Haluan tyttöystävän!

mistä niitä löytyy?

Suurin ongelma on se, että en oikeastaan tunne paljoakaan lesboja tai biseksuaaleja. Kaikki kaverini ovat heteroja tai miehiä (paitsi kaksi, mutta ne on mun eksiä), joten en oikeastaan tapaa ketään semmosia tyttöjä, joihin ois mahiksia.
Kaverit ei lähe mun kanssa minnekkään homo/lesbo-tapahtumiin tai -baareihin, eli yksinkö pitäs mennä?! Jotenki en uskalla, kun tuntuu että lesboilla on jotenki kauheen suljetut piirit joihin ei pääse mukaan ellei tunne jotain jonka kautta sitte tulee sinne :D Vai kuvittelenko vaan? Enkä mä välttämättä pelkästään sitä tyttöystävää hae. Olis kiva saada lesbo/bi-naisia myös kavereiksi, mutta miten niihin vois tutustua ja missä?

43

3296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä näin

      Täällähän lesbopalstalla vilisee aitoja lesboja astu sisään vaan.

      • mistä niitä löytyy?

        mut haluisin myös kavereita, joiden kanssa oikeesti viettää aikaa. Siis ihan niinku oikeessa maailmassa :D eikä vaan netissä.


      • Be free
        mistä niitä löytyy? kirjoitti:

        mut haluisin myös kavereita, joiden kanssa oikeesti viettää aikaa. Siis ihan niinku oikeessa maailmassa :D eikä vaan netissä.

        niin ja sun kaveri kategoriaan kuuluu vain ja ainoastaan lesbot ja biit? No on aika suppeet kategoriat sullakin. On niitä heteroitakin jotka ovat aivan avoimia ja jotka ei aseta rajoja itselleen ja joiden kanssa liikkua ihan missä vaan, jos ovat ystäviä.
        Ja mitä tohon yksin liikkumiseen tulee, niin suomalainen menttaliteettiin se ei ehkä sovi liikkua yksin, mutta yksin mennessä ja maailmaa nähdessä tutustuu paljon helpommin uusiin ihmisiin. Olen lukuisissa konserteissakin ollu yksin (omasta tahdosta) mutta aina loppujen lopuksi huomannutkin olevani jonkun tai joidenkin seurassa. Ja jos menet baareihin ja paikkoihin joissa ihmiset etsii muita sillä silmällä, niin on aivan varma, että kun olet yksin, kynnys lähestyä sinua on paljon matalampi, kuin jos olet laumassa....niin kuin itse sanoit, laumat on sisäsiittoisia, eikä kukaan halua tunkeutua niihin.


    • luulot pois

      Ja vierailee täällä aika usein myös bisset ;D,koska täällä täpahtuu paljon enemmän,kuin bi puolella ja se on ihan sika hienoo :D

    • en tiedä

      Minullakin on sama ongelma..

    • 31v happy

      Täällähän olen minä lesbo :),mutta ei todellakin helppoa löytyy muita jotka piilossa osassa.Törmäsin paikkakunnallani muita lesbopareja ihan sattumalta ohi.Kokeilehan vaikka suomi24 tai qruiser mutta en tiedä enempää vielä.Toistaiseksi en tarvitse tyttöystävää.En ole ollenkaan tapahtumiin tai baareihin,mutta minulle oli kahdesti löytynyt vain kaverin kautta kaveria.Eihän voi koskaan tiedä,että kaverin kautta vaiko baareissa tai tapahtumissa tai jopa kadulla.Minulla ehkä melko kavereita joka on bisset,lesboja ja homoja mutta toki myös heteroja.Uusiin ihmisiin paras tapa selviää,että onko lesbo tai bi tai hetero.

      • sorisori

        Ei kannata käyttää google-kääntäjää


      • 31v happy
        sorisori kirjoitti:

        Ei kannata käyttää google-kääntäjää

        HAHAHA luulitsä minä käyttänyt google-kääntäjää :D.Et voi tietää ja etkä tunne minua kuka olen :D..


      • etkö tiedä kuka mä oon
        31v happy kirjoitti:

        HAHAHA luulitsä minä käyttänyt google-kääntäjää :D.Et voi tietää ja etkä tunne minua kuka olen :D..

        Tässä siis pitäisikin tietää kuka sinä olet.


      • 12345678987
        etkö tiedä kuka mä oon kirjoitti:

        Tässä siis pitäisikin tietää kuka sinä olet.

        Sulle ei vissiin tullut mieleen, että 31v happy on viittomakielinen?


      • Älä ole omituinen
        12345678987 kirjoitti:

        Sulle ei vissiin tullut mieleen, että 31v happy on viittomakielinen?

        Mistä ihmeestä sen voisi tietää? Hän on siis kuulovammainen, mitä sitä hienostelemaan. Jos ei halua epäselvyyksiä, niin miksei kerro ihan suoraan. Mitä sitä sit peittelemään, kun kerran kirjoituksesta näkee selvösti, ettei ole ihan perushemmon kirjoitusta.


    • ei kiesus sentään

      Siis ihan oma on vikasi jos et uskalla mennä yksin mihinkään. Mitä sä niitä kavereita tarttet esiliinoiksi? Tosi typerää. Ajattelitko tarvita myös kavereita treffeillesi, etkö treffeillekään uskalla mennä yksin? Entä sänkyyn, tartetko sinnekin kavereita mukaan kun et millään uskalla muuten olla naisen kanssa? Voi kiesus sentään! Treffipalstat on keksitty, homoravintolat on keksitty, pitäiskö jonkun sulle ihan tyttöystävä kotiin kantaa, kun et viitsi tai uskalla mitään tehdä etkä vaivautua? Sun on pakko olla provo, ei noin tyhmiä ja uusavuttomia voi olla..

      • joliianvanhalapseksi

        No siis baariin on ainaki toisten mielestä tosi ikävää lähtee yksin kun se ei kuitenkaan oo varmaa, että löytyykö sieltä seuraa. Välillä löytyy ja välillä ei nimittäin. Plus ihmiset voi olla ujoja, eikä uskalla mennä tuosta noin vain juttelemaan vieraille ihmisille. Voisihan sitä vetää pään täyteen että uskaltaa, mutta kukaan halua tehä ensivaikutelmaa kaatokännissä.

        Se, ettei uskalla mennä juttelemaan vieraille ihmisille yksin ei tarkota sitä, ettei uskaltaisi käydä treffeillä saati maata naisen kanssa. Mistä sä ees sait tollasen ajatuksen päähäs? Treffipalstat on hyvä idea, mutta niihinkin liittyy riskinsä jotka kaikki täälä varmaan ainakin toivottavasti tietää. Jos löytää mukavan ja luotettavan ihmisen joltain palstalta, niin siitä on ainakin hyvä alottaa. Sen kanssa sitten voi käydä vaikka vähän koluamassa niitä homoravintoloita eikä tarvii mennä yksin :)

        Musta alottaja ei vaikuta siltä, että se pelkäis kauheesti vaan enemmin siltä, että se epäröi uskaltaako vaiko eikö. Että ei se suinkaan tyhmä ja uusavuton ole. En mäkään haluaisi yksin ulos lähteä, vaikka varmasti toisinaan olis kannattavaakin, mut jotenki miellyttävämpi lähteä kavereiden kanssa. Musta myös vähän tuntuu, että tollasta tyhmäks haukkumista ja tuomitsemista alottaja vähän pelkääkin, että ei nyt peloteta sitä pois :)

        Alottajalle vielä, että koita vaan houkutella niitä kavereita mukaan! Ja jos sun paikkakunnalla on jotain setan juttuja niin sieltä helposti löytää uusia tuttuja ja sinne on turvallista mennä yksinkin. Sitten on tietty nää treffipalstat! Onnea naisen ja uusien tuttavuuksien etsintään!


      • ei kiesus sentään
        joliianvanhalapseksi kirjoitti:

        No siis baariin on ainaki toisten mielestä tosi ikävää lähtee yksin kun se ei kuitenkaan oo varmaa, että löytyykö sieltä seuraa. Välillä löytyy ja välillä ei nimittäin. Plus ihmiset voi olla ujoja, eikä uskalla mennä tuosta noin vain juttelemaan vieraille ihmisille. Voisihan sitä vetää pään täyteen että uskaltaa, mutta kukaan halua tehä ensivaikutelmaa kaatokännissä.

