Isoille tytöille!!

Tarzan

Olen jo pidemmän aikaa seurannut täällä keskusteluja. Monesti on tullut eteen läskien tyttöjen tarve korostaa omaa "läskiä" kehoaan ikäänkuin hyvänä ja hyväksyttävänä asiana. Kuulee sanottavan: "kannan ylpeänä kiloni" - sanontaa. Ei kukaan voi olla ylpeä läskeistään. Lihavilla voi olla isommat tissit, joita jotkut miehet saattavat tuijottaa, mutta tosiasiassa jokaista miestä inhottaa höllyvä, läski vyötärö.´Jos joku muuta väittää niin valehtelee. Hoikka nainen on aina kauniimpi ja haluttavampi. Hoikilla naisilla naisellisuus ja naisellinen herkkyys tulevat paremmin esille. Nyt vaan jokainen läski ottaa itseään niskasta kiinni ja katsoo peiliin miettien missä vika kun ei miestä saa. Älkääkä vaan menkö tämän viestin jälkeen jääkaapille syömään suruunne.

43

3644

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulla

Osuit naulan kantaan. Minulla on muutama ylipainoinen ystävä, jotka aina ruikuttavat kun ei miestä baarista löydy. Olenkin muutaman kerran vihjannut heille, että elintapoihin voisi kiinnittää vähän huomiota, mutta näyttää se burgeri vain kummasti maistuvan.

• yks tyttö, normaalipainoinen

Ootko vähän ÄÄLIÖ kun tuut tänne puhuun p***aa??
      HANKI ELÄMÄ!! Ei vois vähempää kiinnostaa sun mielipitees!!!!1111

Täällä on muuten monia syömishäiriöisiä tyttöjä jotka EIVÄT TODELLAKAAN ilahdu tekstistäsi.
      Sun kaltainen k-pää ei saa ketään naista ihastumaan itsesees oo vaikka kuinka tarzanin näköinen :p

• weeju

just joo! niille vaan ruoka maittaa liikaa. on helppo piiloutua ns.taudinkuvan taakse kun ei viitsi/halua tehdä itselleen mitään.onhan kyllä todellisiakin paino-ongelmaisiakin, mutta silloin on kyseessä joku TODELLINEN SAIRAUS EIKÄ laiskuus ja tekosyyt!ja eikö asiosta voi puhua asioden oikeila nimillä, eli jos on ylipainoinen. niin ei siitä saa suuttua jos joku kehottaa laihduttamaan, onhan se jo terveellisempää olla ns. normi painoissa eikä 20-30kgta jopa yli ylipainossa!

• dax

"Ei vois vähempää kiinnostaa sun mielipitees!!!!1111"

Joo, ei varmaan kiinnostanutkaan, muuten vain luit koko tekstin ja ylipäätänsä klikkasit aihetta. Sitä paitsi, kenelläkään normaalipainoisella ei voi mennä noin herne nenään tästä jutusta, ellei sitten... ;)

• 16v.

eivät ne laihat tytötkään niin kauniita ole.sopivasti lihaa niin hyvä on ;)

• Arska

Paskaa puhut! Ei kaikki miehet halua mitää riman laihoja naisia rakastaa. Minä ja moni muukin tykkää pulskista tytöistä ja sillä siisti. On tyhmää tulla tänne tollasia kirjoittelemaan ja syyllistämään nuoria tyttöjä - olet inhottava heitä kohtaan!

LIHAVAT ON IHANIA!!!

• sonni

Ihan sama onko lihava vai laiha, tärkeintä on reikä!

-- se jää ilman joka turhia nirsoilee --

• sinun

on pakko sanoa noin koska joku on sinut siihen pakottanu ja olet alkanut isekkin uskoa tohon juttuusi. KAIKKI lihavat haluaisivat ollä normaleja.

• .......

Joo, päivän paras juttu, taas joku teini täällä tyrkyttämässä noita "viisaita" mielipiteitään. Se, että sä tykkäät hoikista tytöistä, niin ei tarkoita, että me muut pidettäisiin myös.

