Apua

Kati

Musta tuntuu, että mun mies tutkii mun tekemisiäni koneellamme. Vaikka poistan kaikki tiedot netin käytöstä hän tietää sähköposteistani ja chattailustani. Onko mahdollista seurata konetta jollain ohjelmalla tai seurata koneen käyttöä jostain muualta. Kaikki juttuni ukko tietää.....APUA

9

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hota

Mitä tai mistä kaikkialta sinä historiaa poistat?
      Sitä kun kasaantuu useampaan paikkaan eikä pelkkä internetasetuksien kautta tehty tyhjennys poista koneelta vielä yhtään mitään vaikka niin moni autuaasti luulee.

• nauraja-

Ilmeisesti se sama mies, joka koko ajan kyselee keinoja vakoilla vaimonsa netinkäyttöä. Se kyseli jotain vakoiluohjelmia, jotka kerää koko ajan tietoa netin käytöstä salaa taustalla. Ne kerää kaiken salasanoista ja käyttäjänimistä lähtien. Saattaa olla miehesi kyseessä, kysy suoraan vaan.

• samaa
        nauraja- kirjoitti:

Ilmeisesti se sama mies, joka koko ajan kyselee keinoja vakoilla vaimonsa netinkäyttöä. Se kyseli jotain vakoiluohjelmia, jotka kerää koko ajan tietoa netin käytöstä salaa taustalla. Ne kerää kaiken salasanoista ja käyttäjänimistä lähtien. Saattaa olla miehesi kyseessä, kysy suoraan vaan.

minäkin ajattelin, kun joku karju jatkuvaan kyselee jotain vakoilu-ohjelmaa. Ilmeisesti rakkaus on koullut tuosta parisuhteesta? Eiköhän kannattaisi jo harkita pistää kantapäät vastakkain!

• ohjelmoija

Ei ole kovin vaikeaa tehdä itsekin vakoiluohjelmaa, itsekin olen tehnyt muutamia, ja jos miehesi pääsee käyttämään samaa konetta, niin silloin lapsikin osaisi vakoilla sinua. Luultavasti ohjelma ei ole kuitenkaan itse tehty vaan Internetistä ladattu. Sellainen yksinkertainen ohjelma, joka napsii screenshotteja ruudusta ja tallentaa ne jpg-muotoisina on yksi esimerkki. Niissä näkyisivät myös viestisi, mikäli screenshotteja on otettu kun luit/kirjoitit viestiä. Salasanat eivät yleensä näy screenshoteissa, koska ne ruudulla näkyvät muodossa **********.

• misc

Valehtelematta on olemassa satoja eri ohjelmia joilla voidaan tarkkailla mitä tietokoneella tapahtuu. Pahimmat ohjelmat osaavat sitten tallentaa kaiken mahdollisen, eivätkä mitkään virusskannerit tai normaalit spywaren poisto-ohjelmat noteeraa niitä.

Ohessa nyt kuitenkin yksi enemmän vakoiluohjelmiin erikoistunut skanneri, joka ainakin omien sanojensa mukaan osaa poistaa noita ja löytyypä sen listoilta kaksi pahamaineistakin (Spector ja eBlaster) joten tuota voi ainakin kokeilla ja katsoa mitä se sanoo.

http://www.kephyr.com/spywarescanner/index.html

Pohjimmiltaan yhteisen koneen käytössä on aina kyse myös luottamuksesta ja pelisäännöistä (niinkuin kaikessa muussakin), joten tältä pohjalta helpointa on varmasti ottaa asia puheeksi kuin mikään kaksinkamppailu koneella.

• Kati

Olen ajatellut, että koneessa voi olla jokin vakoiluohjelma. Se selittäis kaiken.
      Homman nimin on se kun me ollaan eroamassa, mutta asun vielä saman katon alla ennenkuin saan oman asunnon.
      Kati

• uudelle

vapaalle "kirmailuille" ;) olen myöskin eronnut ja hyvin pyyhkii, paremmin kuin ennen! OLEN NIIN ONNELLINEN.

• shunlan

luettuani viestisi heräsi epäilys, mitä pitää salailla? en ole mikään parisuhde neuvoja mutta kuitenkin! ihmettelen miestäsi mikä kiinnostaa missä toinen surffailee???? ei minua ainakaan kiinnosta missä muijani surffaa on jokaisen oma asia mitä törkyä selailee vai onko hän niin mustasukkainen tyyppi ettei siedä jos muija käy katselemassa vieraita heh heh heh koetappas tyhjentää välimuisti ja sitten poistat kaikki tiedot rekisteristä ja muista tyhjentää keskustelujen loki tiodostot niin eiköhän auta vaikka ois millaset ohjelmat ukolla ei pääse käsiksi enään että tsemppiä vaan oon tätä mieltä

• ohjelmia

joilla voi tallentaa joka näppäimen painnalluksen ja lukea ne sitten myöhemmin. esim. Keylogger-ohjelmat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      47
      4097
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      62
      3753
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3288
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3190
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2154
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2108
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1959
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1939
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1921
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1844
    Aihe