minkälainen ero. painoahan on 100kg enempi ja korkeiutta 38mm enempi...
mites kiihtyvyys tai sitkeys?
gashkai 1.6 +2 kulutus vrt 5 paikkaseen
4
191
Vastaukset
- paljon_bensiiniä
kesäl 10,6l/100km maantie jos ilmastointi päällä
- poljennasta kiinni..
Oma entinen 2 bensa meni minulla ympäri vuoden -6-7 L /100
Kesällä 6 lukuja talvella 7- lukuja ja kun talvi ja paljo kylmäkäynnistyksiä-kaupunkiajoa,
niin 8 l. yli ja ali.......
yli 150 000 km ajoin siis kokemus lukuja nää.
Kulutus riippuu nopeudesta ja kiihdytyksistä.
Yli 130 km /h, ja kulutus alkaa nousta, ja kovasti pumppaamista kaupungissa ja kulutus nousee.
Q sopii hyvin tasaiseen ajoon ja alle 130km /h nopeuksiin niin kulutus pysyy aisoissa.
Mun Nykyinen q, perus bensa 1,6 etuveto q menee 6, 5 L keskikulutus mittarissa just nyt,
sekalaista ajoa.
En kuitenkaan juuri kaahaa, olen aika rauhallinen ajaja. ja rauhalliselle ihmiselle q sopii.
Se on Kätevä pikkufarmari-auto.....mukava ajella, jne. - tyylistä kiinni...
Itte kun ajan niin q vie 6,5 - 7,5 - L
Kun vaimo ajaa niin menee yli litran enemmän..... - 7-paikkaisest en tiä
90% maantiellä/10% kaupungissa, nopeudet sakkorajalla niin seitsemän litraa vie sataselle normi-QQ, 1.6 bensa. Jos malttaa ajaa rajoitusten mukaan, niin pääsee kuuteen ja puoleen. Pitkällä matkalla rajoitusten mukaan, kuuden pintaan. Nuo kulutukset on mitattuja, ainakin oman QQ:n ajotietokone kaunistelee tuloksia puoli litraa.
Tosin ajajastahan tuo on kiinni, joku toinen pääsee varmaan vähemälläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702412Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911576Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641355Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711339- 1281237
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1521111- 1401072
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur74997