        Se, ettei uskalla mennä juttelemaan vieraille ihmisille yksin ei tarkota sitä, ettei uskaltaisi käydä treffeillä saati maata naisen kanssa. Mistä sä ees sait tollasen ajatuksen päähäs? Treffipalstat on hyvä idea, mutta niihinkin liittyy riskinsä jotka kaikki täälä varmaan ainakin toivottavasti tietää. Jos löytää mukavan ja luotettavan ihmisen joltain palstalta, niin siitä on ainakin hyvä alottaa. Sen kanssa sitten voi käydä vaikka vähän koluamassa niitä homoravintoloita eikä tarvii mennä yksin :)

        Musta alottaja ei vaikuta siltä, että se pelkäis kauheesti vaan enemmin siltä, että se epäröi uskaltaako vaiko eikö. Että ei se suinkaan tyhmä ja uusavuton ole. En mäkään haluaisi yksin ulos lähteä, vaikka varmasti toisinaan olis kannattavaakin, mut jotenki miellyttävämpi lähteä kavereiden kanssa. Musta myös vähän tuntuu, että tollasta tyhmäks haukkumista ja tuomitsemista alottaja vähän pelkääkin, että ei nyt peloteta sitä pois :)

        Alottajalle vielä, että koita vaan houkutella niitä kavereita mukaan! Ja jos sun paikkakunnalla on jotain setan juttuja niin sieltä helposti löytää uusia tuttuja ja sinne on turvallista mennä yksinkin. Sitten on tietty nää treffipalstat! Onnea naisen ja uusien tuttavuuksien etsintään!

        No, ei se seuran löytäminen ole sen varmempaa jos sinne kavereiden kanssa menee. Enemmänkin niin, että jos piiloutuu kaveripiirin sisälle, niin ei varmasti löydä seuraa. Jos on kaverin kanssa baarissa niin helpommin sitä luullaan pariksi kuin jos on yksin.

        Kirjoitat, että jos ei uskalla mennä juttelemaan ihmisille niin se ei tarkoita, että uskaltais käydä treffeillä, no mites sitten kun trefeilläkin pitää osata jotain jutella?

        Miten Setan juttuihin meneminen poikkeaa homobaariin menemisestä? Että niinkä sinne sitten uskaltais mennä yksin, mutta ei baariin? Veikkaanpa, jos ei uskalla mennä homobaariin yksin, niin ei uskalla mennä Setan juttuihinkaan yksin. Helpompihan sitä baareihin on mennä yksin, kun sinne hämärään discovalaistukseen ja muiden ihmisten sekaan hukkuu plus, että voi ottaa vaikka muutaman roihkaisun jos siltää tuntuu.

        Jos ei uskalla yhtään mitään, niin ei myöskään saa mitään. Kukaan ei kanna sitä tyttöystävää kotiin eikä sitä seurustelusuhdetta saa jos ei minkäänlaista vaivaa viitti nähdä sen eteen. Kyllä sen verran täytyy uskaltaa, että uskaltaa lähteä ulos yksin, voi hyvänen aika! Tarvitsetteko te roskia viemään ja kauppaan mukaan myös kaveria kun ollaan niin ujoja, ettei uskalleta lähteä yksin mihinkään?

        Kirjoitat, että treffipalstoihin liittyy riskinsä. Kyllä. Myös baarissa käymiseen liittyy riskinsä ja ylipäätänsä kaikkiin ihmissuhteisiin liittyy riskinsä, tapasipa sen ihmisen sitten baarissa, netissä tai Setan ryhmässä. Jos on niin mukavanhaluinen ja karttaa sairaalloisesti kaikenlaisia riskejä, niin on parasta sitten pysyä ihan neljän seinän sisällä koko loppuelämä.

        Jos on niin sosiaalisesti äärettömän ujo, niin sitten ei maha mitään. Ei kukaan sun puolesta sitä ihmissuhdetta rakenna tai sitten alkaa hieman miettimään, miten vois sitä omaa luonnetta kehittää, että uskaltais lähteä jonnekin yksinkin.

        Aivan turha syyttää muita, että ei löydä parisuhdetta kun muut ei tuu mukaan johonkin homobaariin. Kyllä se vika löytyy silloin sieltä korvien välistä. Väitänpä, jos todella haluaa seuraa, niin sitä tekee ihan kaikkensa sen eteen.


