Mull on: merkkivaatteit, 3 pyörää (Jopo, maastopyörä, tavallinen pyörä), kännykkä, iPad, saan kaiken minkä haluun, saan koht TV:n, kamera, kotona noin 400€ ja tilillä jotain 2000€. Saan aina rahaa ku haluun. Käyn kosmetologil (joka maksaa aina 60€/kerta), käyn aika useesti ulkona syömässä ja reissuissa ja onhan mulla myös MP3-soitin (ja CD-soitin).
Siinä oli suurinpiirtein kaikki, voin viel lisätä, jos jotain unohtu(;
Oonko hemmoteltu?(:
36
300
Vastaukset
- ysikasilikka
pitääkö tuota edes kysyä? itselleni on suuri ilo kun oon saanut jopon ja oman telkun, mutta siihen se jääkin. olen silti tosi kiitollinen ja onnellinen.
tavarat ja raha ei tuo aitoa onnea. rakkaus ja välittäminen tuovat. mitä hemmoteltu saa? ei mitään verrattuna ns. tavallisiin ihmisiin. me opimme tavaroiden ja rahan arvon, osaamme käyttää sitä viisaasti.
kyllä, olet pahasti hemmoteltu. onnea elämään- Popopopoooiikkkaaaa
Luultavasti ensimmäinen -98 joka puhuu järkeä :) itse olen 15v poika ja minulla siis on mopo, iphone, telkkari, ipod, pleikkari, gopro (500€ kypäräkamera jos joku kaipaa selvennystä) pari polkupyörää MUTTA kännykän ostin rippirahoilla mopo on halvasta päästä telkkarikin aivan pieni mutta minun käyttöön hyvä. Ja muuta tälläistä :) en saa näillä asioilla mitään tyydytystä tai hyvää elämää. Onhan nuo "lelut" ihan kivoja mutta minulla on oikeita ystäviä jotka rakastaa ja välittää musta ja mun perhe on aivan ihana ja olen läheisissä väleissä mun porukoiden kanssa. Pitäkää huolta ystävistänne niin ne pysyvät rinnallanne :)
- painukaa vithuun!
No niin minkähän sille voi jos porukat on porvareita. Siitä sitte kasvaa monenlaisia ihmisiä ja kyllä vituttaa. kaikki pittää saaha periksi perkele. >:/ kyllä pappa betalar ku on vähän tuohta perstaskussa. Lapsesta tullee vain omaa hyötyä tavoitteleva loinen. Ja jos hyötyä ei saakkaan niin toinen on ihan hyödytön paska. Ampua pitäis saatana.
- mr penis @ darras
Jebouuu mut annax pilluu;)
- juutotamoi
Onnee vaa sun tulevaan ( PASKAAN ) elämään.. jos et edes ymmärrä rahan arvoa nii et tuukyll pärjään, ellet sit asu aikuisena vanhempies siivel .. :D
Ja minkälainen kamera ja puhelin sull on ?
Anna kun arvaan : Joku tyyliin iPhone ja järkkäri ?
Miks pitää olla olemass tällasii (niinkusä) huomihuorii jotka tarttee vaan, vittu sitä huomiota : " Siis oonx mä hemmoteltu, mull on siis niinq 3 pyörää, kännykkä, kamera, iPhone, saan kaiken mitä haluun, isi ja äiti maksaa tietty ! mull on niinq jtn 2400e, siis d44,saan ain manii, käyn kosmetologil, ja matkoil ja syön ulkon, siis oottex kateellisii??? ihqqq .. vanhemmat kustantaa (; jes saan taas uuden puhelimen ja kameran , koska ne vanhat ei oo enää nii kivannäkösii, et haluun sittenki mustan kännyn enkä pinkkii, vaik sain sen pinkin just 2vko sit , mut eihän se haittaa isi maksaaa- ?¿?
Nii-i, mä en oo huomiohuora, yritän vaa olla näkymätön koulussa, koska mua kiusataa...
Ei mull oo oikeita ystävii, mun eka "besu" jätti (kiusaamisen takii) ja toinen, no en viitti ees kertoo... Mun puhelin on kyll Nokian eikä iPhone (kieltämättä iPhone ois kiva).
Kamera on Canon IXUS 230 HS. Mutta kysykää vaa, jos haluutte mult jotain kysyy, ihan sama, vastaan rehellisesti... - GOOGLAA Provokaatio
?¿? kirjoitti:
Nii-i, mä en oo huomiohuora, yritän vaa olla näkymätön koulussa, koska mua kiusataa...
Ei mull oo oikeita ystävii, mun eka "besu" jätti (kiusaamisen takii) ja toinen, no en viitti ees kertoo... Mun puhelin on kyll Nokian eikä iPhone (kieltämättä iPhone ois kiva).
Kamera on Canon IXUS 230 HS. Mutta kysykää vaa, jos haluutte mult jotain kysyy, ihan sama, vastaan rehellisesti...Et huomihuora vaan vanha kunnon provo?:D
- tttttttttttttt3
voi vitu huomio huora siis ei tommosta ees kysytä käytä aivoja!! jos sul on ku oot nii hemmoteltu mul on pieni putkitv kone mhi säästin aiva helvetin kaua ja tein askartelu juttui et myin niit ja puhelimeeki saman . oikeesti onks sul kik? :D
- ?¿?
Ei oo kikii. Ajattelin, et vois alkaa ulkoiluttaa koirii tai tehä korttei ja tienata viel enemmän rahaa niitten avul(: Onks se hyvä idea?
- EarthIsNotAKondom
?¿? kirjoitti:
Ei oo kikii. Ajattelin, et vois alkaa ulkoiluttaa koirii tai tehä korttei ja tienata viel enemmän rahaa niitten avul(: Onks se hyvä idea?
Jaahas, sinua kiusataan. Syytä ei ole vaikea arvata, jos tännekin täytyy tulla rehentelemään mammonallasi. Ja sitten ahneuksissasi mietit miten ansaita vielä enemmän rahaa. Korruption syytä ei ole vaikea arvata, kun on sinun kaltaisia pieniä kersoja liikenteessä.
Tässä on nyt toiminta ohjeet, mitä sinun täytyy noudattaa ettet ota osaa ydinsotaan:
1. Hengitä syvään. 2. Unohda mietteet poliitikoksi haaveilusta ja rahan miettimisestä.
3. Lopeta rehentely. 4. Hanki kavereita. 6. Noin! Kaikki on nyt hyvin! Elä elämäsi ja ole onnellinen.
Ps. Jos yksikin askel epäonnistuu, suosittelen itsemurhaa. Jos et tiedä miten itsemurha tehdään, Googlaa ohjeet. Ei koulu ammuskelua tai itsemurha pommitusta kiitos, jätetään ne amerikkalaisille. - ?¿?
EarthIsNotAKondom kirjoitti:
Jaahas, sinua kiusataan. Syytä ei ole vaikea arvata, jos tännekin täytyy tulla rehentelemään mammonallasi. Ja sitten ahneuksissasi mietit miten ansaita vielä enemmän rahaa. Korruption syytä ei ole vaikea arvata, kun on sinun kaltaisia pieniä kersoja liikenteessä.
Tässä on nyt toiminta ohjeet, mitä sinun täytyy noudattaa ettet ota osaa ydinsotaan:
1. Hengitä syvään. 2. Unohda mietteet poliitikoksi haaveilusta ja rahan miettimisestä.
3. Lopeta rehentely. 4. Hanki kavereita. 6. Noin! Kaikki on nyt hyvin! Elä elämäsi ja ole onnellinen.
Ps. Jos yksikin askel epäonnistuu, suosittelen itsemurhaa. Jos et tiedä miten itsemurha tehdään, Googlaa ohjeet. Ei koulu ammuskelua tai itsemurha pommitusta kiitos, jätetään ne amerikkalaisille.Mua kiusattiin jo ennen, ku olin hemmoteltu ja en rehentele koulus, mun vaatteit haukutaa, koska ne on rumii ym. Ite kyll tykkään niist.
