Aven (-02) hanskalokeron tietämiltä kuuluu silloin tällöin narinaa ajon aikana. Lopettaa kun painaa himpun lokeron kantta. Onko muilla ollut vastaavia murheita, ja mikä on ollut ratkaisu pulmaan?
Avensiksen hansikaslokero
9
1810
Vastaukset
- zepi
sitä "laatua", on kuulemma Corollassakin samaa vikaa, nähtävästi kojelaudan panelit huonosti sovitettu. Huoltoon kun valittaa niin auttavat.
- Ave
Jos tuo 02 on vanhaa Avensis-mallia, kyse taitaa olla hanskalokeron alareunan saranan laakeritapista. Se on sellainen muovinen tappi. Väljyys aiheuttaa kolinaa ja narinaa. Laittamalla tiivistekuminen tyyny sopivaan kohtaan kannen ja rungon väliin, laakeritappi pysyy tiukalla. Näin ainakin huollossa homman hoitivat.
- Japi
auttaa kun painaa lokeron yläosaa lukon tietämiltä, että en usko sen äänen tulevan saranoista.
- Make
Japi kirjoitti:
auttaa kun painaa lokeron yläosaa lukon tietämiltä, että en usko sen äänen tulevan saranoista.
Olen huomannut sen nitinän. Oli jo aiemmassa vm99 Avensiksessa ja muutaman kuukauden jälkeen vm02 Avessa.
Olen myös sitä mieltä, että se ääi tulee siitä hanskalokeron lukosta koska pienikin kosketus siihen äänen kuuluessa poistaa sen.
Jossain vaiheessa pitänee ottaa se lukko irti ja tutkia mikä sen voi aiheuttaa.
Ei viitsisi oikein tunkea täyteen vaseliiniakaan.
Pirunmoinen riesa kun mikään muu ei nitise mutta se hanskalokeron kitinä rassaa. - Tojohojo
Make kirjoitti:
Olen huomannut sen nitinän. Oli jo aiemmassa vm99 Avensiksessa ja muutaman kuukauden jälkeen vm02 Avessa.
Olen myös sitä mieltä, että se ääi tulee siitä hanskalokeron lukosta koska pienikin kosketus siihen äänen kuuluessa poistaa sen.
Pirunmoinen riesa kun mikään muu ei nitise mutta se hanskalokeron kitinä rassaa.Tänään ihmettelin samaa juttua, moottoritiellä ja 60 km vauhdissa kuuluu inhaa nitinää hansikaslokerosta.. pitää valittaa 30tkm huollossa! Ikävää =(
- avensis
Make kirjoitti:
Pirunmoinen riesa kun mikään muu ei nitise mutta se hanskalokeron kitinä rassaa.joo mulla on vm.02 avensis ja hansikaslokero nitisee,painettaessa nitinä häviää.
- D4D
Siinä kitisee.. Ite liimasin sopivan kumimaton palasen Lukon kohalle silleen että kansi pitää painaa nyt vähän kovemmin kiinni. Mutta ei nitise enää. Oli muuten todella ärsyttävä se ääni!!!!
- Harakiri
Myös meikän '99 avensiksessa hanskalokero rämisi ja kolisi karkeammalla asfaltilla ajellessa. Vetäisin pari kierrosta kangasteippiä lukon "vastakappaleen" ympärille (siten että toimenpiteen jälkeen hanskalokeron sulkeminen vaati kunnon painamisen). Auttoi huomattavasti, mutta ei täysin poistanut äännähtelyä. Nuo kojelaudan ym. sisustuksen räminät ja kolinat olivat oikeastaan ainoa harmittava asia omassa jo poismyydyssä avessani.
- ave on hiljainen auto
monissa muissa melua niin paljon,ettei pienet hanskalokeron
nitinät kuulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708