eli säästän koneeseen joka maksaa 399€.eli tarvin jnkun pikku kesä duunin.saan äitiltä viikkorahaa noin 10€ viikossa.kasassa on 180€.miten olisi esim:koirien ulkoilutus?lasten hoito ei onnaa kun serkut asuu aika kaukana ja meen sinne vasta kesälomalla.pääsenkö sim: mansikka mansikka maallekiitos jo etu käteen vastanneille.
ps.eli oon 11v ja kone pitäis saaha ennen kesä lomaa.
tarvin kesä duunin
4
101
Vastaukset
- kesä duunii vailla
sori kirjotus virheet
- tarvinkesäduunii
sori ni kirjotus virheet
- ChndA
Kiinalaiseen ravintolaan tiskaaman .. 5 /h
- Töitä(ei)tarjolla
Turhaan yrität, alle 14 vuotiaan on oikeestaan ihan turha ees yrittää hakea kesätyötä koska tarjolla on paljon vanhempaa, riuskempaa ja pätevämpääki porukkaa. Itse en keksi yhtäkään paikkaa jonne 11 vuotias pääsis. Itse olen 16 ja mä pääsin hommiin Sosiaali- ja terveysvirastoon, mutta sinnekkin oli hakijoita yli 1000.
Vaikka saisitkin paikan ei se palkka tule viikossa. S-yhtymällä oli sellanen 14-17 vuotiaille suunniteltu harjotuspaikka jossa oltiin kaksi viikkoa ja palkka tulee vasta kuun lopussa.
Eli valitettavasti sun täytyy nyt kertätä nuo rahat jotenki muuten. Tee sukulaisilles vaikka jotain siivoushommia tai nurmikonleikkuuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812