Oon miettinny jo itsarii, koska mull on keskivaikea masennus.
Mutta se kiusaaminen EI johdu siit, et oon hemmoteltu, koska MÄ EN TOSIAA kehu, kehuminen on tyhmää, ihan tiedoks vaa... - älä tee itsaria :(
?¿? kirjoitti:
Mua kiusattiin jo ennen, ku olin hemmoteltu ja en rehentele koulus, mun vaatteit haukutaa, koska ne on rumii ym. Ite kyll tykkään niist.
Oon miettinny jo itsarii, koska mull on keskivaikea masennus.
Mutta se kiusaaminen EI johdu siit, et oon hemmoteltu, koska MÄ EN TOSIAA kehu, kehuminen on tyhmää, ihan tiedoks vaa...Jos tykkäät sun vaatteista , nii pidä niitä, ei se mitä sä pidät päälläs pitäis niitä liikuttaa. Ja alota joku kiva harrastus, mistä tykkäät, sieltä voi saada uusia kavereita. :) tsemppiä kouluun ja kiusaamiseen :)
- Elämäonvaikeaa
Sain isältäni 18-vuotis syntymäpäivälahjaksi 36 000e BMW:n, mut siin oli väärän muotoset taustapeilit ni isä kävi ostaan uuden. Onneks en oo hemmoteltu:)
- voi jumalauta ..
aikas helvetin huono trolli :DDD
- ...
voi jumalauta .. kirjoitti:
aikas helvetin huono trolli :DDD
Oikeastaan sarkastinen kommentti
- vituttavanmasennukse
aloittaja tee kikki ni voidaa puhuu koska itelläki masennus
- ?¿?
Mulla ei oo älypuhelinta.
- Bismillahczzz
?¿? kirjoitti:
Mulla ei oo älypuhelinta.
No sähän sanoit että sulla on pädi. Kyllä se silläkin kikki toimii, ainakin väittäisin.
- ErNuGirl4ever
"Saan kaiken minkä haluun".. Miks ees kysyt, että ootko hemmoteltu? OLET
"Mua kiusattiin jo ennen, ku olin hemmoteltu" etkö sä ole aina saanut, mitä haluat? Pienestä asti? Voi ei):
"mun vaatteit haukutaa, koska ne on rumii ym" siis häh? Alotuksessa lesoilit merkkivaatteillas ja nyt ne onki rumia riepuja? Jos on rahaa, ni osta herranjumala vaatteita jos se sua niin hemmetisti haittaa.
Ja anteex vaan että ei oikeen heru myötätuntoo, mut mul on kavereita joilla ei mee läheskään noin hyvin ja siksi vituttaa, kun joku ihqkakara valittelee masennustaan (jolle ei ole edes minkään maailman syytä, kaikki on korvien välissä). . . -.-"- wewehho
Eikö maseunnus vähän nyt olekkin sieltä korvien välistä kiinni?
Ja mistäs sinä tiedät onko kyseisellä henkilöllä syytä olla masentunut ^^ - ?¿?
wewehho kirjoitti:
Eikö maseunnus vähän nyt olekkin sieltä korvien välistä kiinni?
Ja mistäs sinä tiedät onko kyseisellä henkilöllä syytä olla masentunut ^^No siis, mulla on merkkivaatteit, mutta käytän enimmäkseen poikien vaatteit, siks niit haukutaa.
Ja on mulla syy, kotona on ollu vaikeeta ja koulussa kiusataa.../: - EarthIsNotAKondom
?¿? kirjoitti:
No siis, mulla on merkkivaatteit, mutta käytän enimmäkseen poikien vaatteit, siks niit haukutaa.
Ja on mulla syy, kotona on ollu vaikeeta ja koulussa kiusataa.../:Kotona on ollut vaikeata...Saa kaiken mita haluaa...That doesn't make any sense!
