O-zone = homoja?

Jokunen

Onko totta että O-zonen pojat on homoja? Jo on niin

16

2036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hemmetti

eihän muut kuin HOMOT voi tehdä niin saatanan paskaa "musiikkia".

• ihmettelevä

Tämä keskustelun taso se jaksaa jatkuvasti ihmetyttää. Se miten aina vaan voidaan mennä riman ali vaikka rima on maassa.

• Jokunen

Kysyin vaan ja haluaisin vastauksen, kiitos. tottahan kommentit sopii mutta älkää nyt ruvetko haukkumaan...

• ne.

mieti nyt niitten vaatteita siinä musavideossa. selviä homoja. eli heti vaan romanian kielen kurssille ja lentoliput romaniaan :) mä otan sen söpöimmän sitten

• Jokunen

Jee x)
        Se musavideo on kyllä aivan mahtava ja se loppukohtaus on hiukkasen homo. Ne on kyllä ihQQQja ^^

• Lueppas tää
        Jokunen kirjoitti:

Jee x)
        Se musavideo on kyllä aivan mahtava ja se loppukohtaus on hiukkasen homo. Ne on kyllä ihQQQja ^^

Totta kai ne on homoja, Ei hetero miehet hyvän näkösiä ole. Ja homoilla on aina muutenkin ollut parempi tyyli taju kuin hetero miehillä.. Eikö vain ;)

• Jokunen
        Lueppas tää kirjoitti:

Totta kai ne on homoja, Ei hetero miehet hyvän näkösiä ole. Ja homoilla on aina muutenkin ollut parempi tyyli taju kuin hetero miehillä.. Eikö vain ;)

Jos katsoo sen musavideon, ja pitäis vastata, "Ovatko he homoja?" Vastaisin "Joo" jos en olisi ikinä nähnyt/kuullut niistä mitään. No toivottavasti ne on, homot rules :D

• Juu
        Jokunen kirjoitti:

Jos katsoo sen musavideon, ja pitäis vastata, "Ovatko he homoja?" Vastaisin "Joo" jos en olisi ikinä nähnyt/kuullut niistä mitään. No toivottavasti ne on, homot rules :D

Homot on aina melkeen paremman näkösiä kuin hetero miehet, Ja on parempi tyyli taju :D
        Homot rules :D

• Jokunen
        Juu kirjoitti:

Homot on aina melkeen paremman näkösiä kuin hetero miehet, Ja on parempi tyyli taju :D
        Homot rules :D

Joo ;)

Homot ja slash rules. ;D

Muilla mielipiteitä vielä?

• tämäkin
        Jokunen kirjoitti:

Joo ;)

Homot ja slash rules. ;D

Muilla mielipiteitä vielä?

Kaikki homot jotka ovat heteroiden tekemiä ovat valmistusvirheitä. Ainoat homot jotka ovat aitoja ovat toisten aitojen homojen maailmaan saattamia.

• Jokunen
        tämäkin kirjoitti:

Kaikki homot jotka ovat heteroiden tekemiä ovat valmistusvirheitä. Ainoat homot jotka ovat aitoja ovat toisten aitojen homojen maailmaan saattamia.

Hyvä pointti. Sinun mielipide. Homot rules. Ei väliä ovatko he valmistusvirheitä. Jee.

• Jokunen
        Jokunen kirjoitti:

Hyvä pointti. Sinun mielipide. Homot rules. Ei väliä ovatko he valmistusvirheitä. Jee.

Kaipaisin lisää mielipiteitä ja kommentteja... :>

• Axu

Jos sä oot poika nii oot tosi nöyrä HOMO!!

• jokunen

Upppppzzzzzzz....

• Jokunen

UP!!!

• Anonyymi

Menkää homot HOMOLAAN!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe