nyt meni järki teihin räkänokkiin täällä...
ETSI ITSE OMAT TYPERÄT SÄNKYSI!
miksi kaikki aina kertovat täällä että mitä etsivät, sillä miljoona kertaa helpompaa, nopeampaa, näppärämpää ja luotettavampaa olisi kun itse uskaltautuisi menemään sinne internetin ihmeelliseen maailmaan ja etsisi itse!
ei kai kellään (ainakaan toivottavasti) ole aikaa, saati sitten mielenkiintoa etsiä sulle huonekaluja ja sitten pasteta osoja tänne.
jaksaisitko sinä, nina itse muka selata sims-sivuja läpi vain löytääksesi jollekin hörhölle hänen kaipaamiaan mööpeleitä? et varmasti jaksaisi.
eli siis vielä kerran: etsi itse omat sänkysi!
ja vedä vain herne nekkuun tästä vastauksesta, eihän se minulta pois ole. :)
kaarisängyistä, ninaseni!
6
391
Vastaukset
- Mimi
No kyllä mä ainakin yritän aina parhaani mukaan auttaa, mutta en tod rupea muille sims sivuja selaamaan siinä toivossa että löytäisin sen mitä muut etsivät!! Jos joku vaikka on ladannut itse omalle koneelleen kaarisängyn ja sattuisi muistamaan mistä?!
- nina
no oon mä selaillut sims sivuja mut en vaan oo löytänyt!!! joten anteeks jos oon nyt kysynyt et jos joku muu sattuis tietää... en oo pakottaut ketään etsimään.
- minä
entäs sitte? saa kai kysyä jos joku vaikka tietäis.... ei sitä tarvi kuitenkaan meuhkaamaan yhen kaarisängyn takia!!!!!!!!!
- Minä vaan..
Ensikskii: Vähä sä oot törkee.
Toisekseen: Nää sims sivut on tehty sitä varten että Täällä VOI kysyä askarruttavia kysymyksiä!
TAIDAT OLLA EKSYNY VÄÄRILLE SIVUILLE!!! >:( - Tratto
niin ettikää itte omat juttunne en mä niitä jaksa ettii teille mut jos mä kysyn teiltä jotain niin tiejän kannattais vastatat koska muuten tulee rupiin eikä sirius musta eikä remus lupin pidä siitä ne on mun puolustajia eikö niin sirius ja remus kuorossa joo!!!!! siinä kuulitte tyhmät kun mutta miks sä tälle uuden topikin alotit tää se vasta onkin järkevä topikki olisit ollu vaan hiljaa niin olisin säästynyt tältäkin välimerkittömältä kirjotukselta eikä tätä kukaan jaksa lukee moikka ja haistakaa!!!!!!!!!!
- kitty
mua ärsyttää ihan suunnattomasti just tuo sama voisitteko ettii mulle kun oon niin laiska -juttu tällä sivulla. aaargh!
go nirskis go... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708