miten pyytää poikaa ulos

?????????

niin siis olen ajatellut pitäisikö minun kysyä ihastustani ulos. Mutta kun en uskalla. