Onko mielipiteitä? Mitä pidätte verrattuna Canon EOS-450D:hen, EOS-500D:hen, EOS-550D:hen tai EOS-600D:hen ?
Oletteko käyttäneet Full HD -videokuvausta runsaasti? Millaisella olkapääjalustalla?
Nikon DX3200
2
157
Vastaukset
- oirkekh
Nikon DX3200?
Vaikea sanoa mitään, kun kyseistä kameraa ei liene koskaan valmistettukaan. Olen Nikon kuvaaja joskaan ei tuosta D3000 sarjasta ole kokemusta. Nikonin kamerat ovat aina toimineet kiitettävästi, minulla on ollut niitä useita ja uusia himoitsen (täyskennoista).
En kuitenkaan usko Canoninkaan kameroissa mitään isompaa ongelmaa olevan vaan valitset kumman tahansa saanet oivan laitteen valokuvien ottamiseen.
Video saattaa olla joillekin tärkeää mutta minulle vain optio jota perin harvoin käytän ja silloinkin yleensä vain muistiinpanoksi, saahan siihen äänen jonne voi kertoa asiat jotka kyseisestä näkymästä/kohteesta kannattaa muistaa.
Kun kameran kennon erottelu on luokkaa 15 - 25 Mpix ja täsyHD:n luokkaa 2Mpix niin kennon ominaisuudet ja kuvan erottelu menevät hukkaan videoidessa. Videointiin riittää simppelimpikin laite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131444Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 76726
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 52562
- 107562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515