vittumaista

Susa

Vituttaa ku menee poikaystävän kans huonosti. Ei saa ees nukuttuu ku tuntuu et olis joku iso painava möykky sisällä, melkeen oksettaa. Pitäis kai olla ilonen et on ees joku poikaystävä, mut ei olla ees nähty nyt johonki viitee päivää.. Tänäänkää se ei ees ehtiny puhuu ku soitin. Sinkut, nauttikaa elämästänne! (Tavallaan sitä haluis olla iteki vapaa, mut minkä sille mahtaa ku kaikesta huolimatta rakastaa eikä haluu erota, vaikee selittää.)

4

463

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneton tapaus

Hmmh, sulla menee vielä hyvin...mä käyn terapiassa masennuksen takia ja poikaystävä heitti siks ulos...se siitä ikuisesta rakkaudesta ja tukemisesta ku toisella on vaikeeta...koita puhuu sille ja kertoo olostas. jos se välittää ni se ottaa sut kyllä sitte paremmin huomioon.jos ei välitä ni tervetuloa sinkkukerhoon!

• Susa

Kiva ku vastasit. Sullapa on ollu törkee poikaystävä, hyvä että pääsit eroon tollasesta. Toivottavasti voit jo paremmin. Mullakin ollu jotenki huono viikko, tässä taas unettomuutta kärsin. Poikaystävästä en tänää oo kuullu mitää. Tosin sillä on tässä ollu opiskeluun liittyviä kiireitä mikä osaltaan selittää ettei olla nähty.. Tuntuu silti pahalta ettei se viitsi edes soittaa sanoakseen moi. Mä en jaksa ite aina olla se joka ottaa yhteyttä. Sillon kun ollaan yhessä se on kyllä tosi ihana ja sanoo rakastavansa mua, mutta välillä tuntuu että se unohtaa mut kokonaan. No mut mä yritän keskustella sen kanssa sitte ku joskus onnistun sen näkemään. Eiköhän tästä selvitä.. Jaksamista sulle jatkoon! :)

• Onneton tapaus
        Susa kirjoitti:

Kiva ku vastasit. Sullapa on ollu törkee poikaystävä, hyvä että pääsit eroon tollasesta. Toivottavasti voit jo paremmin. Mullakin ollu jotenki huono viikko, tässä taas unettomuutta kärsin. Poikaystävästä en tänää oo kuullu mitää. Tosin sillä on tässä ollu opiskeluun liittyviä kiireitä mikä osaltaan selittää ettei olla nähty.. Tuntuu silti pahalta ettei se viitsi edes soittaa sanoakseen moi. Mä en jaksa ite aina olla se joka ottaa yhteyttä. Sillon kun ollaan yhessä se on kyllä tosi ihana ja sanoo rakastavansa mua, mutta välillä tuntuu että se unohtaa mut kokonaan. No mut mä yritän keskustella sen kanssa sitte ku joskus onnistun sen näkemään. Eiköhän tästä selvitä.. Jaksamista sulle jatkoon! :)

Miehet on sikoja, vaikka mitä yrittäis. Ja elämä suunnattoman epäreilua; mies jota mä rakastan on vanhempiensa tossun alla niin pahasti että ei oikeen voi mieheks sanoakaan, ja toinen mies taas tekis mitä tahansa mun puolesta mut kun ei mua kiinnosta se kun ystävänä. Ja niin kiire ei voi poitsulla ollakaan ettei tyttöystävään oteta yhteyttä!Ite olen tollasesta kans kärsiny, ja sanon suoraan ettei se kannata. Maailmassa on niin paljon miehiä että itsekunnioitustaan ei yhden takia kannata menettää. Tsemppiä, ja jos se rontti vielä kehtaa vältellä ni sano sille suorat sanat!

• ...

Sanot että sulla menee huonosti? Just... Itte mulla on paha masennus ja elämä kusee enkä oo nähny jätkääni kahteen kuukauteen. Että viis päivää ei ole paljoa... Pidetään kyllä muulla tapaa yhteyttä mutta kuitenkin, oishan se taas ihana nähdä häntä. Ja nähdäänkin huomenna. Mutta hei onnea nyt kuitenkin sulle, jos tuntuu ettet enää jaksa, niin parempi sitten jättää se kuin jäädä kitumaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe