Heippa.
Oon tämmönen nelikymppinen hyvin herkkä mieshenkilö, ketä kiinnostaa
kaikki new age jutut ja mm. reikit on opiskeltu ja aina vaan etsimässä vieläkin syvällisempää ymmärrystä kaiken maailman henkisistä asioita ja muista hyvin oudoista jutuista.
Kaikkee outoo on tullut opiskeltua new age aiheen ympäriltä ja myös koettua ja nyt kiinnostuksen kohteena on myös mm. nuo maapallon ley linjat, kun kuuleman mukaan niiden risteämä kohdissa pitäisi olla poikkeuksellisen korkeat energiat ja ajattelin että olisi vähintään mielenkiintoista lähtee vaikka meditoimaan ko. paikkoihin ja ihmettelee miltä se tuntuisi, jos miltään.
Ainoo minkä oon kuullu on että Etelä-Suomessa mm. Askolan Hiidenkivet olisi kaiketi ainakin yksi paikka missä tämmöinen risteyspaikka olisi. ?
Onko kellään tietoa tai havaintoa onko Suomesta julkistettu mitään karttoja niistä minkään yhdistyksen tms. toimesta.
Kirkothan on usein "kuuleman" mukaan rakennettu juuri näihin yhtymä kohtiin jostain syystä, eli jollakin on tietoa ainakin joskus ollut.
Kiitos
Jari
[email protected]
Suomen ley linjat ?
Jari_69
2
191
Vastaukset
- sfvvevv
Googlaa sanalla; 'Hermeetikko', siellä linjoista asiaa.
- Jari_69
Kiitti hyvästä vinkistä, sieltähän löytyi heti kaikkee mielenkiintoista.
Oon ihan täpinöissään, hih ;)
Tossa muuten yks youtube missä vähän esittelyä aiheesta, mistä en ollut itse ees kuullukkaan vielä ;)
http://www.youtube.com/watch?v=UPe8vWA1C-k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179