, Evian saarella esim Karystos. Tähän viime mainittuun pääsee Rafinasta. Lensimme viime kuussa Ateenasta Rodokselle n. 60 €/hlö/sivu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1969
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1291
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1165
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    10. 10
      980
    Aihe