Onko skitsofreenikoiden ajatusmaailma erilainen kuin muilla ?
Itse veikkaan että minulla olisi kyseinen tauti puhkeamassa.
Ajatusmaailma on myös muuttunut hetkessä. Ennen olin positiivisempi, ja jotenkin erilainen. Pukeuduin värikkäisiin vaatteisiin, yms...
Hetkessä minusta tuli täysin eri ihminen. Nykyään pukeudun mustaan, ja olen synkkä, saatananpalvoja, kuuntelen synkkää ja sairasta musiikkia. Vihaan yhteiskuntaa. Kaikki skitsofrenian ennakko-oireet löytyy. Voisiko erilainen ajatusmaailma mitenkään liittyä skitsofreniaan? masennusta on ollut 2 vuotta.
Skitsofreenikon ajatusmaailma
7
558
Vastaukset
- antisos.pers.
Skitsofreenikot pelkäävät synkkää ja sairasta musiikkia. He eivät varmasti kuuntele sitä. Sáatananpalvonta musiikkia kuuntelee osa narsisteista, lähes kaikki psykopaatit ja persoonallisuushäiriöiset ylipäänsä.
- Ei pidä paikkaansa
Tuo on kyllä täyttä puppua että joku musiikkityyli liittyisi millän tavalla johonkin sairauteen. Jotkut ihmiset tykkäävät synkästä metallimusiikista, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa sairastaako jotakin mielenterveyden tai persoonallisuushäiriötä.
- skitso1
ei se ny aina näinkään mee.
- lääkäri sen tietää
Lääkärihän sen diagnoosin tekee eikä sekään heti osaa sanoa mistä vaivasta on kyse. Skitsofreniakin voidaan sekoittaa helposti joihinkin muihin sairauksiin ja oireet ovat tietysti osittain samanlaisia skitsofreenikoillakin mutta ei nää oo niin yksinkertaisia asioita. Mene lääkärin juttusille niin ehkä saat selvyyden. Kyllähän sitä kun lukee oireita niin alkaa helposti kuvittelemaan ''mulla on toi'' jne..
- apua tulee
Lääkäri tietää näetkö/kuuletko harhoja. Itse sitä ei yleensä huomaa.
- jkiopppp
niinkkö
Skitsofreenikot pelkäävät varjoaankin, eivät tosiaan kuuntele synkkää musaa eivätkä pukeudu mustiin eivätkä palvo saatanaa.Joku skitso voi tietysti pukeutua mustaan,miksi ei?Ei se ole oire...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725079- 514027
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933579- 502699
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461853- 191777
- 971650
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971468- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063