Kesäinen halkosavotta osa 2

Henry Xavier

Avasin saunan oven...

"En"
"No siirrä nyt" -maanittelin.
"No en varmasti siirrä. Painu víttuun siitä"
"Mä en mene mihinkään, ennen kuin sä siirrät tuon ämpärin syrjään"

Ja tätä oli jatkunut jo jonkin aikaa. Jape piti keskivartalonsa edessä olevasta löylyämpäristä kiinni kuin hengenhädässä ja minä houkuttelin häntä siirtämään sen syrjään näkymää peittämästä.

"Runkkasit sä?" -kysyin vähän hämilläni.
"No en todellakaan" - koitti Jape epätoivoisesti väittää, vaikka ymmärsi narahtaneensa.
"Ota se ämpäri nyt pois edestä ja todista, ettei sulla muka seiso nyt"
"En mä...oikein kehtaa" -selitteli Jape
"No siirrä syrjään se nyt vaan. Haluun vaan nähdä. Eihän runkkaamisessa ole mitään hävettävää. Kaikki pojat runkkaa" -lohduttelin Japea itsekin jo vähän kiihottuneena

"No okei. Kyllä mä runkkasin, kun en ollut moneen päivään pystynyt vetää käteen. Kaikenlaista häiriöö ollut ja tuli vaan sellainen olo nyt ja ajattelin pikaiset vetää, ennen kuin tuun sisälle"
Jape siirsi löylyämpärin hitaasti alalauteelle ja selvästi rohkeampana nyt, näytti jotain jonka näkemistä olin totta puhuakseni odottanut jo kauan.
Väittelymme aikana puolierektioon vaipunut kalu alkoi nytkähdellä ylös kohti napaa ja Japen siitä toisella kädellä pidellessä tunsin kyllä jo melkoisia paineita omienkin haarojen välissä.

"Heitä se pyyhe veks ja vedetään sit kimpassa" -Jape ehdotti hieman hengästyneenä. "Kyllä tuon näkee, että torni se on sielläkin jo pystyssä" -vielä naurahti.

No nyt ei ole arkailun paikka, tuumin ja päätin toimia...

Riuhtaisin pyyhkeen vyötäisiltäni ja annoin jo täyteen mittaan ehtineen kaluni ponnahtaa pyyhkeen ikeestä vapauteen. Heitin pyyhkeen pukuhuoneen puolelle ja menin istumaan samalle lauteelle Japen kanssa.
Istuimme sivuseiniin nojaten vastakkain jalat harallaan, kullit niin pystyssä, kuin ne nuorilla miehillä vain voi olla. Kumpikin veteli verkkaisesti omaansa, katsellen samalla uteliaanana kaverin kalua...

"Ootko koskaan runkannu kenenkään kanssa tai edes nähny toisen seisovaa kullia"? -kysyin ääni jännityksestä väristen.
"En oo, mut monta kertaa oon halunnu ja joskus runkatessa miettiny jotain sellaista"- Mites ite? -kysyi Jape.
"Eka kerta tää minullekin... Mut on tää melkoisen kiihottavaa kyllä. Haluisit sä koittaa mun kullia"? -kysyin kiiman rohkaisemana.
Jape vilkaisi pikaisesti silmiini ja kysyi; "Oleks ihan tosissasi? Ehkä voisinkin. Tai mitäs tässä ujostelemaan. Noustaan tuonne lattialle seisomaan"

Laskeuduimme kalut kankeana saunan lattialle ja olihan se kyllä uljas näky, kun kahden nuoren kropan kaksi kullia kurkotteli nuoruuden innolla kohti saunan kattoa, odotellen ensimmäistä kertaa toisen kättä.

Pian olivatkin jo kullit tiukassa otteessa, vain kulleja pitävät kädet olivat vaihtuneet. Varovaiset tunnustelut alkoivat käydä rohkeammiksi ja esinahan kiihottava litinä kuului rytmikkäänä. Kuinka oudolta ja jotenkin aivan erilaiselta ja mahtavalta tuntui ottaa toisen sykkivä elin omaan käteen. Saati antaa oma elimensä toisen käsittelyyn.
Minusta alkoi tuntua, että Jape oli vähän liiankin hyvä tekemään toiselle hyvää.

"Älä niin nopeesti...multa roiskuu kohta...hidasta vähän...haluun vielä nauttii" -voihkin Japelle. "Koitetaan laueta yhtäaikaa...onks sulla kuinka lähellä?" -jatkoin, samalla vatkaten Japen äärimmilleen paisunutta mulkkua.

" Ei oo kaukana... hei, ammutaan tohon pesuvatiin, niin ei tuu ylimääräistä sotkuu" -ehdotti Jape.
Käännyimme pesuvatia kohti kylki kyljessä samalla runkaten kiihtyvällä vauhdilla toistemme jo räjähtämäisillään olevia kaluja.
"Eiks jatketa kumpikin omalla loppuun, kun tää on vähän hankala asento" - kysyin, kun vielä ehdin. Tuntui siltä, että en kestä enää yhtään kauempaa.

Irrottauduimme toisistamme, tartuimme kumpikin omaan kaluun jatkaen vatkaamista. Jape otti tyhjän pesuvadin väliimme ja sanoi; "Nyt saa laukoa"...
Se oli siinä ja enempää ei tarvittu. Viimeiset kiihdytykset ja kiihkeiden huohotusten saattelemana suuntasimme kalumme vatia kohti ja tärisevin jaloin, kiimaisen murinan säestäessä, kullimme alkoivat syökseä nesteitään vatiin. Ensimmäiset kaksi syöksyäni osuivat paineella Japea vatsaan, loppujen ruiskutessa maaliinsa vihreän vadin pohjalle. Jape sai paremman tähtäyksen ansiosta kaikki liemensä pesuvadin huomaan ja hiukan ihmetellen katselimme, että lähteekö kahdesta nuorukaisesta tuollainen määrä spegua...

Hetki siinä meni toipuessa ja kalujen jo veltostuessa saimme jo keskusteltua suunnilleen normaalilla äänellä...
"Tästä ei sit puhuta kellekään" -vannotti Jape ja sai kyllä täyden hyväksyntäni ehdotukselleen.

Huuhtoessani spermaista vatia kysäisin, että olikos tää oikeesti eka kerta, kun kukaan kosketti sun kullia. Vähän petyin, kun Jape sanoi, että yks Satu oli kerran housun päältä sitä koittanut. Mutta ei ollut päässyt sen pidemmälle kuitenkaan.

Outo tunne; oliko se mustasukkaisuutta vai kateutta tuota Satua kohtaan, mutta tiesinpähän ainakin päässeeni pidemmälle.
Eihän tämän pidemmälle voi kai päästäkään, luulin...

Luulin väärin...

0

2859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        64
        4406
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        14
        2219
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        25
        1734
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1478
      5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        25
        1411
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1278
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        10
        1207
      8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        13
        1126
      9. 22
        1076
      10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

        Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        291
        1004
      Aihe