niin siis olen ajatellut pitäisikö minun kysyä ihastustani ulos. Mutta kun en uskalla. Ystäväni ovat sanoneet että pitäisi. Olen ollut jo aika kauvan ihastunnut häneen ja hän kai tietää sen sillä kun olimme menossa luokkaretkelle jouduin junassa istumaan häntä vastapäätä olin aivan punainen ja kaiken kukkuraksi kaverini vihjailivat koko ajan että olisin ihastunnut häneen. Nykyään ihastukkseni moikkailee minua ja toivottaa hyvät viikonloput. Minulla on ollut monta tilaisuutta kysyä haluasikö hän olla joku päivä kanssani jossain. Mutta olen liian ujo kysymään. mitä voisin tehdä ???
miten pyytää poikaa ulos
9
4807
Vastaukset
- sama tilanne
Kysyt vaan suoraa häneltä että kiinnostaisikp sinua lähteä ulos kanssasi. Minulla on ollut täysin sama ongelma mutta silti olen kysynyt :) Rohkeasti vain!
- Rohkea rokan syö
On muute yleensä satavarma että lähtee sun kanssas, myö pojat ollaan vähä semmosii että perkele ku joku tyttö näyttää että on ihastunu ni on jalat alta. Vaikka yleisesti uskotaan ja tehhään niin että on poikien homma kysyy ulos ja tehä aloite, niin ei siinä oo mittää vaikka sen tyttö välilä tekis. Selkä suoraks ja kysymään!
- special
moi kaikki! Mä siis haluaisin pyytää yhtä meijän luokan poikaa ulos mut en tiiä pystynkö siihen, me molemmat tiedetän että me molemmat tykkää toisistamme, siis mulla on siinä se et jos hän vastaa ei niin sitten hän menee kertoo kaikille että mä kysyin ja sit koko luokka puhuu siitä. kiitos jos vastaat!
- lifemocker
joko menet ja sanot "haluaisitko lähteä kanssani ulos"
tai sitten et tee mitään. et myöskään valita asiasta kun et kerta saa itse mitään aikaiseksi tehtyä!- 17+1
Menes nyt lifemocker lapsia härnäämästä.
- jebjep
17+1 kirjoitti:
Menes nyt lifemocker lapsia härnäämästä.
No tottahan se livemokkeri puhuu.....
- avuton1234
jollei siihenm saa yhteyttä nii mitä sitte pitää tehä x)
- 3213213
cs rankki
- Anonyymi
kysy suoraan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802