Erektio ei pysy

Jar85

Onko kellää muulla miehellä sellasta ongelmaa ollu että erektio ei kestä kauaa ja sen takia myössitte laukeaa nopeeta kun joutuu pitää erektiota jännittämällä yllä?
Itellä kun ei erektio pysy itestää päällä vaan joudun jännittää lihaksia joita käytetää myös virtsan pidättelyssä.
Ongelma ollut käytännössä aina. Myös pitemmissä parisuhteissa eikä erektiolääke ole vaikuttanut.

Olen 28 vuotias.
Siis yhdyntä onnistuu mutta jää lyhyeksi juurikin tuon aikaisen siemensyöksyn takia.
En myöskään pystyisi varmaan erektiota pitempään pitämäänkään koska ns. väsyy siihen jännittämiseen.
Joskus ei tosin yleensä erektio lopahtaa kokonaan yhdynnynän aikana juurikin sen takia ennen siemensyöksyä jo että ei jaksa pitää tuota jännitystä yllä ja sittenhän yhdyntä ei tunnu missään minusta eikä naisesta.

Minulla kun penis vielä on keskivertoa pienempi. Ohut ja vain 11cm pitkä erektiossa,

Asiaa masentaa rajusti välillä kuten nyt. Saan kyllä helposti hyviä naisia mutta tosiaan tämä suhteen ylläpitäminen tyydyttävästi ei ole helppoa etenkään aikana jolloin tämä asia vaivaa minua eniten.

Nykyinen nainen on vieläpä erittäin seksuaalisesti aktiivinen (tai sitten tullut aktiiviseksi kun en saa hänen tarpeitaan tyydytettyä)?.
Herään jo siihen että nainen esim. hieroo penistäni vasten alapäätään jne.
Olen kyllä kerran hänelle erektiostani ja peniksen koostani avautunut ja hän väittää että elä huoli ettei ole kanssani pelkästään seksin takia.
Ok voin uskoakkin ettei PELKÄSTÄÄN mutta tämän osaalueen heikko suoritus rassaa kyllä suhdetta kuitenkin.

Pienen peniksen takia myös monesti alussa yhdyntä tuntuu todella hyvältä etenkin jos nainen ei ole vielä kovin kostea mutta aina mitä pitemmälle yhdyntä menee sitä vähemmän tunnen mitään peniksessäni.

Välillä esim. aamulla näyttelen oikein sikeästi nukkuvaa jotta hän ei jatka seksin yrittämistä ja menee suihkun kautta töihin ja oikeasti nousen ylös heti ja lähden liikenteeseen tuota pikaa itsekkin.
Monesti myös sitten selittelen naiselleni eri syit krapula, väsymys jne. miksi juuri nyt ei huvita vaikka huvittaisikin monesti.

Sitä vaan alkaa pelkäämään tuota yhdyntää.
Miltei sama homma joka vähääkään pitemmässä suhteessa.
Pelkään että minä alan pelätä yhdyntää jossain vaiheessa niin paljon etten sitä voi enää koskaan edes yrittää aloittaa.

Ei helvetti kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä.
Joskus kun on muutenkin masentuneempi/väsyneempi (kuten nyt)/krapulassa/laskuhumalassa tai vastaavaa ja jos on tämän asian kanssa taas mietiskelyvaihde päällä saatan harkita itseni tappamista nopeasti siihen paikkaan. Onneksi ei ole ollut mitään varmaa ja noepaa keinoa ulottuvilla ja tietysti toivon ettei tuollaisia ajatuksia edes tulisi mieleen.

Mutta olen melko varma ettei tätä asiaa voi mitenkään korjata.

Ymmärrän että saatan kuulostaa naurettavalta mutta tämä asia on minulle kaikkea muuta kuin naurettava.

5

810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jar85

      Ja kyse ei itselläni todellakaan ole haluttomuudesta tai kumppanista.

    • Jormavaa

      Kuulostaa tutulta, itsellä ongelma ratkesi kun tottui erektion pitämiseen ilman keskittymistä siihen kiitos jumbov yms erektio tuotteiden testailun.

    • puf puf

      Itselläni oli vastaava ongelma, koska en ollut rento henkisesti. Jännitin koko tapahtumaa, ajattelin liikaa penistäni, sekä itse asiassa pelkäsin laueta. Panemisesta ei tietenkään mitään tullut, koska kaikki tarmo meni lihasten jännittämiseen, jotta erektio pysyisi yllä.

      Tästä pääsin eroon, alkamalla ajattelemaan, että todella haluan laueta tuon naisen *illuun, sekä rentoutumalla, antaen halujen viedä, ilman estoja.

      • koettu on

        Tuo on oikea noidankattila ja tuttu minullekin.
        Helppo sanoa, että älä mieti liikoja, mutta se ei helposti onnistu. Minulla oli aivan samanlaista seksin välttelyä, mutta eri syystä.

        Otin lääketieteen avuksi ja hankin erektiolääkkeitä, sekä kävin "huijamassa" lääkäriltä masennuslääkityksen. Masennuslääkitys tekee laukemisesta huomattavasti vaikeampaa, tosin voi myös heikentää libidoa.


    • hiljaa hyvä tulee

      seksi on herkkä asia, eikä tosiaan helppoa aina miehillekään, mitä enemmän ajattelee seksiä ja yrittää, sitä huonommin se onnistuu, sitäpaitsi eri ikäkausina se on erilaista, kolmekymppisenä voi tulla erektio-ongelmia, mutta kuuskymppisenä sama kaveri voi hakata monet nuoremmat kyvykkyydellään, tarvitset ymmärtävän naisen, joka ei ahdista sinua liikaa, voi olla, että jos naisesi ei anna sinulle aikaa, se menee vaihtoon, tarpeenne ovat erilaiset, niinkuin niin monella, toinen haluaa kerran päivässä, toinen kerran viikossa tai kuussa
      liian nopea laukeaminen helpottaa ajan myötä, vanhemmat miehet olisivat kiitollisia, jos toimisi kuin sinulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe