Saatteko viikkorahaa?

haluun rahaa

Mä haluisin saada, mutta ei ne vaa anna. Sit ne ei anna tehä kotitöitäkään! :o Help? :( Haluisin tehä kotitöitä, mut ei voida tiskata, koska meil on tiskikone ja muuta ne ei keksi. Haluun saada rahaa muulloinkin ku vaan esim. synttäreillä ja jouluna.

16

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnea matkaan

      Jos teil o pihaa, tarjoudu haravoimaan. Jos asutte lähelllä kauppaa (jalankulkumatkan pääs) nii tarjoudu tekeen ostokset. Muita kotitöitä vois olla imurointi, pölyjen pyyhintä, mattojen tamppaus, vessan pesu, rokien vieminen. Tai jos teil o koira nii sen ulkoilutus. Pikkuveljen/pikkusiskon hoito (jos heitä on) tai lemmikkien 8jos on) hoito, esim.koiran peseminen.

    • number5forever

      mä en saa viikkorahaa mutta kyllä mä saan joka viikonloppu ostaa karkkia

    • pelldkdksloudjb

      jos oot yli14v hanki kesätöitä. Ite saan vanhemmilta rahaa aina ku pyydän, mut ei niiltä aina viitti rahaa olla kinuumas nii oon kesäl menos töihi.. Jos oot alle 14v nii kysele tuttavilta/naapureilta jos ne tarvis apuu jossai lastenhoidos, eläinten hoidos, pihatöis...

    • 10 w

      Mä saan 9€ ja olen 10 w.
      :)

    • Seittemän euroa tarpeeks

      Meillä on kotona semmonen juttu et mä ja mun siskot (kaks nuorempaa) saadaan päättää halutaanko viikkorahaa vai karkkia kerran viikossa ja jos ottaa rahat saa niillä ostaa ite omat karkit ja rahamäärä on sen suurunen millä luokalla oot, ite oon seiskalla ja rahat, pikkusiskot ottaa mielummin karkkia molemmat mut ku en ikinä osta karkkia ni rahat on mulle parempi... Jos teillä on karkkipäivä ni sähän voit ehdottaa tommosta? Ja sitte jos haluu säästää ni ostaa vaan vähemmän karkkia.

    • handdiy34354
    • Joopajoopajoopajoo

      Saisin mutten halua......... Enkä tarvitse

    • Masseis

      Oih pian pasahtaa 10 000€ raja rikki, ja kaikki dissaa kun on ite köyhiä. Vituttaako?

      • viikkomani

        ite en saa viikkorahaa ja oon 12 ja ihan hyvin oon pärjäilly


    • Trol

      Mä oon 10 ja saan viikkorahaa 10€, sit kun oon 11 saan 11€.

      • lgofldkkdl

        Turhaa mokomat viikkorahat, jos haluaa rahaa niin kyllä työtä aina löytyy. Viikkorahat tekee lapsista liian lellittyjä.


      • Lune Noire
        lgofldkkdl kirjoitti:

        Turhaa mokomat viikkorahat, jos haluaa rahaa niin kyllä työtä aina löytyy. Viikkorahat tekee lapsista liian lellittyjä.

        Monta kertaa näihin viikkorahoihin sisältyy se että tehdään tietyt kotityöt...

        Ei se rahalla lelliminen lellittyä tee... Mutta jos annetaan kaikki anteeks ja tehään ihan lapsen mielen mukaan niin... (Yksi kaverini on tälläinen jälkimmäinen...)


    • mopoilija

      Saan kuukaudes kympin 50€ bensa rahaa

    • LaplandRocks

      Tiiän että kaikki sanoo mua hemmotelluks paskaks mutta saan mummolta rahaa (1-60€) milloin haluan jos sillä on. En kyllä tee sillä rahalla melkeen mitään mutta kuitenki. Ps: oon 11v ja täytän joulukuussa 12

    • Suge!!

      Koulun alkaessa alan saamaan viikkorahaa eli 5 e kuukaudessa. Se riittää mulle ihan hyvin. Yleensä saan synttärirahaksi n. 200

      • en saa viikkorahaa

        en saa viikkorahaa. nyt mul on viimekesän saldona 1250e, kesätyö kävin isovanhempii auttamassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe