tarvin kesä duunin

kesä duunii vailla

eli säästän koneeseen joka maksaa 399€.eli tarvin jnkun pikku kesä duunin.saan äitiltä viikkorahaa noin 10€ viikossa.kasassa on 180€.miten olisi esim:koirien ulkoilutus?lasten hoito ei onnaa kun serkut asuu aika kaukana ja meen sinne vasta kesälomalla.pääsenkö sim: mansikka mansikka maallekiitos jo etu käteen vastanneille.

ps.eli oon 11v ja kone pitäis saaha ennen kesä lomaa.

4

153

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesä duunii vailla

sori kirjotus virheet

• tarvinkesäduunii

sori ni kirjotus virheet

• ChndA

Kiinalaiseen ravintolaan tiskaaman .. 5 /h

• Töitä(ei)tarjolla

Turhaan yrität, alle 14 vuotiaan on oikeestaan ihan turha ees yrittää hakea kesätyötä koska tarjolla on paljon vanhempaa, riuskempaa ja pätevämpääki porukkaa. Itse en keksi yhtäkään paikkaa jonne 11 vuotias pääsis. Itse olen 16 ja mä pääsin hommiin Sosiaali- ja terveysvirastoon, mutta sinnekkin oli hakijoita yli 1000.

Vaikka saisitkin paikan ei se palkka tule viikossa. S-yhtymällä oli sellanen 14-17 vuotiaille suunniteltu harjotuspaikka jossa oltiin kaksi viikkoa ja palkka tulee vasta kuun lopussa.

Eli valitettavasti sun täytyy nyt kertätä nuo rahat jotenki muuten. Tee sukulaisilles vaikka jotain siivoushommia tai nurmikonleikkuuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      64
      1114
    2. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      1026
    3. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      19
      966
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      61
      909
    5. Huh huh...

Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik
      Sinkut
      209
      731
    6. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      616
    7. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      579
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi elämästä
      Ikävä
      43
      546
    9. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      39
      535
    10. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      39
      508
    Aihe