- ?¿?
EarthIsNotAKondom kirjoitti:
Kotona on ollut vaikeata...Saa kaiken mita haluaa...That doesn't make any sense!
Ei oo ollu vaikeeta rahan kaa, mutt on ollu väkivaltaa...
- älä tee itsaria :(
?¿? kirjoitti:
Ei oo ollu vaikeeta rahan kaa, mutt on ollu väkivaltaa...
Sano opettajalle tai terveydenhoitajalle tai jollekkin muulle luotettavalle aikuiselle, että kotona on väkivaltaa. Jokaisen lapsen pitää saada elää turvassa!
- ?¿?
älä tee itsaria :( kirjoitti:
Sano opettajalle tai terveydenhoitajalle tai jollekkin muulle luotettavalle aikuiselle, että kotona on väkivaltaa. Jokaisen lapsen pitää saada elää turvassa!
Mmm...
- GloydOrangeboar
Riippuu tietysti kuinka olet saanut 2400 euroasi. Olet sinä tietenkin paremmassa asemassa kun muut mutta jos olet säästänyt rahasi niin et ole pahasti hemmoteltu. Jos olet saanut rahasi kerralla, olet pahasti hemmoteltu.
- Hajaamalaiiaaukaka
Miks kerroit mel ton?!?!?! XD
- 24e kukkarossa
Et oo hemmoteltu. Mun mielestä sen sijaan oot maailman onnekkain tyttö.
Kade :(- ?¿?
Ookoo, en nyt tiie, mutt toi lämmitti(:
- pcmies
pyydä vanhemmiltas mulle uus kone, maksan siitä vaikka 400€
- ?¿?
Osta itte sillä 400€:lla(:
- cnfgktg
Jos on tarve leveillä kaikella materialla mitä omistaa, niin yleensä se kertoo vain siitä että jotain todellista tärkeää puuttuu elämästä, esim. vanhempien rakkaus, ystävät tai jotain muuta tunnepuolen rikkautta. Älkää siis kadehtiko rikasta tyttöä vaan säälikää..
- Jepssss
Aivan samaa mieltä ^^
- KapteeniKrisu
Jepssss kirjoitti:
Aivan samaa mieltä ^^
Okeii... tällänen problema tääl... jep, olet hemmoteltu. Mutta ei siitä tarvi huoraksi ketään haukkua! Alkaako teitä oikeesti jo tuollanen ärsyttään et pitää kunnolla haukkua? Vai kerjäättekö te vain huonoa arvostusta? Aloittaja, sun kannattaa alkaa "luopumaan" hemmottelusta, sillä kun kasvat niin vastuu rysähtää kun ei ole sopeutunut. Ja jos puhelimen haluat niin Samsungin Galaxy S sarjasta, nopeutta ei puutu.
- jou2
Jou
- Vittuuntunut siili
EI VITTU TÄÄ KESKUSTELU ON TÄYTTÄ PASKAA. NÄÄ KAKARAT TULEE TÄNNE RUIKUTTAMAAN KU NIIL EI OO VITTU MUKA VARAA KU TILILLÄ TOISTA TUHATTA!
HERÄTKÄÄ PERKELE!
OLKAA ONNELLISIA, ETTÄ TEILLÄ ON TALO. SAATTE OLLA IHAN SAATANAN ONNELLISIA, JOS TEILLÄ ON RUOKAA JA PERHE JA ASUTTE TÄÄL SUOMESSA, ETTEKÄ SODAN KESKELLÄ!
OLKAA ONNELLISIA, ETTE OLE SAIRAITA! OLKAA ONNELLISIA, ETTÄ TE YLIPÄÄTÄÄN OOTTE TÄÄL!
------------------------
ILOITKAA SIITÄ MITÄ TEIL ON, ÄLKÄÄ MUREHTIKO SIITÄ MITÄ TEILLÄ EI OO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462