      • joliianvanhalapseksi
        ei kiesus sentään kirjoitti:

        No, ei se seuran löytäminen ole sen varmempaa jos sinne kavereiden kanssa menee. Enemmänkin niin, että jos piiloutuu kaveripiirin sisälle, niin ei varmasti löydä seuraa. Jos on kaverin kanssa baarissa niin helpommin sitä luullaan pariksi kuin jos on yksin.

        Kirjoitat, että jos ei uskalla mennä juttelemaan ihmisille niin se ei tarkoita, että uskaltais käydä treffeillä, no mites sitten kun trefeilläkin pitää osata jotain jutella?

        Miten Setan juttuihin meneminen poikkeaa homobaariin menemisestä? Että niinkä sinne sitten uskaltais mennä yksin, mutta ei baariin? Veikkaanpa, jos ei uskalla mennä homobaariin yksin, niin ei uskalla mennä Setan juttuihinkaan yksin. Helpompihan sitä baareihin on mennä yksin, kun sinne hämärään discovalaistukseen ja muiden ihmisten sekaan hukkuu plus, että voi ottaa vaikka muutaman roihkaisun jos siltää tuntuu.

        Jos ei uskalla yhtään mitään, niin ei myöskään saa mitään. Kukaan ei kanna sitä tyttöystävää kotiin eikä sitä seurustelusuhdetta saa jos ei minkäänlaista vaivaa viitti nähdä sen eteen. Kyllä sen verran täytyy uskaltaa, että uskaltaa lähteä ulos yksin, voi hyvänen aika! Tarvitsetteko te roskia viemään ja kauppaan mukaan myös kaveria kun ollaan niin ujoja, ettei uskalleta lähteä yksin mihinkään?

        Kirjoitat, että treffipalstoihin liittyy riskinsä. Kyllä. Myös baarissa käymiseen liittyy riskinsä ja ylipäätänsä kaikkiin ihmissuhteisiin liittyy riskinsä, tapasipa sen ihmisen sitten baarissa, netissä tai Setan ryhmässä. Jos on niin mukavanhaluinen ja karttaa sairaalloisesti kaikenlaisia riskejä, niin on parasta sitten pysyä ihan neljän seinän sisällä koko loppuelämä.

        Jos on niin sosiaalisesti äärettömän ujo, niin sitten ei maha mitään. Ei kukaan sun puolesta sitä ihmissuhdetta rakenna tai sitten alkaa hieman miettimään, miten vois sitä omaa luonnetta kehittää, että uskaltais lähteä jonnekin yksinkin.

        Aivan turha syyttää muita, että ei löydä parisuhdetta kun muut ei tuu mukaan johonkin homobaariin. Kyllä se vika löytyy silloin sieltä korvien välistä. Väitänpä, jos todella haluaa seuraa, niin sitä tekee ihan kaikkensa sen eteen.

        Kirjotat ihan asiaa, ei mun ollu tarkotus lytätä sitä mitä sä sanoit. Halusin ehkä vaan vähän pehmentää, kun tekstin luonne on aika päälle käyvää ja lyttäävää.

        En tunne sua, enkä tunne alottajaa, mutta mulle esimerkiksi setan kokoontumisiin on helpompi mennä yksin kun baariin. Kaikkiin ihmissuhteisiin liittyy riskinsä ja elämä olisi äärimmäisen tylsää jos kaikki olisi riskitöntä, mutta kun sä puhut ihmisille kasvotusten, sä sentään voit olla aika varma siitä, että puhut sille kelle puhut. Sitä tarkotin kun puhuin treffipalstojen riskeistä.

        Ja treffit yleensä on sovittu juttu, silloin tietää että toinen on mukana. Kun menee vieraaseen ympäristöön ja alkaa puhua ihmisille, mulla ainakin tulee sellanen olo, että ne vaan odottaa että meen pois. Tää nyt menee ihan mun fiilisten luetteloinniks, typerää, mut siis on erilaisia näkökulmia ja ihmiset kokee asiat erilailla. Se, että pelkää jotain ei tarkota että pelkää kaikkea.

        Ja ujoudelle kyllä mahtaa vaikka mitä, jos vaan rohkeasti vie itteään epämukavuusalueelle. Se vaan muuttuu vaikeaksi, jos ihmiset alkaa huudella sulle, että et sä siihen pysty oma vika. Hmm..


      • laksdla
        ei kiesus sentään kirjoitti:

        No, ei se seuran löytäminen ole sen varmempaa jos sinne kavereiden kanssa menee. Enemmänkin niin, että jos piiloutuu kaveripiirin sisälle, niin ei varmasti löydä seuraa. Jos on kaverin kanssa baarissa niin helpommin sitä luullaan pariksi kuin jos on yksin.

        Kirjoitat, että jos ei uskalla mennä juttelemaan ihmisille niin se ei tarkoita, että uskaltais käydä treffeillä, no mites sitten kun trefeilläkin pitää osata jotain jutella?

        Miten Setan juttuihin meneminen poikkeaa homobaariin menemisestä? Että niinkä sinne sitten uskaltais mennä yksin, mutta ei baariin? Veikkaanpa, jos ei uskalla mennä homobaariin yksin, niin ei uskalla mennä Setan juttuihinkaan yksin. Helpompihan sitä baareihin on mennä yksin, kun sinne hämärään discovalaistukseen ja muiden ihmisten sekaan hukkuu plus, että voi ottaa vaikka muutaman roihkaisun jos siltää tuntuu.

        Jos ei uskalla yhtään mitään, niin ei myöskään saa mitään. Kukaan ei kanna sitä tyttöystävää kotiin eikä sitä seurustelusuhdetta saa jos ei minkäänlaista vaivaa viitti nähdä sen eteen. Kyllä sen verran täytyy uskaltaa, että uskaltaa lähteä ulos yksin, voi hyvänen aika! Tarvitsetteko te roskia viemään ja kauppaan mukaan myös kaveria kun ollaan niin ujoja, ettei uskalleta lähteä yksin mihinkään?

        Kirjoitat, että treffipalstoihin liittyy riskinsä. Kyllä. Myös baarissa käymiseen liittyy riskinsä ja ylipäätänsä kaikkiin ihmissuhteisiin liittyy riskinsä, tapasipa sen ihmisen sitten baarissa, netissä tai Setan ryhmässä. Jos on niin mukavanhaluinen ja karttaa sairaalloisesti kaikenlaisia riskejä, niin on parasta sitten pysyä ihan neljän seinän sisällä koko loppuelämä.

        Jos on niin sosiaalisesti äärettömän ujo, niin sitten ei maha mitään. Ei kukaan sun puolesta sitä ihmissuhdetta rakenna tai sitten alkaa hieman miettimään, miten vois sitä omaa luonnetta kehittää, että uskaltais lähteä jonnekin yksinkin.

        Aivan turha syyttää muita, että ei löydä parisuhdetta kun muut ei tuu mukaan johonkin homobaariin. Kyllä se vika löytyy silloin sieltä korvien välistä. Väitänpä, jos todella haluaa seuraa, niin sitä tekee ihan kaikkensa sen eteen.

        Hyvän tsemppipuheen pidit nimimerkki "voi kiesus sentään". Hyvää tekstiä rohkeudesta . Musta tuo aloittaja vaikuttaa sympaattiselta ja ehkä juuri kaipaakin vain tsemppiä itselleen , ihan kuten minäkin aina joskus. Ikäkin vaikuttaa, että jos on kovin nuori niin on epävarmempi. Ikä tuo mun mielestä rohkeutta lisää. On ainakin mun kohdalla tuonut. Tuo kontaktin saaminen kapakassa ei mun mielestä ole ihan yksinkertainen juttu.Siis iskeminen. Ite oon sitä mieltä, että kannattaa kuitenkin olla mahdollisimman paljon rento ja oma itsensä. Hyvä on miettiä, millaisen vaikutelman antaa itsestää. Pettymyksiä voi tulla ja niihin ei kannata jäädä makaamaan.

        Mua on nainen iskenyt kapakassa niin, että se tuli pyytämään tanssimaan ja kysyi kiertoteitse, että olenko lesbo/bi. Ihmiset on kyllä aika suoria. Mä en välttämättä kysyis noin. Erään toisen kerran nainen suuteli mua kaulaan ja ehdotti, että vois tulla yöks mun luo. Että sellasia kokemuksia mulla lesboista.Itse en ole lesbo enkä bi vaan umpihetero. Seta on varmaan yks hyvä paikka kysyä ainakin sitä, että minkälaisia yhteisiä tapahtumia lesboille ja bi-seksuaaleille järjestetään. Tietääkseni ne järjestävät useissa kaupungeissa lesboille ja homoille illanviettoja ym. tapahtumia. Ikäänkuin vertaisryhmiä, joissa voi sitten jakaa omia kokemuksiakin.


