Tullilaitosta ollaan ajamassa alas oikein porukalla.Omat on mukana kun ei järki enää muuhun riitä ja etusijalla oman työpaikan menetyksen pelko. Voi tätä mualimaa :)))
TULLI kiittää tuottavuusohjelmaa
11
174
Vastaukset
- Sos.dem jäsen
No mikäs hätä heillä.Kuuluvat "parempaan" kastiin :)))
- Terve Perse
Nimenomaan parempaan "kastiin" :))
- Huuuups ...
Tarkastuksen puolella on hyvät palkat.Jotain jupinoita olen kuullut että tutkinnassa palkat olis tarkoituksella vedetty ihan ihan perseestä,ilmankos tutkinta jumittaa...
Jollakin on tietoa... - Soometull
Tullin johtaja sanoo että nettikauppa on kovempaa kuin tosiäijien maahantuomat 200 kilon satsit.On siinä Tullihemmo pikkasen tippunut kärryiltä...
http://www.youtube.com/watch?v=7DgMZjMdkz0- Joopa jeps
heh "tullin johtaja" :)))
- Huh hoijaa taas
Minä olen " viranomainen" voihan perse. Tulli alkaa olla valovuosien päässä oikeasta viranomaisesta :)))
- Luja perse vaaditaan
Aika päiviä sitten.Mutta hyvä veli järjestelmä antaa roikottaa näitä tyyppejä niinkauan kun he itsekkin joutuvat eläkkeelle.Muu ei näille hemmoille olekkaaan mitään.
Aika hirveetä menoa näiden heebojen kustannuksella mennään laitoksessa.... - Kylmää kyytiä.
Kait tässä jonkinlaista Tullilaitoksen alasajoa ollaan jo hyvää kyytiä tekemässä.
Kiitokset siitä kaukonäköisille laitoksen johtajille.
Eihän se heitä koske. - Ei koske johtajia
Nyt mennään jo eikä meinata.Jos et idiootti sitä satu tietämään.
- MOT ???
MOT ????
- Hahamamu
Tullissa tarkoittaa "MIkä on ettei toimi" ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923488
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442867Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141976
- 621964