Soneran nettisivu pakkokauppaa kanavapaketeissa kaapelitalouksiin Soneran viihdettä, jota ei kuitenkaan todellisuudessa tarvita. Pelkkä kortti riittää...
Ei vaikka osoitehaku muuta väittäisi!
Soittakaa suoraan asiakaspalveluun ja pyytäkää sieltä osoitteeseenne sopiva kortti/kanavapaketti.
Mulla oli jo ennestään Soneran kaapelikortti ja sain Totalin 22 egua x 6kk.
Jos olisin mennyt lankaan, niin viihde olisi maksanut 39,90kk
Sonera huijaa kanavapaketeissa
1
121
Vastaukset
Moikka "Totalenkriik"
Haluan antaa sinulle "Ison Kiitoksen" palautteestasi :)
Aloin eilen tuota tutkimaan ja huomattiin, että sivuilla on fiba. Nyt se on tutkinnan ja korjauksen alla. Pyörät lähti pyörimään. Kiitos :)
Jos tiedossa ei ole, onko taloyhtiössä/osoitteessa kaapeliTV niin esimerkiksi isännöitsijältä saa tiedon ja meihin voi olla myös verkon kautta yhteyksissä: http://bit.ly/ZHYC2Q
Ja Chatinkin kautta saa meihin yhteyden, kun tarvitsee tietoa osoitteeseen tarjolla olevista tuotteista, saatavuuksista sekä palveluista: http://bit.ly/YGhce0. (polku: "Siirry tilaamaan", lisää osoite, klikkaile eteenpäin kunnes sivun oikeaan ylärenaan tulee "Kysy apua chatissa". Chatti on avoinna arkisin klo 10-18 välillä.
Lauren@SoneraPartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818