      • siitä se lähtee
        laksdla kirjoitti:

        Hyvän tsemppipuheen pidit nimimerkki "voi kiesus sentään". Hyvää tekstiä rohkeudesta . Musta tuo aloittaja vaikuttaa sympaattiselta ja ehkä juuri kaipaakin vain tsemppiä itselleen , ihan kuten minäkin aina joskus. Ikäkin vaikuttaa, että jos on kovin nuori niin on epävarmempi. Ikä tuo mun mielestä rohkeutta lisää. On ainakin mun kohdalla tuonut. Tuo kontaktin saaminen kapakassa ei mun mielestä ole ihan yksinkertainen juttu.Siis iskeminen. Ite oon sitä mieltä, että kannattaa kuitenkin olla mahdollisimman paljon rento ja oma itsensä. Hyvä on miettiä, millaisen vaikutelman antaa itsestää. Pettymyksiä voi tulla ja niihin ei kannata jäädä makaamaan.

        Mua on nainen iskenyt kapakassa niin, että se tuli pyytämään tanssimaan ja kysyi kiertoteitse, että olenko lesbo/bi. Ihmiset on kyllä aika suoria. Mä en välttämättä kysyis noin. Erään toisen kerran nainen suuteli mua kaulaan ja ehdotti, että vois tulla yöks mun luo. Että sellasia kokemuksia mulla lesboista.Itse en ole lesbo enkä bi vaan umpihetero. Seta on varmaan yks hyvä paikka kysyä ainakin sitä, että minkälaisia yhteisiä tapahtumia lesboille ja bi-seksuaaleille järjestetään. Tietääkseni ne järjestävät useissa kaupungeissa lesboille ja homoille illanviettoja ym. tapahtumia. Ikäänkuin vertaisryhmiä, joissa voi sitten jakaa omia kokemuksiakin.

        Kapakassa se menee niin, että yksinkertaisesti yrittää ottaa sitä silmäkontaktia vähän, jos toinen vastaa siihen, niin sitten menee siihen vaikka viereen istumaan tai seisoskelemaan ja aloittaa ihan yksinkertaisesti sillä, että mitä kuuluu tai sanoa vaikka jotain musiikista/esiintyjästä (jos sellainen on) tms. Aika monet käyttää sitä, että ootko yksin täällä ja vaikka esittelee ittensä, että moi oon se ja se (etunimi riittää) tms. Ei siihen mitään sen erikoisempaa tarvita. Monesti se myös menee niin, että tanssiessa nopeita voi ujuttautua siihen viereen ja ottaa pikkasen katsekontaktia ja jos toinen näyttää vihreää valoa, niin menee siihen lähemmäs tanssimaan tai kysyy tanssitko mun kans tms. Toiset ottaa vaan reilusti kiinni ja alkaa tanssimaan yhdessä. Jos on hitaita biisejä niin sitten vaan kysymään, että lähetkö tanssimaan. Mut kannattaa muistaa toi katsekontaktin ottaminen, sillä siitä näkee jo jotain, että onko toinen edes vähäänkään kiinnostunut vai ei. Jos menee vaan tokasemaan jotain ilman minkäänlaista katsekontaktia niin ei se mikään ihme oo jos tulee kieltävää vastausta. Sit jos yrittää tuijottaa ja tuijottaa, eikä saa minkäänlaista katsekontaktii niin kandee jo unohtaa. Nimittäin se on varmaan ahdistavaa siitä toisesta jos väkisinkin tullaan tekemään tuttavuutta jos tonen ei edes katso sinne päinkään. Jotkut menee vaan juttelee ilman sen ihmeellisempiä suunnitelmia tai fraaseja ihan niin kuin juttelisi jollekin kaverille. Kaikkein kliseisimmät fraasit voi varmasti jättää kotiin ja olla vaan luonnolinen oma ittensä. Ylipäätänsä ei se seuran hakeminen oo sen vaikeampaa tai ihmeellisempää kuin heteropaikastakaan. Samanlaisella tyylillä sielläkin mennään, ne on vaan heteroita, mut muuten juttu on ihan sama. Ei kannata esittää mitään roolia vaan olla oma ittensä eikä kannata juoda itteänsä aivan kaatokänniin niin, että silmät seisoo päässä, se on varmasti aika turn off monelle. Homobaarissa voi suoraan jo olettaa, että on lesbo tai bi, ei siinä moni kysele, että moi ootko l vai bi vai mikä hetero, eri asia sitten hetskupaikassa. Hymy, silmän vinkkaaminen, katsekontakti, siitä se lähtee.


