Tunnen yhden henkilön joka on Kelassa töissä.
Eikös se työ ja vapaa aika kuulu erikseen?
Meinaan vaan että tietooni on tullut tietoja ihmisistä (henkilö joka kelalla töissä). joita en tunne, mutta kuitenkin ne mua ei kiinnosta ja hieman vaikea kyseisen Kelan työntekijän kanssa kaveri olla kun kertoo ventovieraiden asioista. Olen yrittänyt hienotunteinen olla ja jotenkin eksyä puheenaiheista mutta kuitenkin hän jatkaa..
Eikös Kelan kuten muunkin työpaikan suhteen ole vaitiolo velvosuus?
-Mihin ekaks otan yhteyttä? En haluisi jotta tuo mun kaveri tietäs että olen ilmottanu johonki,,mihin ilmoitan ja kuinka säilyn että tuo mun kaveri ei mulle ala puukkoa näyttämään??
Kyseinen Kelan työntekijä on kyllä aika pelottava ja sen takia pelottaa hänestä esim. sähköpostia pää Kelalle laittasaa
Minä u en itse halua riidellä, mutta vaikea olla huonoki ystävä tuollaisen ihmisen kanssa joka levittelee asioita.
KELASSA TÖISSÄ?
Pelko tapaus
0
369
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119