Erektio ei pysy

Jar85

Onko kellää muulla miehellä sellasta ongelmaa ollu että erektio ei kestä kauaa ja sen takia myössitte laukeaa nopeeta kun joutuu pitää erektiota jännittämällä yllä?
Itellä kun ei erektio pysy itestää päällä vaan joudun jännittää lihaksia joita käytetää myös virtsan pidättelyssä.
Ongelma ollut käytännössä aina. Myös pitemmissä parisuhteissa eikä erektiolääke ole vaikuttanut.

Olen 28 vuotias.
Siis yhdyntä onnistuu mutta jää lyhyeksi juurikin tuon aikaisen siemensyöksyn takia.
En myöskään pystyisi varmaan erektiota pitempään pitämäänkään koska ns. väsyy siihen jännittämiseen.
Joskus ei tosin yleensä erektio lopahtaa kokonaan yhdynnynän aikana juurikin sen takia ennen siemensyöksyä jo että ei jaksa pitää tuota jännitystä yllä ja sittenhän yhdyntä ei tunnu missään minusta eikä naisesta.

Minulla kun penis vielä on keskivertoa pienempi. Ohut ja vain 11cm pitkä erektiossa,

Asiaa masentaa rajusti välillä kuten nyt. Saan kyllä helposti hyviä naisia mutta tosiaan tämä suhteen ylläpitäminen tyydyttävästi ei ole helppoa etenkään aikana jolloin tämä asia vaivaa minua eniten.

Nykyinen nainen on vieläpä erittäin seksuaalisesti aktiivinen (tai sitten tullut aktiiviseksi kun en saa hänen tarpeitaan tyydytettyä)?.
Herään jo siihen että nainen esim. hieroo penistäni vasten alapäätään jne.
Olen kyllä kerran hänelle erektiostani ja peniksen koostani avautunut ja hän väittää että elä huoli ettei ole kanssani pelkästään seksin takia.
Ok voin uskoakkin ettei PELKÄSTÄÄN mutta tämän osaalueen heikko suoritus rassaa kyllä suhdetta kuitenkin.

Pienen peniksen takia myös monesti alussa yhdyntä tuntuu todella hyvältä etenkin jos nainen ei ole vielä kovin kostea mutta aina mitä pitemmälle yhdyntä menee sitä vähemmän tunnen mitään peniksessäni.

Välillä esim. aamulla näyttelen oikein sikeästi nukkuvaa jotta hän ei jatka seksin yrittämistä ja menee suihkun kautta töihin ja oikeasti nousen ylös heti ja lähden liikenteeseen tuota pikaa itsekkin.
Monesti myös sitten selittelen naiselleni eri syit krapula, väsymys jne. miksi juuri nyt ei huvita vaikka huvittaisikin monesti.

Sitä vaan alkaa pelkäämään tuota yhdyntää.
Miltei sama homma joka vähääkään pitemmässä suhteessa.
Pelkään että minä alan pelätä yhdyntää jossain vaiheessa niin paljon etten sitä voi enää koskaan edes yrittää aloittaa.

Ei helvetti kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä.
Joskus kun on muutenkin masentuneempi/väsyneempi (kuten nyt)/krapulassa/laskuhumalassa tai vastaavaa ja jos on tämän asian kanssa taas mietiskelyvaihde päällä saatan harkita itseni tappamista nopeasti siihen paikkaan. Onneksi ei ole ollut mitään varmaa ja noepaa keinoa ulottuvilla ja tietysti toivon ettei tuollaisia ajatuksia edes tulisi mieleen.

Mutta olen melko varma ettei tätä asiaa voi mitenkään korjata.

Ymmärrän että saatan kuulostaa naurettavalta mutta tämä asia on minulle kaikkea muuta kuin naurettava.

5

1194

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jar85

Ja kyse ei itselläni todellakaan ole haluttomuudesta tai kumppanista.

• Jormavaa

Kuulostaa tutulta, itsellä ongelma ratkesi kun tottui erektion pitämiseen ilman keskittymistä siihen kiitos jumbov yms erektio tuotteiden testailun.

• puf puf

Itselläni oli vastaava ongelma, koska en ollut rento henkisesti. Jännitin koko tapahtumaa, ajattelin liikaa penistäni, sekä itse asiassa pelkäsin laueta. Panemisesta ei tietenkään mitään tullut, koska kaikki tarmo meni lihasten jännittämiseen, jotta erektio pysyisi yllä.

Tästä pääsin eroon, alkamalla ajattelemaan, että todella haluan laueta tuon naisen *illuun, sekä rentoutumalla, antaen halujen viedä, ilman estoja.

• koettu on

Tuo on oikea noidankattila ja tuttu minullekin.
        Helppo sanoa, että älä mieti liikoja, mutta se ei helposti onnistu. Minulla oli aivan samanlaista seksin välttelyä, mutta eri syystä.

Otin lääketieteen avuksi ja hankin erektiolääkkeitä, sekä kävin "huijamassa" lääkäriltä masennuslääkityksen. Masennuslääkitys tekee laukemisesta huomattavasti vaikeampaa, tosin voi myös heikentää libidoa.

• hiljaa hyvä tulee

seksi on herkkä asia, eikä tosiaan helppoa aina miehillekään, mitä enemmän ajattelee seksiä ja yrittää, sitä huonommin se onnistuu, sitäpaitsi eri ikäkausina se on erilaista, kolmekymppisenä voi tulla erektio-ongelmia, mutta kuuskymppisenä sama kaveri voi hakata monet nuoremmat kyvykkyydellään, tarvitset ymmärtävän naisen, joka ei ahdista sinua liikaa, voi olla, että jos naisesi ei anna sinulle aikaa, se menee vaihtoon, tarpeenne ovat erilaiset, niinkuin niin monella, toinen haluaa kerran päivässä, toinen kerran viikossa tai kuussa
      liian nopea laukeaminen helpottaa ajan myötä, vanhemmat miehet olisivat kiitollisia, jos toimisi kuin sinulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      35
      1769
    2. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      79
      1321
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      84
      1271
    4. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      13
      1156
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      1065
    6. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      93
      970
    7. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      74
      969
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      147
      781
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      52
      742
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      86
      717
    11. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      55
      663
    12. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      13
      659
    13. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      648
    14. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      43
      635
    15. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      146
      634
    16. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      28
      618
    17. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      51
      607
    18. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      92
      607
    19. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      94
      596
    20. 46
      573
    Aihe