Sasha, Sacha vai Sascha?

marielle

Pojallemme mietimme nimeä. Isommat sisarukset ovat Noah ja Ariana.
Mikä sopisi parhaiten; Sasha, Sacha vai Sascha? Vai olisiko muita samantyylisiä nimiä..? Kiitos avusta :)

14

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marielle

      Sacha ja Sascha äännettäisiin Sasha, eli siinä ei muuta eroa kuin kirjoitus.

    • !!!

      Sacha

      Jooa
      Nino
      Joshua
      Zach
      Theo
      Sam
      Simon
      Eliel
      Mico
      Leo
      Liam
      Eben
      Mark
      Marlo

      • marielle

        mikään näistä ei oikein ole mieleisemme, en tiedä mikä tökkii... :/


    • tietenkin

      Sasu

      • marielle

        Emme pidä Sasu-nimestä


      • miten olisi
        marielle kirjoitti:

        Emme pidä Sasu-nimestä

        Saska


    • -ada-

      Minä kirjottaisin nimen suomalaisittain niin kuio lausutaan Sasha. Muita Misha, Miska, Iska, Josua,Joshua, Joose, Kosmo, Sander, Silmu.

      • marielle

        Misha kuulostaa kivalta, harkintaan :) muista ehdottamistasi nimistä emme oikein erityisemmin pidä. Sasha on nyt melko varmasti kuitenkin poikamme nimi, ellei muuta hyvää ehdokasta enää löydy:)


    • Lasse Sievinen

      Juntti-Einari sopii paremmin

    • EntBratzFan

      Ei mikään!! Ei väliä mikä kirjoitusasu, miettimänne nimi on minusta ihan kamala.
      Sashan miellän naisen nimeksi, Sacha ja varsinkin Sascha on älyttömiä nimiä suomalaiselle.

      Miska = ok.

      • iida

        Misha on paljon parempi kuin tuos Sasha... Mieleeni tulee naisen nimi :/


    • Nimbe

      Nuista vaihtoehdoista laittaisin ehdottomasti Sasha, jos suomalainen perhe olette!

    • Starlene

      Vaihtoehdoista Sasha on suomalaiselle helpoin lausua. C-kirjain tuo nimen lausumiseen epävarmuutta, koska yleisesti ottaen se voidaan sanoa sekä ässänä että koona. Ja todennäköisesti Sacha- tai Sascha-niminen poika saisi usein olla tavaamassa nimeään.
      Mihin nimeen päädyitte?

    • hyvä tietää sekin

      Sasha on Alexanderin lempinimi ja Misha Mihailin. Venäläisiä lempinimiä siis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe