niin siis olen ajatellut pitäisikö minun kysyä ihastustani ulos. Mutta kun en uskalla. Ystäväni ovat sanoneet että pitäisi. Olen ollut jo aika kauvan ihastunnut häneen ja hän kai tietää sen sillä kun olimme menossa luokkaretkelle jouduin junassa istumaan häntä vastapäätä olin aivan punainen ja kaiken kukkuraksi kaverini vihjailivat koko ajan että olisin ihastunnut häneen. Nykyään ihastukkseni moikkailee minua ja toivottaa hyvät viikonloput. Minulla on ollut monta tilaisuutta kysyä haluasikö hän olla joku päivä kanssani jossain. Mutta olen liian ujo kysymään. mitä voisin tehdä ???
miten pyytää poikaa ulos
9
5765
Vastaukset
- sama tilanne
Kysyt vaan suoraa häneltä että kiinnostaisikp sinua lähteä ulos kanssasi. Minulla on ollut täysin sama ongelma mutta silti olen kysynyt :) Rohkeasti vain!
- Rohkea rokan syö
On muute yleensä satavarma että lähtee sun kanssas, myö pojat ollaan vähä semmosii että perkele ku joku tyttö näyttää että on ihastunu ni on jalat alta. Vaikka yleisesti uskotaan ja tehhään niin että on poikien homma kysyy ulos ja tehä aloite, niin ei siinä oo mittää vaikka sen tyttö välilä tekis. Selkä suoraks ja kysymään!
- special
moi kaikki! Mä siis haluaisin pyytää yhtä meijän luokan poikaa ulos mut en tiiä pystynkö siihen, me molemmat tiedetän että me molemmat tykkää toisistamme, siis mulla on siinä se et jos hän vastaa ei niin sitten hän menee kertoo kaikille että mä kysyin ja sit koko luokka puhuu siitä. kiitos jos vastaat!
- lifemocker
joko menet ja sanot "haluaisitko lähteä kanssani ulos"
tai sitten et tee mitään. et myöskään valita asiasta kun et kerta saa itse mitään aikaiseksi tehtyä!- 17+1
Menes nyt lifemocker lapsia härnäämästä.
- jebjep
17+1 kirjoitti:
Menes nyt lifemocker lapsia härnäämästä.
No tottahan se livemokkeri puhuu.....
- avuton1234
jollei siihenm saa yhteyttä nii mitä sitte pitää tehä x)
- 3213213
cs rankki
- Anonyymi
kysy suoraan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400