• tytsy...

siis mikä saatana sinä olet muita arvostelemaan!!!! senki pikku pervo, kuka olet puhumaan muiden poikien puolesta minkä näkösistä muijista pitävät... jos ei oo kotona mitää tekemist ni keksi ees jotain muuta kirjoitettavaa, ku sellasesta aiheesta josta et tiedä vittuakaan!!! hankkisit elämän!!!! just tollaset teini kakrut on niin säälittävii: ku ei oo omaa elämää, ni pitää puuttua muiden!!!! voi jestas ku voit olla tyhmä!!! lopettaisit paskan jauhamisen, vai halusitko kenties jotaki huomiota??? no säälin sinua... joillakin lihavilla on elämässään paljon enemmän sisältöä, kuin tollasella teini paskalla!!!! taidat poeka pilluu vaan miettiä etkä ulkonäköö!!!
        buahaahaa! kärsi!

• Sportyboy

Olen Tarzanin kanssa täsmälleen samaa mieltä! En vain ymmärrä miksi kaikki näkevät aina läskin vastakohtana jonkun langanlaihan naisen ihannoi- misen. Tekstistäkin käy selvästi irti, että siinä painotetaan sanaa hoikka, joka on täysin eri asia kuin mikään alipainoinen nainen (yleensä hyvässä kunnossa oleva spoerttinen nainen). Läski ei sitäpaitsi ole mikään jokaisen ihmisen oikeus. Ylipaino aiheuttaa kansanterveydellisiä kustannuksia vuosittain enemmän kuin tupakka ja alkoholi yhteensä. Jo pienikin pyöreys altistaa sairauksille, koska se usein korreloi liikkumattomuuden ja epäterveellisen ruokavalion kanssa, olkoonkin, että jotkut ovat hieman taipuvaisempia lihoamaan kuin toiset. Enempiä jaarittelematta JOKAISEN YLIPAINOISEN IHMISEN (aivan kuten juopon tai tupakoitsija) TULISI maksaa omat terveydenhuolto-kustannuksensa, ainakin mikäli lääkäri on suositellut laihduttamista. Jos kaikki pitäisivät itsensä kunnossa voitaisiin tuloveroakin reilusti alentaa.

• tyttö

Oon toisaalta samaa mieltä, mutta en tuon ulkonäköjutun takia vaan senkin takia että suuri ylipainoisuus on terveysriski. Ja useat(en yleistä) lihavat eivät edes tarkkaile syömistään vaan vetätät surutta burgereita ja herkkuja naamaan. Mikä saa ihmisen tekemään näin? Itse olen normaalipainoinen, indeksi muistaakseni 21 eli en ole mikään alipainoinen kuka halveksii lihavia, mutta jos olisin reilusti ylipainoinen tekisin varmasti jotain asialle koska täytyyhän se jo tuntuakkin epämukavalta...?

• Läski flikka ;D

Tälläiseksikö tämä on mennyt? Jokin nulikka tulee ja epätoivoisesti yrittää masentaa naisen..;D..
      Olen ylipainoinen, reilusti ja siitä olen kärsinyt elämäni aikana vain sen takia koska ihmiset ovat siitä liiaksikin maininneet.. Löllyn aina joistain kohti, but who cares?
      Hassuinta tässä onkin se että olen aina syönyt normaalisti, mutta rasvat jäävät kehooni liiankin hyvin.. Noh, nyt onkin laihdutusurakka edessä koska kolmen vuoden päästä olen menossa naimisiin ^^(uskokaa tai älkää,90kg naenen on kihloissa..).. Ja muutenkin pitäisi jos aion lapsen saada tulevaisuudessa ilman diabeteksen pelkoa(kyllä,sairastun jossakin vaiheessa elämääni diabetekseen..mukavaa,eikö?)..
      Kaikki miehet eivät onneksi ole samanlaisia kuten sinä,esim kultani.. Hän ei aluksi tiennyt painoani(tutustuimme internetissä) ja kun kerroin sen niin hän vain totesi että ei se haittaa,koska hän rakastaa minua siltikin. Tapasimmekin sitten 3kk päästä ja sain kuulla kehuja mm. "kauniista" kasvoistani jne.. Olemmekin olleet yhdessä 1v ja 2kk.. Ensivuonna muutamme yhtehen jne..

Lopuksi ylipainoisille; Älkää lannistuko, kyllä teilekkin vielä joku löytyy ja muistakaa..baareissa on lähes aina juuri tarzanin kaltaisia immeisiä

• juha

Läskit on läskejä vaikka kuinka paljon on meikkiä ja pissis vaatteita.

• mikko87

oon kyl samaa mieltä sun kaa..on niitä hoikkia naisia/tyttöjä paljon ihanampi katsella ku jotai yli-painosii...mut tää on vaa mun mielipide!

• m18

Haehehe, tiesinhän että kaikki LÄSKIT pillastuu heti tämmöisistä threadeistä. Huono homma jos on ruumiinrakenne tukeva, mutta sitäkin pystyy muuttamaan. Alkaa harrastamaan vaikkapa pitkän matkan juoksua 10v:n ajan, niin eiköhän se isompikin rakenne pienene ajallaan.. Vielä kun katsoo mitä syö. Itselläni on hoikka ruumiinrakenne, en silti mikään alipainoinen ja voin syödä ihan mitä vain, ihan milloin vain, ihan miten paljon vain ;) Enkä liiku paskaakaan, mitä nyt kouluun pyöräilen, mutta päivät lähinnä kotona istun ja syön..

• Rowen

"Lihavilla voi olla isommat tissit, joita jotkut miehet saattavat tuijottaa, mutta tosiasiassa jokaista miestä inhottaa höllyvä, läski vyötärö. Jos joku muuta väittää niin valehtelee."

Puhu sinä vaan omasta puolestasi, äläkä väitä tietäväsi kaikkien miesten mielipiteitä kun et kerran tiedä. Minua ei läski vyötärö inhota, ja sinun on täysin turha väittää minun valehtelevan.

"Hoikka nainen on aina kauniimpi ja haluttavampi."

Kaikki eivät kuitenkaan ole tätä mieltä, ja se on selvä tosiasia. Sen todistavat kyselytutkimukset, joissa on selvitetty miesten naismieltymyksiä, ja käytännön havainnotkin. Sekä se, että minusta itsestänikään hoikka nainen ei aina ole kauniimpi ja haluttavampi.

"Nyt vaan jokainen läski ottaa itseään niskasta kiinni ja katsoo peiliin miettien missä vika kun ei miestä saa."

Kyllä "läskitkin" useimmissa tapauksissa miehen saavat. Itse muuten seurustelen pyöreän, 163 cm ja 80 kg tytön kanssa. Rakastan häntä enkä kaipaa ketään toista hänen tilalleen. Eikä hänen tarvitse laihduttaa miellyttääkseen minua, hän on minusta kaunis juuri sellaisena kuin on.

• selitäppä..

Selitäppä miksi esim. seiskan äänestyksessä suomen seksikkäin nainen on xl-malli?

• werty

kaikki läskit naiset äänesti varmaan.. En tunne ketään, taikka kuullut kenestäkään, joka pitäisi erityisesti lihavista naisista. Tietenkin sellaiset miehet saattavat pitää lihavista, jotka peiliin katsomalla särkevät sen ja rima pitää olla alhaalla.

Sama kysymys naisille, pitävätkö he lihavista miehistä ERITYISESTI? Niinpä, eipä taida.

Kukaan mies taikka nainen ei tahdo olla läski, omatuntohan siinä kärsii. Saa olla kyllä aika luja tahtoinen.

• luikero...
        werty kirjoitti:

kaikki läskit naiset äänesti varmaan.. En tunne ketään, taikka kuullut kenestäkään, joka pitäisi erityisesti lihavista naisista. Tietenkin sellaiset miehet saattavat pitää lihavista, jotka peiliin katsomalla särkevät sen ja rima pitää olla alhaalla.

Sama kysymys naisille, pitävätkö he lihavista miehistä ERITYISESTI? Niinpä, eipä taida.

Kukaan mies taikka nainen ei tahdo olla läski, omatuntohan siinä kärsii. Saa olla kyllä aika luja tahtoinen.

"Kukaan mies taikka nainen ei tahdo olla läski"...
        ja mistähän sitä kukaan voi koskaan tietää??? jos maailmassa on yli miljardi ihmistä, niin voitko siis varmuudella väittää, ettei kukaan halua olla lihava??? hmm... en vaan tahdo sitä ymmärtää miksi aiheesta tietämättömät kirjoittaa siitä ku todellisia perusteluja ei kuitenkaan ole... omasta mielestäni sellaisilla jotka haukkuvat muita "läskeiksi" on huono itsetunto ja elävät muiden alistamisella... ja niiltä jotka haukkuvatkin ylipainoisia haluaisin kysyä, että miksi pitää haukkua muita ulkonäön perusteella...??? tosiaan... onko siihen yhtään mitään selitettävää syytä... en usko että on... papukaija merkki sille joka keksii yhden, joka on edes oikea SYY...
        kyllä tuntuu näiden juttujen perusteella vaan siltä, että ihmiset haluavat vain huomiota ja loukata, kuin oikeasti keskustella kypsästi... saavuttiko tällä keskustelulla OIKEASTI kukaan yhtään mitään!!!???? mitä hyötyä tästä oli... mitä hyötyä mistään on... x(
        määräytyykö luja tahto ulkonäön perusteella??? myönnän, kyllä ulkonäöstä saa usein itsevarmuutta, mutta hei, henkisesti vahvat ihmiset loppu peleissä pärjäävät... liekö siinä sitten enää ulkonäöllä mitään väliä... todellako, kiinostaako teitä se noin paljon, että siitä pitää julkisesti tehdä ilmoitus... jokaisella oma maku ja tyyli... hyviä jatkoja kaikille :)

• werty
        luikero... kirjoitti:

ja mistähän sitä kukaan voi koskaan tietää??? jos maailmassa on yli miljardi ihmistä, niin voitko siis varmuudella väittää, ettei kukaan halua olla lihava??? hmm... en vaan tahdo sitä ymmärtää miksi aiheesta tietämättömät kirjoittaa siitä ku todellisia perusteluja ei kuitenkaan ole... omasta mielestäni sellaisilla jotka haukkuvat muita "läskeiksi" on huono itsetunto ja elävät muiden alistamisella... ja niiltä jotka haukkuvatkin ylipainoisia haluaisin kysyä, että miksi pitää haukkua muita ulkonäön perusteella...??? tosiaan... onko siihen yhtään mitään selitettävää syytä... en usko että on... papukaija merkki sille joka keksii yhden, joka on edes oikea SYY...
        kyllä tuntuu näiden juttujen perusteella vaan siltä, että ihmiset haluavat vain huomiota ja loukata, kuin oikeasti keskustella kypsästi... saavuttiko tällä keskustelulla OIKEASTI kukaan yhtään mitään!!!???? mitä hyötyä tästä oli... mitä hyötyä mistään on... x(
        määräytyykö luja tahto ulkonäön perusteella??? myönnän, kyllä ulkonäöstä saa usein itsevarmuutta, mutta hei, henkisesti vahvat ihmiset loppu peleissä pärjäävät... liekö siinä sitten enää ulkonäöllä mitään väliä... todellako, kiinostaako teitä se noin paljon, että siitä pitää julkisesti tehdä ilmoitus... jokaisella oma maku ja tyyli... hyviä jatkoja kaikille :)

Kuten jo sanoin, pitää olla vahva mieleltään, että jaksaa olla erilainen. Vahva mieleltään siinä mielessä, että ei vain vahingossakaan ajattele sitä tiettyä asiaa. Tavoite tulee enemmistöstä tietenkin, ei kukaan oikeasti halua olla erilainen, koska olemme laumaeläimiä. "Erilaisuus on rikkautta" päähän pinttymänä johtuu liiallisesta säälivästä propagandasta.

Katsotaan asiaa uudestaan sitten, kun media korostaa lihavia ihmisiä positiivisessa mielessä tai kehitymme lajina.

"saavuttiko tällä keskustelulla OIKEASTI kukaan yhtään mitään!!!???? mitä hyötyä tästä oli... mitä hyötyä mistään on... x("

Sen voit määrittää itse.

• alipainoinen
        werty kirjoitti:

Werty, sanoit, että kukaan ei halua olla läski. Jos minä saisin itse valita, olisin mieluummiin hieman ylipainoinen, kuin hieman alipainoinen. En kuitenkaan ole saanut tätä valintaa tehdä, koska en liho helposti.
        Jos pitäisi esim. valita, onko 10kg alipainoinen, vai ylipainoinen, olisi täysin selvää, että ottaisin sen ylipainoisen. Samaan valinnan tekisin varmasti myös 30kn:n kohdalla.
        Nyt ei kellään ole oikeutta väittää, että vain "läskit" ihmiset ottavat tästä jutusta herneen nenäänsä. Minäkin nimittäin suutuin tästä jutusta, vaikken läski olekaan!

