Erektio ei pysy

Jar85

Onko kellää muulla miehellä sellasta ongelmaa ollu että erektio ei kestä kauaa ja sen takia myössitte laukeaa nopeeta kun joutuu pitää erektiota jännittämällä yllä?
Itellä kun ei erektio pysy itestää päällä vaan joudun jännittää lihaksia joita käytetää myös virtsan pidättelyssä.
Ongelma ollut käytännössä aina. Myös pitemmissä parisuhteissa eikä erektiolääke ole vaikuttanut.

Olen 28 vuotias.
Siis yhdyntä onnistuu mutta jää lyhyeksi juurikin tuon aikaisen siemensyöksyn takia.
En myöskään pystyisi varmaan erektiota pitempään pitämäänkään koska ns. väsyy siihen jännittämiseen.
Joskus ei tosin yleensä erektio lopahtaa kokonaan yhdynnynän aikana juurikin sen takia ennen siemensyöksyä jo että ei jaksa pitää tuota jännitystä yllä ja sittenhän yhdyntä ei tunnu missään minusta eikä naisesta.

Minulla kun penis vielä on keskivertoa pienempi. Ohut ja vain 11cm pitkä erektiossa,

Asiaa masentaa rajusti välillä kuten nyt. Saan kyllä helposti hyviä naisia mutta tosiaan tämä suhteen ylläpitäminen tyydyttävästi ei ole helppoa etenkään aikana jolloin tämä asia vaivaa minua eniten.

Nykyinen nainen on vieläpä erittäin seksuaalisesti aktiivinen (tai sitten tullut aktiiviseksi kun en saa hänen tarpeitaan tyydytettyä)?.
Herään jo siihen että nainen esim. hieroo penistäni vasten alapäätään jne.
Olen kyllä kerran hänelle erektiostani ja peniksen koostani avautunut ja hän väittää että elä huoli ettei ole kanssani pelkästään seksin takia.
Ok voin uskoakkin ettei PELKÄSTÄÄN mutta tämän osaalueen heikko suoritus rassaa kyllä suhdetta kuitenkin.

Pienen peniksen takia myös monesti alussa yhdyntä tuntuu todella hyvältä etenkin jos nainen ei ole vielä kovin kostea mutta aina mitä pitemmälle yhdyntä menee sitä vähemmän tunnen mitään peniksessäni.

Välillä esim. aamulla näyttelen oikein sikeästi nukkuvaa jotta hän ei jatka seksin yrittämistä ja menee suihkun kautta töihin ja oikeasti nousen ylös heti ja lähden liikenteeseen tuota pikaa itsekkin.
Monesti myös sitten selittelen naiselleni eri syit krapula, väsymys jne. miksi juuri nyt ei huvita vaikka huvittaisikin monesti.

Sitä vaan alkaa pelkäämään tuota yhdyntää.
Miltei sama homma joka vähääkään pitemmässä suhteessa.
Pelkään että minä alan pelätä yhdyntää jossain vaiheessa niin paljon etten sitä voi enää koskaan edes yrittää aloittaa.

Ei helvetti kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä.
Joskus kun on muutenkin masentuneempi/väsyneempi (kuten nyt)/krapulassa/laskuhumalassa tai vastaavaa ja jos on tämän asian kanssa taas mietiskelyvaihde päällä saatan harkita itseni tappamista nopeasti siihen paikkaan. Onneksi ei ole ollut mitään varmaa ja noepaa keinoa ulottuvilla ja tietysti toivon ettei tuollaisia ajatuksia edes tulisi mieleen.

Mutta olen melko varma ettei tätä asiaa voi mitenkään korjata.

Ymmärrän että saatan kuulostaa naurettavalta mutta tämä asia on minulle kaikkea muuta kuin naurettava.

5

1194

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jar85

Ja kyse ei itselläni todellakaan ole haluttomuudesta tai kumppanista.

• Jormavaa

Kuulostaa tutulta, itsellä ongelma ratkesi kun tottui erektion pitämiseen ilman keskittymistä siihen kiitos jumbov yms erektio tuotteiden testailun.

• puf puf

Itselläni oli vastaava ongelma, koska en ollut rento henkisesti. Jännitin koko tapahtumaa, ajattelin liikaa penistäni, sekä itse asiassa pelkäsin laueta. Panemisesta ei tietenkään mitään tullut, koska kaikki tarmo meni lihasten jännittämiseen, jotta erektio pysyisi yllä.

Tästä pääsin eroon, alkamalla ajattelemaan, että todella haluan laueta tuon naisen *illuun, sekä rentoutumalla, antaen halujen viedä, ilman estoja.

• koettu on

Tuo on oikea noidankattila ja tuttu minullekin.
        Helppo sanoa, että älä mieti liikoja, mutta se ei helposti onnistu. Minulla oli aivan samanlaista seksin välttelyä, mutta eri syystä.

Otin lääketieteen avuksi ja hankin erektiolääkkeitä, sekä kävin "huijamassa" lääkäriltä masennuslääkityksen. Masennuslääkitys tekee laukemisesta huomattavasti vaikeampaa, tosin voi myös heikentää libidoa.

• hiljaa hyvä tulee

seksi on herkkä asia, eikä tosiaan helppoa aina miehillekään, mitä enemmän ajattelee seksiä ja yrittää, sitä huonommin se onnistuu, sitäpaitsi eri ikäkausina se on erilaista, kolmekymppisenä voi tulla erektio-ongelmia, mutta kuuskymppisenä sama kaveri voi hakata monet nuoremmat kyvykkyydellään, tarvitset ymmärtävän naisen, joka ei ahdista sinua liikaa, voi olla, että jos naisesi ei anna sinulle aikaa, se menee vaihtoon, tarpeenne ovat erilaiset, niinkuin niin monella, toinen haluaa kerran päivässä, toinen kerran viikossa tai kuussa
      liian nopea laukeaminen helpottaa ajan myötä, vanhemmat miehet olisivat kiitollisia, jos toimisi kuin sinulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      89
      1448
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      47
      1003
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      15
      876
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      40
      838
    5. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      82
      758
    6. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      92
      741
    7. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      17
      727
    8. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      718
    9. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      677
    10. 68
      672
    11. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      59
      662
    12. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      654
    13. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      97
      651
    14. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      12
      645
    15. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      56
      585
    16. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      576
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      129
      557
    18. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      43
      544
    19. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      525
    20. Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?

Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla
      Lappajärvi
      141
      524
    Aihe