Moi! Olen 12-vuotias, tänä vuonna 13. Luokallani on 12 tyttöä, itseni mukaan lukien. Kaikki, ihan kaikki käyttävät jo rintaliivejä, ja mulla, kun ei oo rinnat ees ruvennu kasvaa, nännit vaa paistaa paitojen läpi ja yritän epätoivoisesti käyttää kaikkien paitojen alla toppeja, mutta eihän ne mitään auta ja pojat on haukkunu mua koulussa laudaks, nyt, kun oon menossa seiskalle ihan parin kuukauden päästä nii pelottaa sitten miten asiat on siellä, että meneekö vaan pahemmaks. Haukutaankohan mua enemmän, kun oon LAUTA. Ja sit olin mun kaverin kans ostoksilla silläkin on rinnat ruvennu kasvamaan oli viel kesäl lauta nii tulee mulle sanoo ostoreissul et
"mä ainakin olisin huolissani, jos mulla ois noin pienet, kun sulla" meni sekin reissu pilalle.
Haluaisin apua niiltä joilla on ollut sama tilanne tai muilta äideiltä.
Rinnat
6
156
Vastaukset
- tyttö 14 feikit liivit
Mulla on lähes sama juttu. Lauta oon minäkin. Mun äiti osti mulle säälistä topatut rintsikat, tai oikeastaan kahdet, et on pesuvara. Ne on 75A ja antaa vähän muotoja.
Suosittelen sulle samaa juttua. Osta rintsikat nyt ja harjottele pitään niitä kotona ja kesällä jo ulkona, niin syksyllä ku meet kouluun niin rintaliivien käyttö on jo rutiinia, eikä kukaan ihmettele sun tissejäs.
Kivaa rintsikoittenostomatkaa sulle.- haluisin rintsikat
Mä oon 13v ja mäkin haluisin topatut rintaliivit mut mä pelkään et niitä pilkataan ja kouritaan jos joku huomaa vaik voikassa, et mulla on feikki rintsikat mut ei rintoi.
Onks kellään kokemuksii? - lizukka
haluisin rintsikat kirjoitti:
Mä oon 13v ja mäkin haluisin topatut rintaliivit mut mä pelkään et niitä pilkataan ja kouritaan jos joku huomaa vaik voikassa, et mulla on feikki rintsikat mut ei rintoi.
Onks kellään kokemuksii?Ei kai tartte hävetä topattuja rintsikoita vaik ei oiskaa rintoja.
Vai tartteeks? - jo 50v eukko
lizukka kirjoitti:
Ei kai tartte hävetä topattuja rintsikoita vaik ei oiskaa rintoja.
Vai tartteeks?voi pikkutytöt.lauta olin minäkin.eikä minusta isotissiä tullut koskaan.mutta se ikä.kun kaikki on niin uutta.sen kun keskitytte koulunkäyntiin ja harrastuksiin ystäviin kunnon hoitoon.mukaviin asijoihin.elämän kantaviin voimiin!
- haluisin rintsikat
jo 50v eukko kirjoitti:
voi pikkutytöt.lauta olin minäkin.eikä minusta isotissiä tullut koskaan.mutta se ikä.kun kaikki on niin uutta.sen kun keskitytte koulunkäyntiin ja harrastuksiin ystäviin kunnon hoitoon.mukaviin asijoihin.elämän kantaviin voimiin!
Kerro 50v oliko sulla rintsikat ennenkö sun tissit kasvo! Oliko sillo topattuja liivejä vai oliks ne jotain toppei tai jotain kangashärpäkkeitä?
Eiks sillon sit pojat kattonu muotoja nyt on tosi noloo jos ei oo rintoi jos on 13v.
Kertokaa voinks mä käyttää topattuja rintsikoita vaik ei ookkaan vielä rintoi?
Onks se noloo? - nyt topatut 85C liivit
haluisin rintsikat kirjoitti:
Kerro 50v oliko sulla rintsikat ennenkö sun tissit kasvo! Oliko sillo topattuja liivejä vai oliks ne jotain toppei tai jotain kangashärpäkkeitä?
Eiks sillon sit pojat kattonu muotoja nyt on tosi noloo jos ei oo rintoi jos on 13v.
Kertokaa voinks mä käyttää topattuja rintsikoita vaik ei ookkaan vielä rintoi?
Onks se noloo?70-luvulla oli paljon vaahtokumilla topattuja rintaliivejä. Omat ensimmäiset rintsikat oli sellaiset ja ostin ne isältä pyytämilläni rahoilla.
Olin silloin 14 ja äiti ei antanut rahaa, vaan sanoi, ettei noin pienet tissit vielä mitään liivejä tarvitse.
Meidän luokalla ei monikaan ollut saanut livejä, koska ne olivat kalliita, olin siksi omista 75A terävistä rintaliiveistäni todella ylpeä.
Hauska katsoa sen ajan terävää liivimuotia vanhoista luokkakuvista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591