Ajatelkaa muuten myös anorektikkoja ja muita syömishääiriöisiä! Kun he lukevat tämän ketjun ensimmäisen viestin, he lähtevät koneen äärestä itkien ja vannovat, etteivät syö seuraavaan viikkoon, koska kukaan ei pidä heistä heidän ollessaan niin läskejä!

Tällä älyttömällä ja epäselvällä paasauksella koitan kertoa, että niistä kiloista kannattaa todellakin olla ylpeä, vaikka onkin totta, että ylipainoa ei saa päästää niin pitkälle, että se aiheuttaa paljon sairauksia.

• juha

Noh..Onpas siinä sitten hyvä esimerkki. Seiskan lehti. On varmaan hirveen virallinen äänestys ollut, ellei jopa kansanäänestys.

• mä.
        juha kirjoitti:

Noh..Onpas siinä sitten hyvä esimerkki. Seiskan lehti. On varmaan hirveen virallinen äänestys ollut, ellei jopa kansanäänestys.

virallinen tai ei,voitti silti.

• werty
        alipainoinen kirjoitti:

Werty, sanoit, että kukaan ei halua olla läski. Jos minä saisin itse valita, olisin mieluummiin hieman ylipainoinen, kuin hieman alipainoinen. En kuitenkaan ole saanut tätä valintaa tehdä, koska en liho helposti.
        Jos pitäisi esim. valita, onko 10kg alipainoinen, vai ylipainoinen, olisi täysin selvää, että ottaisin sen ylipainoisen. Samaan valinnan tekisin varmasti myös 30kn:n kohdalla.
        Nyt ei kellään ole oikeutta väittää, että vain "läskit" ihmiset ottavat tästä jutusta herneen nenäänsä. Minäkin nimittäin suutuin tästä jutusta, vaikken läski olekaan!

Ajatelkaa muuten myös anorektikkoja ja muita syömishääiriöisiä! Kun he lukevat tämän ketjun ensimmäisen viestin, he lähtevät koneen äärestä itkien ja vannovat, etteivät syö seuraavaan viikkoon, koska kukaan ei pidä heistä heidän ollessaan niin läskejä!

Tällä älyttömällä ja epäselvällä paasauksella koitan kertoa, että niistä kiloista kannattaa todellakin olla ylpeä, vaikka onkin totta, että ylipainoa ei saa päästää niin pitkälle, että se aiheuttaa paljon sairauksia.

Älä huoli, sama ongelma oli minullakin nuorempana. Sinuna olisin ylpeä ruumiinrakenteestasi. Rasvaa ei kerry todellakaan yhtä helposti kuin keskiverto jampalla, mutta massaa kannattaakin lisätä enemmänkin lihaksilla.

Btw. Ruoalla kasvaa, määrästä riippuen tietenkin, eikä siihen ole mitään muttia. On mielestäni typerää sanoa, että 'ei nouse paino millään'. Kannattaisi edes joskus kokeilla syödä joka päivä parin viikon ajan hampurilaisia ja pizzoja 3:n tunnin välein tai vastaavaa, jos epäilee, että on kykenemätön ruumiinpainonsa nostoon..

• mitävitunväliäsilläonjossai...
        luikero... kirjoitti:

"jos maailmassa on yli miljardi ihmistä, niin voitko siis varmuudella väittää, ettei kukaan halua olla lihava???" meneppäs takaisin sinne ala-asteen ympäristöopin tunneille! maailmassa on noin 5-6 miljardia ihmistä, ja jos yrität väittää että tarkotit tuolla "yli miljardi ihmistä" jotain viittä miljardia niin kuka uskoo?

• lapsukaiset...

Onko täällä joku ylipainoinen ihminen joka todella haluaa olla ylipainoinen ja nauttii siitä?

• laura

...oot että oonko sun mielestä lihava jos oon 170 pitkä ja painan 55kg kuppi on sellane c-75??
      ja viitti nyt vaan vastata tähän ees...

• Tarzan

LÄSKI!

• Mies-80

..on reilusti ylipinoinen. Se olikin se, mihin hänessä ekaksi ihastuin. Pehmeys ja muodot ovat naisessa parasta, en pystyisi harrastamaan seksiä laihan naisen kanssa kun tuntisin hänen luunsa ihoani vasten.