      • uusavullinen bi

        ei kiesus,
        olen samaa mieltä. Kyllä ihmisiä löytää ihan yksin, ihan itse. Tarvitsee vain vähän rohkeutta, eikä vaikuttaa liian epätoivoiselta. Vähän pilkettä silmiin, siitä se lähtee...


    • h:etero

      tilaa postimyynnistä aito homo.. sitä on kiva kiusata..

      • kiusaajalle...

        Oletko sinä sitten se epäaito homo vai epäaito hetero?


    • tutututu1

      Missä päin asut? :)

    • f4ck

      mä näkisin ett sulla on yksi ongelma. Sä ajattelet kuin hetero. Miten ihmeessä olis jotkut suljetut piirit? Joku salainen lesbokerhoko sä ajattelet ett on ja sinne ei oteta mukaan uusia jäseniä kuin outojen rituaalien kautta.
      Mä luulen vain ettet sä uskalla, luulet että kun meet homoraflaan niin sut saa ottaa kuka ehtii ja sulla ei ole sanomista asiaan. Miks ihmiset pelkää lähtee raflaan yksin, ei se ole seksiluola eikä salakulttipaikka. Sana homo tai lesbo tekee siitä sullekki pelottavan.

      Paskat kaverit sulla on, mut senkus nyt vaa tiputat noi ennakkoluulot itestäs pois ja meet minne haluut. Ihan normii siellä on ja jos vähänki oot sosiaalinen etkä pelkää puhua ni löydät kavereita ainakin. Miten sulla on kaksi eksää jos pelkäät lesboja?

    • lepakkobaari

      Eikö Stadissa ole näitä lepakkoravintoloita???
      Sinne vaan rohkeasti joukon jatkoksi.

    • lepakot_uuniin

      leikkaa kananpersetukka ja mene karaokebaariin laulamaan miesvihaaja chisun - miehistä viis- värisevällä ja dramaattisella äänellä muista katsella myös samalla halveksivasti miehiä niin flaksin luulis käyvän.

    • Stella8888

      Täällä löytyy sinulle kaveri :)

    • bityttö

      Hei, olen itse bi ja kyl meitä löytyy kaikkialta netistäkin rohkeesti etsimään!

    • xtra1

      Rohkeasti vain yksin radalle, jos kaverit ei tykkää käydä samoissa paikoissa. Asun Helsingissä ja mun kokemukseni mukaan homo/lesbo baareissa on varsin aktiivinen meininki ja seuraa tulee pyytämättäkin. Olen heteronainen, mutta joskus tulee käytyä ko. paikoissa joko bileseuran vuoksi tai sitten näissä "heteroystävällisissä" baareissa. Enemmän mulla tuntuisi olevan vientiä naisten kuin miesten toimesta, eli mielestäni tapaamani tytöt vaikuttavat huomattavasti rohkeammilta lähestymään kuin miehet. :)

      • deisy

        ahhahhhah näimpä


      • hepskukkuu3

        Tuo on just mitä inhoan; olen oikeasti etsimässä kumppania ja sitten menen juttelemaan niin se tyyppi onkin hetero.

        Heteroille on paikkoja vaikka kuinka mutta meillä vain pari.


      • tärkeä asia
        hepskukkuu3 kirjoitti:

        Tuo on just mitä inhoan; olen oikeasti etsimässä kumppania ja sitten menen juttelemaan niin se tyyppi onkin hetero.

        Heteroille on paikkoja vaikka kuinka mutta meillä vain pari.

