Miksi Ad-awarea kehutaan. Minulla sen käyttö lyö koneen aivan juntturaan. Saan asennella selaimen uusimman version , javan sun muut uudelleen jos sitä käytän. Olen poistanut sen ja asentanut uudelleen kolme kertaa ja aina sama juttu.
Ad-Aware
6
700
Vastaukset
- Ad-Awaren käyttäjä
Ei mulla ole ollut mitään ongelmia kun olen asentanut ja laittanut asetukset tuolla olevan ohjeen mukaan:
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware.htm - Ari
Onko sulla Ad-Aware 6.181 vai Ad-Aware SE käytössä?
Tuossa SE -versiossa on paljon enemmän säätämistä verrattuna tuohon vanhempaan versioon johon vielä tulee myös päivityksiä. - lammas
Joku yksinkertanen juttu siinä on. Asensin oman sen ilman ohjeita ja ongelmitta. Ja käytönki keksin muutaman minuutin tutkimisen jälkeen eli sen käyttäminen on simppeliä. Eikä ikinä oo sattunu mitään. Kannattaa vähän kattoo mitä poistaa.
- joo
itelläni Ad-Aware jumii ihan mahottomasti (tarkistaa noin 5 tiedostoa minuutissa) jos virustorjunta on päällä... kun sen ottaa pois päältä, koko skannaus hurahtaa parissa minuutissa
- Kimi
..oo AdWare jumittanu. Ennen oli AdWare Pro, mutta sitä ei ilmeisesti enää päivitetä, joten vaihdoin SE:hen. No problems.. Kannattaa kyllä tarkistella mitä sillä poistaa, ettei lähe mitään tärkeää.
- otto
ad-aware kannattaa ajaa vikasietotilassa. Siitä on paljon etuja, mm. nopeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623