On todella olemassa miehiä jotka pitävät iso kokoisista naisista. Ja kaikki on nimenomaan kiinni siitä, miten nainen kilonsa kantaa. Hyvä itsetunto tekee ihmisestä aina kauniin, kauniit vaatteet ja kasvot ovat myös tärkeitä.

Itse olen normaalikokoinen, mutta itseni kokoista naista en tahtoisi. Isokoinen voi olla ilman jumalatonta määrää hyllyvää läskiä, nainen voi olla pehmeä ja ihana muutamista ylimääräisistä(tai kymmenistä) kiloista huolimatta.

Itseään ei koskaan kannata laihduttaa siinä uskossa että saa miehen. Minulla on viisi hyvää ystävää, normaalipainoisia, heistä neljällä on isokoinen tyttöystävä tai vaimo, jokaisella ylipainoa ainakin 15 kg.

• ärripurri

"Ei kukaan voi olla ylpeä läskeistään"
      säälittäviä teinien juttuja taas... hankkisit vaikka elämän tai jotain ennen kuin alat arvostella muita...

• diudau

Haha, taas yksi suuttunut LÄSKI!

• koi
        diudau kirjoitti:

Haha, taas yksi suuttunut LÄSKI!

"Haha, taas yksi suuttunut LÄSKI!"
        ja taas yksi....kröhöm... no antaa olla :P

• t22

Katsokaapa vain vaikka lehdissä julkaistavia hääparien kuvia. Niistä jo voi päätellä että runsaista naisista myös pidetään miesten keskuudessa, ihan niin paljon että solmitaan avioliitto.
      Ihmiset ovat erilaisia ja hyvä niin. Aika turhaa valittaa täällä että on olemassa lihavia ihmisiä. Pikkasen hyväksyntää hei.

• Jesse19

Joo..Et kuitenkaan tullut ajatelleeksi, että mies voisi olla tyytyväisempi esim. seksielämäänsä, jos nainen olisi kaunis vartaloltaan. Se, että menee naimisiin on useasti harkittu päätös. Vaikuttaako siinä vaiheessa tulevan aviopuolison parit hassut liikakilot, vai sellainen luonne ja ihminen, jonka kanssa jaksaa elellä vähän kauemminkin ku viikon.

Kun itselleni tulee joskus vuosien päästä avioituminen eteen, valitsen naisen mielummin korvalla kuin silmällä. Ulkonäkö on vain yksinkertaisesti plussaa.

Ja olen threadin alottajan kanssa samaa mieltä siitä, että kyllä jokainen varmaan haluisi olla kaunis/hyvännäköinen. Toiset vaan hyväksyvät sen tosiasian, ettei ole ja sitäkautta kykenee säilyttämään hyvän henkisen tasapainon, or whatsoever :)

• -jen-
        Jesse19 kirjoitti:

Joo..Et kuitenkaan tullut ajatelleeksi, että mies voisi olla tyytyväisempi esim. seksielämäänsä, jos nainen olisi kaunis vartaloltaan. Se, että menee naimisiin on useasti harkittu päätös. Vaikuttaako siinä vaiheessa tulevan aviopuolison parit hassut liikakilot, vai sellainen luonne ja ihminen, jonka kanssa jaksaa elellä vähän kauemminkin ku viikon.

Kun itselleni tulee joskus vuosien päästä avioituminen eteen, valitsen naisen mielummin korvalla kuin silmällä. Ulkonäkö on vain yksinkertaisesti plussaa.

Ja olen threadin alottajan kanssa samaa mieltä siitä, että kyllä jokainen varmaan haluisi olla kaunis/hyvännäköinen. Toiset vaan hyväksyvät sen tosiasian, ettei ole ja sitäkautta kykenee säilyttämään hyvän henkisen tasapainon, or whatsoever :)

"Ja olen threadin alottajan kanssa samaa mieltä siitä, että kyllä jokainen varmaan haluisi olla kaunis/hyvännäköinen. Toiset vaan hyväksyvät sen tosiasian, ettei ole..."

eli oot siis sitä mieltä, ylipainoinen on automaattisesti ruma. Koska tuo jokseenkin tyhmältä vaikuttava keskustelun aloittaja ei puhunut muusta "rumuudesta" kuin ylipainosta.

