Minulla oli jokin aika sitten ilmoitus eräällä senssipalstalla. Asiallinen ja fiksu ilmoitus, mielestäni suorastaan loisti sisällöltään muiden joukossa, tositarkoituksellakin vielä. Mutta mutta, kuinkas kävikään...
Sain kolme vastausta enkä voinut oikein uskoa niitä todeksi. Kaikki kertoivat ihastuneensa romanttiseen ilmoitukseeni, mutta itse he olivat kaikkea muuta kuin romanttisia. He olivat hyvin koulutettuja ja heillä oli hyvät ammatit, mutta mitään keskustelua ja ajatustenvaihtoa (tutustumista) heidän kanssaan ei saanut aikaiseksi. Kaikki tekivät suoraan tai epäsuorasti selväksi että kirjoittelu ei kiinnosta heitä vaan on mentävä suoraan asiaan ja tehtävä treffit, ja niin että mies tulee naisen luokse eikä päinvastoin. Siitä ei neuvotella.
Kylmiä, kovia, ehdottomia, keskustelutaidottomia, itsekkäitä... sitäkö ovat suomalaiset naiset nykyään?? Ei minkäänlaista keskustelutaitoa, ei neuvottelutaitoa, ei herkkyyttä, ei sympaattisuutta, ei huumorintajua, ei yhtään mitään.
Kertokaa naiset yhdyttekö näiden naisten käyttäytymiseen? Mikä tekee naisista tällaisia? Missä vika? Vaikka sanotaan että miehet eivät osaa keskustella, eivätkä osaa olla romanttisia... Pitäisikö ehdottaa suoraa toimintaa, sekö tehoaisi nykyään naisiin? Treffeille, housut kinttuihin, ja turhat lepertelyt sikseen.
Entäpä miehet, onko vastaavia tai päinvastaisia kokemuksia?
Naiset netissä
28
4067
Vastaukset
- minä vaan.... (n)
minä ainakaan noin käyttäydy ...juttua pittää heittää (huumoria) ja tietty tutustua kunnolla...
sitten vasta ajatella jotain muutakin...
mutta ne miehet jotka mulle heittää juttuu...ne ei oo samalla tavalla ajatelleet kuin minä:(
Tsempii sullekii ... - Jiiveto
Sulla on vaan käynyt huono tuuri, että on kolme ihan samanlaista vastannut. Neljäs olisi ollut erilainen. Yksilöitä tässä kuitenkin ollaan. Jatka ihmeessä yrityksiäsi.
Näin muistuttaa 30 mies, joka on myös yksin. Jos haluaisin, minä puolestani voisin valittaa sitä, että naiset netissä tuntuvat sanovan mulle, että "en kuitenkaan kelpaa sulle, etsi joku muu sopivampi". Miehen monet (tervehenkiset) harrastukset, joihin hän suhtautuu intohimolla, tuntuvat olevan joillekin naisille kompastuskivi. Mutta koska en halua yleistää, otan sanani takaisin, sillä enkä usko, että ne olisivat kompastuskivi kaikille. - Roope
Kaikkein mystisintä on se ettei naiset voi suoraan sanoa mikä on homman nimi. Luetellaan ehdot ja se on siinä, siitä ei keskustella, mies voi vain tehdä johtopäätöksensä. Jos kysyy tai yrittää muuta niin nainen pysyy mykkänä. Aika ehdotonta ja karua! Olisin ymmärtänyt jos olisin hakenut seksiseuraa, mutta luulisi että ilmoitukseni jo kertoi että haen fiksua ja romanttista seuraa tosimielellä.
Niin, ei kai tätä voi yleistää. Paitsi sinkkujen suhteen? Kai ne fiksut on jo varattu.- veera71
meinaatko että sinkut ei ole fiksuja....sittempä kysymys kuuluu,miks teet itsestäsi fiksun..ja olet SINKKU !!??
- Roope
veera71 kirjoitti:
meinaatko että sinkut ei ole fiksuja....sittempä kysymys kuuluu,miks teet itsestäsi fiksun..ja olet SINKKU !!??
Sanoinko olevani fiksu?? En. Mutta luetun ymmärtämisessä sinullakin näemmä parantamisen varaa :)
- veera71
Roope kirjoitti:
Sanoinko olevani fiksu?? En. Mutta luetun ymmärtämisessä sinullakin näemmä parantamisen varaa :)
ja varmasti monessa muussakin.
- veera71
lueppa tuo sun hmmm uudelleen.....kyllä tuo viimeinen lause antaa ymmärtää ettei sinkut ole fiksuja.koska fiksut ovat varattuja....
- Roope
veera71 kirjoitti:
lueppa tuo sun hmmm uudelleen.....kyllä tuo viimeinen lause antaa ymmärtää ettei sinkut ole fiksuja.koska fiksut ovat varattuja....
Niin niin, mutta väitinkö itseäni fiksuksi?
Ääh, unohda lillukanvarret ja pysyt pääasiassa, please. - veera71
Roope kirjoitti:
Niin niin, mutta väitinkö itseäni fiksuksi?
Ääh, unohda lillukanvarret ja pysyt pääasiassa, please.taidan unohtaa koko jutun.mitäpä mä pientä päätäni tollasella....jatkot sulle !!
- suski
Minä tapasin mieheni kirjottelemalla. Itse asiassa hän vastasi minun ilmoitukseen. Kirjoteltiin kuusikuukautta ennen kuin nähtii eka kerran sittenkin meni vielä kuukausi ennen kuin edettiin tutustumista pidemmälle.
usko roope hyvä kaikki naiset ei ehdottele heti jotain. On myös naisia jotka haluaa tutustua ennen mitään muuta. Onnea vaan yritykselle se onnistuu varmasti kun jaksaa yrittää. - veera71
suski kirjoitti:
Minä tapasin mieheni kirjottelemalla. Itse asiassa hän vastasi minun ilmoitukseen. Kirjoteltiin kuusikuukautta ennen kuin nähtii eka kerran sittenkin meni vielä kuukausi ennen kuin edettiin tutustumista pidemmälle.
usko roope hyvä kaikki naiset ei ehdottele heti jotain. On myös naisia jotka haluaa tutustua ennen mitään muuta. Onnea vaan yritykselle se onnistuu varmasti kun jaksaa yrittää.mulla kävi samoin,mies vastasi netissä mun ilmotikseen ja nyt ollaa 3 kuukautta seurusteltu.ihan kivoja koneita nää on....
- veera71
no empä yhdy sitten ollenkaan !! ite kirjoittelin yli puoli vuotta yhen miehen kanssa ja sitten vast ajateltiin et josko nähtäis....eiks se oo kivempaa tutustua ensin meilien kautta ja sitten jos mielenkiintoa riittää,tavataan.no,tää on vaan mun mielipide ;-)
- Roope
Tuotahan minäkin olen yrittänyt sanoa. Etkö tosiaan ymmärrä lukemaasi?? :D
- xxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
- omasta mielestä fiksu :)
... on niitä fiksustikin käyttäytyviä olemassa, MUTTA oletko koskaan lukenut, kuullut tai huomnnut, että naiset antavat ensin aika kovankin kuvan itsestään. Itse olen ystävien kanssa asiasta keskustellut ja tullut siihen johtopäätökseen, että tässä iässä sitä on kaiken näköisiin miehiinkin törmännyt ja haluaa olla "kova pala" alussa. Liian helppo nakki nyt ei johda mihinkään pitkäaikaiseen ja hyvään. MIES! Siis toisin sanoen kunnon, aikuinen nainen on hankala, vittumainen ja jopa kova aluksi. Kyllä se siitä. Me naiset ei olla muutenkaan helppoja ja sitten alamme pelaamaan sitä aikuisten ihmissuhde kimpleä... jos sanon noin niin se varmaan ajattelee noin ja jne. jne. Kovasti vaan voimia metsästykseen!
:)))))))))))))- Roope
NO se taas on mielestäni oma häpeä ja itsetunnon puutetta jos ei uskalla olla oma itsensä, vaan on esitettävä roolia. Miksi näytellä kovaa tai muuta vastaavaa?? Entäpä jos mieskin vetäisi jotakin roolia? Sitten kk yhdessä ja molemmat huomaisivat kumppaninsa olevan jotakin ihan muuta mihin ihastuivat.
Mutta kiitos onnen toivotuksista. - Ihmetetlijä
Entä jo mieskin on aluksi kova, vittumainen ja hankala?? Eli molemmat yhtä tyhmiä, mikään ei johtaisi mihinkään.
- TuulaLiina
Kolmekymppisenä (sinkku)nainen yhtäkkiä huomaa ajan kuluvan vinhaa vauhtia, pelkää hukkaavansa aikaa ja käy siksi suoraan asiaan/toimintaan.
Viisikymppisenä nainen taas huomaa, että aikaa kyllä on. - mallu
Tämä saitti määrittelee osin sen, että sanottava sanotaan nopeasti, aikomukset ja päämäärät nopeasti. Kohderyhmä on jo elämää nähnyttä, ei jakseta olla romanttisia lepertelijöitä. Usein ei ole aikaa uhrattavaksi: lapsentekoikä alkaa olla lopuillaan, mahdolliset isäehdokkaat analysopdaan nopeasti omiin lokeroihinsa, erotellaan mahdollisiin ja ei-hyviin.
Ilmoituksesi romanttinen sävy vetosi naisten pesäntekoviettiin. Näillä naisilla se pesäntekovaihe alkaa olla lopuillaan. Heillä alkaa olla hoppu. Heillä ei ole aikaa turhanpäivisiin soidinmenoihin.
Jos olisit korostanut seuranhakuilmoituksessasi esim sitä, että lapset on jo tehty-olisit saanut täysin tosentyyppisiä vastauksia.- Roope
Aika hyvä selitys, tuossa voisi olla perää. Mutta kuka mies huolii tai haluaa naisen joka on kylmä ja kova, sekä ainut päämäärä saada itsellensä mahdollisimman äkkiä siementäjä?
Huh..!
- Typsy
Terve. Mulla oli kanssa muutaman kerran ilmoitus senssipalstalla ja sain vastauksia mielenkiintoisilta vaikuttavilta miehiltä. 'Juttelin' heidän kanssaan s-postitse useampia viikkoja. Mielenkiintoisia ja hauskoja keskusteluja. Kunnes sitten varovasti jompi kumpi ehdotti tapaamista. Itse olen sen verran skitso (tai realisti?), että en tosiaankaan ensimmäisiä treffejä sopinut kummankaan kotiin. Parin kaverin kanssa juttu luisti myös livenä, mutta valitettavasti niistä ei sitten kehittynyt sen ihmeempää. Luurangot kolisi siinä vaiheessa vielä liikaa kaapeissa...
Minäkin sain silloin muutamalta mieheltä mielenkiintoisia kommentteja. Eräskin vanhempi mies toisessa sähköpostissaan sanoi suurinpiirtein, että lähetä hänelle puhelinnumero ja tavataan, ei näitä viestejä kukaan jaksa kirjoitella... Joku toinen sanoi ensimmäisessä viestissään, että käypä lukemassa hänen ilmoituksensa vastaavilta sivuilta. Hän ei edes viitsinyt kopsata s-postiin omia juttujaan. Oli ilmeisesti sitä mieltä, että hänhän ei samoja juttuja moneen kertaan kirjoittele. Arvaa jätinkö vastaamatta...
Parikin vanhempaa miestä kertoi olevansa naimisissa ja hakevansa vain 'salaista seuraa'.
En usko olevani lajissani ainoa nainen. Kyllä meitä keskustelutaitoisia sinkkuja sekä miehiä että naisia löytyy. Jopa sellaisia joiden mielestä ihmissuhteet eivät ole mitään 'aikuisten kimbleä' tai peliä, jossa pitää osata juonitella. Minä ainakin pyrin olemaan rehellisesti oma itseni. Uskon vakaasti, että vielä muitakin vastaavia on olemassa. - Dove
niin ei suoraan sänkyyn.Vastaisin semmoiselle henkilölle joka on kiinnostava.Haluaisin ensin tutustua mailin kautta ja ehkä sitten tavata livenä.
- Roope
Eli summa summarum, kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Kai sitä on tyydyttävä yhdenillan suhteisiin, pelattava naisten ehdoilla... Oltava pinnallinen ja kova, otettava päämääräksi pelkkä raaka seksi. Voihan siinä satuttaa jotakuta ja tulla itsekin satutetuksi, mutta jos se on ajan henki ja naisten tahto niin...
Mutta ei selibaatissakaan jaksa terve mies loppuelämää.. - juulia
Mulla ei itellä ole kokemusta netin kautta tutustumisesta,mutta mulla ainakin olisi ongelmana nettiaika(ei omaa konetta),joten väkisinkin tulisi varmasti kirjoitettua lyhyesti ja nopeasti,jolloin itse asiasta voi sitten saada aivan vääränkin käsityksen. Tosin en itse kyllä tapaamisia alkaisi ehdottelemaan,mutta ehkä siirtymistä perinteiseen kirjeenvaihtoon..:) Mulla kyllä on mielestäni nuo mainitsemasi piirteet joita "ei naisissa enää ole"..:)
- Roope
Nettiaika voi olla ongelma, se on totta. Mutta sen ymmärtää jos toinen kertoo sen.
Miksi et voisi ehdottaa tapaamista? Oletko ujo vai kuuluuko se kategotiaan "miehen työt"? Ja naisen töihin jää sitten siivous, tiskaus, pyykinpesu... Eikö olisi jo aika sekoittaa rooleja?
Perinteinen kirjeenvaihto; mikä sen hienompaa kuin löytää perinteinen kirje postiluukusta! :) Se vain on hieman harmittavan hidas... :(
- R-R
Tänään ilmoitin taas eräälle naiselle että lopetetaan tutustumisyritys tähän. Hänkin oli hyvin koulutettuja ja hyvässä ammatissa, mutta osasi vain vastailla kysymyksiin, ei mitään omaa kiinnostusta tai omia ajatuksia. Odotti kai vain treffiehdotusta, mutta kuka keskustelutaidottoman kanssa treffeille lähtee?
Ei voi olla näin puupökkelöitä suominaiset! Karmean yksinkertaisia tanttoja. - matrix
Jep.Kokemusta on..ja tietyn ikäluokan naiset tenttaavat jo heti alussa kaiken mahdolllisen..Tuntuu, että olisin poliisikuulustelussa, siinä alkaa mennä maku..Itselläni kriteereissää tärkein on luonne.Useimmilla vanhemmilla naisilla on melkoinen lista vaateita.
Parhaiten olen tullut juttuun nuorempien ennakkoluulottomien naisten kanssa.
Olen pitänyt yhteyttä kuukausista muutamaan päivään ja eräillä tuntuu olevan jonkinlainen ikäkriisi, Heti! Tänne! Nyt!-ajattelu.
Onneksi on poikkeuksia, jotka osaavat keskustella ja malttavat odottaa tapaamista. Mikä voi mennä pieleen jos on tositv:n meininki; Kauniit, rohkeat.
Onnex meillä on tämä mahdollisuus!
Kohta pitää lähteä paikalliseen katselemaan ruusuja.- IsoJorma
Totta, nuoret naiset ovat fiksumpia ja avarakatseisempia kuin yli 3-kymppiset, jotka taas ovat äkysyjä ja yksinkertaisia. He ovat menettänet keskustelutaidon, molo pitäisi viedä heille heti ilman tutustumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373655Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak812658- 351728
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801670- 281497
- 151465
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231454- 281438