Hei,latasin koneelleni yhden pelin jossa mukana tulikin sellainen ohjelma kuin portaldosites.com,olen yrittänyt poistaa sitä mutta ei onnistu ja ohjauspaneelin kauttakaan ei löydy koko ohjelmaa.aina kun avaan mozillan niin automaattisesti tämä ohjelma avautuu toiseen välilehteen.osaisiko joku neuvoa miten saisin tuon ohjelman pois koneeltani?olen kokeillut myös joitakin poisto menetelmiä mutta niistäkään ei ole ollut hyötyä.
virus ohjelma!
2
190
Vastaukset
- 0110001
poista Moxilla ja lataa uudelleen.
Exploder internetasetukset-lisäasetukset-palauta.
Jos se ei oo ollut kauaa: järjestelmänpalautus ennen saastumisajankohtaan asti.
ohjauspaneeli-järjestelmä-ominaisuudet-järjestelmän palauttaminen. - mo'grilla
Onko koneessasi ensinnäkin Windows, toiseksi ajan tasalla oleva virustorjunta? Jos on, käynnistä kone vikasietotilaan (paina käynnistyksen "starting windows" -kohdassa F8-näppäintä kerran tai useamman. Jos ei avaudu valikkoa, koita painella hieman aikaisemmin. Kun pääset valikkoon, valitse Safe mode/Vikasietotila). Aja virustorjunnasta täystarkistus/full scan.
Lisää ohjeita vaikkapa:
https://support.mozilla.org/en-US/questions/959038
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627