        Senpä takia se katsekontakti on aika tärkee. Jos hetero on homobaarissa ja yrität ottaa katsekontaktia, niin oikea heteronainen ei siihen vastaa mitenkään. Ei myöskään lesbo, jota ei kiinnosta. Jos ns. "hetero"vastaa katsekontaktiin pitkällä katseella, niin sitten se ei ole hetero tai ainakin omapa on vika jos katselee naisia pitkään. Tosin onhan näitä kokeilunhaluisia ja sitten näitä, joilla oma mies odottaa kotona.. Ilman katsekontaktia ei kannata mennää sönköttämään vain sen takia, että tuo nainen tuossa on hyvännäköinen, vaikka ei laisinkaan vastaa sun katseeseen.. Se, että toinen vaikuttaa vaan mukiinmenevän hyvännäköiseltä ei vielä kanna asiaa kovin pitkälle. Se ei ole mikään ihme, jos vaan umpimähkään menee sönköttää jollekin jotakin ja sitten tuleekin pakit. Sit aina löytyy näitä, joiden mielestä lesbous näkyy ulospäin ja kukaan femme ei voi olla lesbo. Riko streotypioita, mutta ota se katsekontakti. Säästyt paljolta.


      • ding dong
        hepskukkuu3 kirjoitti:

        Tuo on just mitä inhoan; olen oikeasti etsimässä kumppania ja sitten menen juttelemaan niin se tyyppi onkin hetero.

        Heteroille on paikkoja vaikka kuinka mutta meillä vain pari.

        kauheeta kategorisointia. Kai missä tahansa baarissa saa käydä ihan ketä vain. Ei muissakaan baareissa lue, että vain heteroille. Ei kai missään baarissa ihmiset käy vain näytillä, jonka voi napata mukaansa. Ei se hetero loukkaannu jos sitä lähestyt jos on tullut kyseiseen paikkaan ja jos sitä ei nappaa lähesty jotain toista. Ei sitä lesboakaan välttämättä kiinnosta, jos ei kemiat kohtaa.....hohoi. vapaa maailma, all one.


    • murukahvia

      Mä voin lähtee sun kanssa niin ei tarvi yksin mennä. :>

    • Tyttöystävä...

      Com:sta, siellä ne tyttöystävät luuraa. Ihan vinkkinä kaikille tyttöystävää vailla oleville. Ensimmäinen askel tyttöystävän saamiseksi on, että sammuttaa tietsikan ja lähtee live maailmaan. Näin tein minäkin ja nyt on useampikin tyttöystävä.

    • naiset_ensin
      • defactostandard

        Heikot vihaa, vahvat eivät.


    • Soinidatruegod

      Timo Soini on meidän vapahtajamme. Hän kuoli syntiemme puolesta jotta jokainen voisi saada puolison.

      • oi politiikka

        hauska. jatkan lausettasi.... Ja jotta jokainen sikiö väkisin saatetaan kasvuus, vaikka äiti kuuluisikin riskiryhmään ja olisi raskauden takia itse vaarassa. Helppo se on Jeesustella, kun ei kanna mistään kuitenkaan vastuuta.


    • KaiTorvinen123

      Hei! Itse olen kaikki naiset hommannut netin kautta. Maksullisia ja ilmaisia.

      http://suomentreffisivustot.blogspot.fi/
      Suosittelen lämpimästi, helvetin helppoa ja nopeaa.

      Hyvää kesän odotusta kaikille!

    • Sohvi14

      Mulle voi tulla juttelee eka kikii: sofiahuovinen
      Sitte ku ollaa tutustuttu toisiimme läpikotaisin ni
      sitten vaikka jonnekkin kahvilaan/ pikaruokalaan yms.

    • jesku15

      Täälä on 16v lesbo tyttö tampereelta joka ettii tyttöystävää mielellään tampereelta tai tampereen lähettyviltä.oon luotettava,rakastava,huumorintajuinen jne.jos on kysyttävää nii kysykää ihmeessä.mun sähköposti on [email protected]

    • lesbotampere

      Jos kiinnostaa nii täälä on 18v lesbo tampereelta

      • Veenainen

        Ihihihii! Ketjussa sua edellinen viesti lokakuulta 2014. Ootko aina yhtä ajan hermolla? 😁


      • Jmmoon

        Tamperenainen pistä sun kik tai snäppi tai joku, täälläkik 18v


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe