Aloitetaan aamu hauskemmalla vitsillä kuin tuolla 60 :lla.
Viisain koira
Olipa kerran kolme miestä. Yksi miehistä sanoi:
- Minulla on niin viisas koira, että se hakee minulle joka aamu sanomalehden.
Sitten toinen mies sanoi:
- Kyllä minun koirani on vielä viisaampi. Se hakee minulle joka aamu sanomalehden postilaatikosta ja avaa vielä ulko-ovenkin.
Sitten kolmas mies sanoi:
- No minun koirani on kyllä viisain. Se hakee minulle joka aamu sanomalehden, vaikka en ole edes lehteä tilannut.
Aamuvitsi
19
4536
Vastaukset
- Oivaltava
Pikku-Kalle kysyi isältään, mennäänkö jalat edellä taivaaseen, kyllä sitä niin lähdetään, kuinkas sitä kyselet. No kun mä näin äidin makaavan keittön lattialla, jalat ovelle päin se olis varmaan lähtenyt taivaaseen, mutta naapurin setä oli sen päällä ja piteli äitiä kiinni lattiassa, vaikka äiti voihki anna mennä vaan.
- Anu
Naiset ovat miehille kuin autot,
jokainen kehuu omaanssa,
mutta haluaisivat kaverin omaa.
Ei tässä pitäjässä ole syntynyt
ketään suurmiestä, täällä syntyy
vain pikkuvauvoja.
Juoksin varjoni ohi
ja nyt on aika yksinäistä.
Että tälläisiä vitsejä tällä kertaa.- Liena
Lähetän tämän vitsin tutkiessani kuinka täällä viestit lähtevät liikkeelle.
40 ja 80 lähtivät normaalisti, mutta tuolla 60 ei tule edes näkyviin.
Jos mies puhuu metsässä, eikä yksikään nainen kuule miestä, niin onko hän silti väärässä ?
- Kirjar
Lääkäri raaputti neuvottomana päätänsä;
* Ette polta! Ette juo! Ette pelaa!
Ette juokse naisten perään!
Ette istu ravintoloissa! Ette valvo liikaa!
Kuulkaa, sanonpa että päänsärkynne johtuu liian tiukasta pyhimyksen kehästä!*- kirjar
- Monet poikamiehet kaipaavat elämässään vain yhtä ainoata asiaa, hellää ja ymmärtäväistä naista, sanoi romanttisuuteen taipuvainen Ville Kallelle.
- Joo, sanoi vähemmän romanttinen Kalle. - Niin ne kaipaavat monet ukkomiehetkin... - cerpo
onpas tullut hauskoja vitsejä
- Ansku
Tuore aviomies kiikutti sairaalalaskua ilimajokisille appivanhuksille ja tokasee tohkeissaan: kyllä mää maksan kaikki kulut mitä avioliiton aikana tuloo, mut täs umpisuales oli valamistusvikaa.
- Liena
Eräs Poika tuijotteli Myymälä Konditorian ikkunaan ja kysyi myyjältä onko teillä Kurkkukakkua? Myyjä vastasi ei ole.
Poika kysyi samaa seuraavana päivänä. Kun poika kysyi vielä sitä seuraavaa päivää seuraavana päivänä myyjä kyllästyi poikaan ja sanoi on meillä kurkku kakkua.
Poika sanoi ,
onpa huono juttu sillä minä en pidä kurkkukakusta.
- pers--kuta--rallaa
Aamutoimet:
........................hierase silmiä (molempia)
........................yskäse kuuluvasti
........................pierase rajusti!
........................löntystele housuja nostellen kahvipöytään. - poikien jutut
Pikkuinen poika sanoi kaverilleen:
tiiätkö että meiän isillä on kaksi kikkeliä,
pieni ja iso.
Ihanko totta, kysyi kaveri. Mitäs se kahdella kikkelillä tekee?
No, pienellä se pissii ja isolla se välillä n...ii äitiä. - u-atu
Mitään edellä esitettyä ei voi pitää vitsinä. Ei niin yksikään naurata.
- Kurkullinen
Aha. Ei sunkhaan oo pakko nauraa. Mie nauhroin enuien tuolle Lienan Poikvitsille kurkkukakusta. Kiitos Liena!
- Kurkullinen
Kurkullinen kirjoitti:
Aha. Ei sunkhaan oo pakko nauraa. Mie nauhroin enuien tuolle Lienan Poikvitsille kurkkukakusta. Kiitos Liena!
Siis nauroin eniten, ei enuien.
Kysyy ja kyllä tiätää sano morsein papille.
Mullärin sika on lihava mutta kenen jauhoist.
Olkaa hiljaa ja huutakaa sano Saari - Simo ko avisjoonia piti .
Nää on kuvitettuna Kirjassa : Elämä hymyilee Joskus hampaat irvessäkin
Erkki tantun Sananparsikuvia .
Suomen kansan suusta --joskua aikojen alussa- munakas!
-Mitäs muuten pidät viiriäisen munista-?
-En kuule tunne koko miestä-. - munakas!
munakas! kirjoitti:
-Mitäs muuten pidät viiriäisen munista-?
-En kuule tunne koko miestä-.Humalainen seisoi keskellä toria kusella. Poliisi saapui paikalle.
"Pane se heti pois ja lopeta!" huusi poliisi.
Juoppo sulki sepaluksensa ja poliisi poistui paikalta. Juoppo alkoi nauraa oikein hirnumalla.
"Mitäs sää naurat", kysyi toinen kännikala.
"Panin pois, vaan enpä lopettanut... - munakas!
munakas! kirjoitti:
Humalainen seisoi keskellä toria kusella. Poliisi saapui paikalle.
"Pane se heti pois ja lopeta!" huusi poliisi.
Juoppo sulki sepaluksensa ja poliisi poistui paikalta. Juoppo alkoi nauraa oikein hirnumalla.
"Mitäs sää naurat", kysyi toinen kännikala.
"Panin pois, vaan enpä lopettanut...Mies oli joutunut oikeuteen pontikankeitosta, ja naapuri haastettiin todistamaan:
-Saitteko syytetyltä pontikkaa?
-En.
-Entä hänen vaimoltaan?
-En.
-Entä hänen tyttäreltään?
-Tarkoittaako herra tuomari edelleenkin pontikkaa? - munakas!
munakas! kirjoitti:
Mies oli joutunut oikeuteen pontikankeitosta, ja naapuri haastettiin todistamaan:
-Saitteko syytetyltä pontikkaa?
-En.
-Entä hänen vaimoltaan?
-En.
-Entä hänen tyttäreltään?
-Tarkoittaako herra tuomari edelleenkin pontikkaa?Norska potatisplockare.
- Vet du varför de norska potatisplockarna går med rumpan bar ?
- Nej !
- Det är för att hålla flugorna borta från ansiktet - no se sama
munakas! kirjoitti:
Norska potatisplockare.
- Vet du varför de norska potatisplockarna går med rumpan bar ?
- Nej !
- Det är för att hålla flugorna borta från ansiktetMoskovan lentokentällä matkustajakone rullasi kiitotien päähän lähtöä varten. Kohta se kuitenkin rullasi takaisin portille. Tunnin kuluttua kone rullasi takaisin kiitotien päähän. Muuan matkustaja kysyi lentoemännältä:
– Mikä meitä viivytti?
– Koneen kapteeni väitti kuulleensa koneen moottorista outoa kolinaa, ja meiltä kesti jonkin aikaa löytää uusi kapteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458