Ja tuo, että mies voisi olla tyytyväisempi seksielämään, jos nainen olisi kaunis vartaloltaan. Entäs jos kyseessä sattuu olemaan mies joka pitää myös pyöreää vartaloa kauniina? Olisiko hän siltikin tyytyväisempi jos nainen olisi hoikka. En usko. Ja myös yleensä siinä vaiheessa kun ihminen on naimisiin menossa, on hän löytänyt sellaisen ihmisen, joka miellyttää häntä sekä henkisesti että fyysisesti.

• n.a.

Sanotaampa alkuun että olen aika hoikka poika, ja tyttöystäväni on minua n. 20kg painavampi :) ...ainoa miinus tässä asiassa on se etten oikein jaksa kanniskella häntä sylissäni, mutta muuten kyllä pieni lihavuus on silkkaa plussaa. Ihan pienestä pitäen olen pitänyt hieman pyöreitä naisia paljon seksikkäämpinä kuin hoikkia. Jotenkin vaan se muotojen runsaus ja pehmeys miellyttää silmää. Eipä nyt hoikissakaan mitään vikaa ole, mutta mielummin kyllä katselen niitä vähän pyöreämpiä ;) ...tosin liikalihavuus/laihuus on aina rumaa... mutta ei minua tosiaan inhota tyttöystäväni "höllyvä, läski vyötärö", kuten keskustelun aloittaja asian ilmaisi, päinvastoin.

Jostain syystä media ihannoi laihuutta. Tämä on aika kummallista... katsokaapa jotain satoja vuosia vanhoja maalauksia, ja niissä esiintyviä (monesti alastomia) naisia. Eivätpä ole ihan sieltä hoikemmasta päästä :) ...viimeisen sadan vuoden aikana hyvinvoinnin lisääntyessä, lihavuutta on alettu pitämään vaan laiskuuden ja itsekurin puutteen merkkinä, vaikka näin ei läheskään aina ole...
      No, onneksi asiaan on tulossa muutoksia, hyviä esimerkkejä ovat keskustelu siitä että millä pop-tähdillä on kaikista "täyteläisin" pylly, ja että xl-malli valittiin seiskassa suomen seksikkäimmäksi naiseksi...

• .......

teinixXx

• Jykä

Ainoa hyvä vastaus tällä palstalla on ollut sportyboyn vastaus. Hän nimittäin kunnolla otti kantaa muuhunkin kuin vain ulkonäköön. Mikäli läskeillä on muka täysi oikeus olla sellaisia kuin haluavat niin yhtä hyvin herskan, vauhdin ym. huumeidenkin käyttö voisi olla sallittua. LÄSKI on globaalistikin YKSI SUURIMPIA HAITTOJA ja nälänhätäkin monissa maissa johtuu läskien ihmisten välinpitämättömyydestä. Ulkonäkö on aina mielipideasia, mutta ylipaino on yhteisvastuullinen tekijä. Lieväkin ylipaino on pahasta, mutta 30 kg ylipainoa on todella hävettävää!!! Rumaa naamaa ei saa arvostella, mutta jokaisen tulisi sanoa itselleen: EN HALUA OLLA ENÄÄN LÄSKI!!!!!

• beibi

mulla on ainaki mun mielestä täydellinen vartalo. mä en tod. haluais olla joku ällö läski ku ei sillo vois käyttää ees hienoi vaatteit eikä kukaa jätkä kattos ees päälle tai no ehkä naurais. t. herkkupeppublondi ;D

• pilkkua

se on 'enää', ei 'enään', niinku kirjotit.

• ^___^
        beibi kirjoitti:

mulla on ainaki mun mielestä täydellinen vartalo. mä en tod. haluais olla joku ällö läski ku ei sillo vois käyttää ees hienoi vaatteit eikä kukaa jätkä kattos ees päälle tai no ehkä naurais. t. herkkupeppublondi ;D

Ja tuo beibinhän kirjotus ei missään tapauksessa ole provo..

mutta kuitenki..mitenkähän sä voit väittää, että jos on pyöreä tyttö, niin kukaan mies ei kato kun nauraen päälle. Voin kyllä sanoo, että aivan väärässä oot, sori nyt vaan.

• hmmps...
        pilkkua kirjoitti:

se on 'enää', ei 'enään', niinku kirjotit.

teinixit haukkuu muita... kannattas ehkä kasvattaa koton sitä pituutta vähä ja tulla sitte moralisoimaan muille kiloistaan :P
        noh, antaa pikku lissujen pitää hauskaa ;D
        pissikset!!!! hahhaaaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe