näin hiljaiseen aamuun ennen kuin kaupunki herää,nauttia hiljaisuudesta
Mukava nousta
5
150
Vastaukset
- Lusiina
Kun asuu syrjässä, jokainen aamu on hiljainen. Naapureissakaan ei näy liikehdintää kovin aikaisin. Ulkona sataa, huumaava tuoksu, luonto herää.
- -ra
Voi jospa asuisikin ,mutta se on unelma joka ei toteudu,kun lapset asunat Helsingissä.
- Lusiina
Aivan, elämässä joutuu tekemään kompromisseja ja koittaa tehdä siitä paras mahdollinen elämä :). Oiskos joksus mahdollista muuttaa maaseutumaisempaan paikaan kun lapset ovat omillaan?
- -ra
Olemme niin paljon yhdessä,matkoista tulisi ongelma.
- Lusiina
No sitten täytyy vain nauttia siitä että saatte olla yhdessä ja luopua hiljailsuudesta :). Tai ainakin nauttia siitä mahdollisuuksien mukaan pieninä annoksina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818