Minkälaisia työpaikkoja on tarjolla tuotantotekniikkaan suuntautuneilla insinööreillä? Onko ainoat työpaikat lähinnä metalli- ja konepajat? Olen itse suuntautunut ko. linjaan. Olen sairastanut astmaa jo muutaman vuoden, mutta se on ilmeisesti mennyt pahemmaksi ja lääkäri sanoi, että en pysty työskentelemään keuhkojeni takia tulevaisuudessa paikassa, jossa on metallipölyä ym. keuhkojani rasittavia hiukkasia ilmassa? En ole vielä kerennyt mennä juttelemaan asiasta opinto-ohjaajalle sillä meillä alkoi jo kesäloma ja lekuri oli viime viikolla. Onkohan tässä nyt edessä sittenki vaihto suunnittelu puolelle tai johonkin muuhun? Harmi vaan, että olen kaikissa lujuuslaskennoissa ym. autocadeissa erityisen huono ja lujarit ovat tälläkin hetkellä uusinnassa eli toisin sanoen toi tuotantotekniikan koulutusohjelma taitaa olla ainoa, josta voisin edes paperit saada.
Kone- ja tuotantotekniikan insinööri (tuotantotekniikka)
7
447
Vastaukset
- Sori vaan
Turha koulutus huonot paperit, ei työkokemusta, sairastelua!
Ei mitään mahdollisuutta töihin!- edgrwgrhg
Mistä tiedät, että minulla on vähän työkokemusta? Tai no ei sitä työkokemusta paljoa ole, mutta 3 kesää (toukokuu-elokuun loppu) olen tellisuudessa työskennellyt (lähinnä paperitehtaalla ja voima-laitoksella) ekan työharjottelunkikin olen ollut "ns. inssi hommissa". Keskiarvokin on vähän reilu 3....
- gjifghj
edgrwgrhg kirjoitti:
Mistä tiedät, että minulla on vähän työkokemusta? Tai no ei sitä työkokemusta paljoa ole, mutta 3 kesää (toukokuu-elokuun loppu) olen tellisuudessa työskennellyt (lähinnä paperitehtaalla ja voima-laitoksella) ekan työharjottelunkikin olen ollut "ns. inssi hommissa". Keskiarvokin on vähän reilu 3....
Kummanko meinaat saavan hommia, sinun vai inssin jolla on koneistajamestarin EAT 8v työkokemusta?
Näitä koneistaja inssejä kun on aika paljon.
- entele
eikö kyseessä ole kuitenkin aika laaja-alainen koulutus?
- Liikakoulutettu
Ysärin alussa ei ainakaan ollut laaja-alainen. Ei ollut käytäntöä ollenkaan, eikä juuri teoripuoltakaan. Perselihakset ja viinapää kehittyivät kyllä opettajien paskajuttuja kuunnellessa. Jos jollakulla opiskelijalla oli jotain osaamista kouluun tullessa, koulussa osaamisia vähäteltiin ja mitätöitiin mm. arvosanoilla. Paska koulutus, luonnehdin jo kouluaikoina, eikä 20 vuoden työkokemus ole muuttanut suhtautumistani. Onneksi jatkoin opiskeluita tekun jälkeen ja hankin pätevää muuta osaamista.
- Boss man
Rupea pomoksi ja ryi kumipäille päin näköä.
- 1234212
Tiedä sitten minkälaista tuotantotekniikka on esimerkiksi kymmenen vuoden päästä? Taitaa olla aikalailla koneautomatiaa, johon kannattaisi alkaa opiskella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876