minkälainen ero. painoahan on 100kg enempi ja korkeiutta 38mm enempi...
mites kiihtyvyys tai sitkeys?
gashkai 1.6 +2 kulutus vrt 5 paikkaseen
4
182
Vastaukset
- paljon_bensiiniä
kesäl 10,6l/100km maantie jos ilmastointi päällä
- poljennasta kiinni..
Oma entinen 2 bensa meni minulla ympäri vuoden -6-7 L /100
Kesällä 6 lukuja talvella 7- lukuja ja kun talvi ja paljo kylmäkäynnistyksiä-kaupunkiajoa,
niin 8 l. yli ja ali.......
yli 150 000 km ajoin siis kokemus lukuja nää.
Kulutus riippuu nopeudesta ja kiihdytyksistä.
Yli 130 km /h, ja kulutus alkaa nousta, ja kovasti pumppaamista kaupungissa ja kulutus nousee.
Q sopii hyvin tasaiseen ajoon ja alle 130km /h nopeuksiin niin kulutus pysyy aisoissa.
Mun Nykyinen q, perus bensa 1,6 etuveto q menee 6, 5 L keskikulutus mittarissa just nyt,
sekalaista ajoa.
En kuitenkaan juuri kaahaa, olen aika rauhallinen ajaja. ja rauhalliselle ihmiselle q sopii.
Se on Kätevä pikkufarmari-auto.....mukava ajella, jne. - tyylistä kiinni...
Itte kun ajan niin q vie 6,5 - 7,5 - L
Kun vaimo ajaa niin menee yli litran enemmän..... - 7-paikkaisest en tiä
90% maantiellä/10% kaupungissa, nopeudet sakkorajalla niin seitsemän litraa vie sataselle normi-QQ, 1.6 bensa. Jos malttaa ajaa rajoitusten mukaan, niin pääsee kuuteen ja puoleen. Pitkällä matkalla rajoitusten mukaan, kuuden pintaan. Nuo kulutukset on mitattuja, ainakin oman QQ:n ajotietokone kaunistelee tuloksia puoli litraa.
Tosin ajajastahan tuo on kiinni, joku toinen pääsee varmaan vähemälläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822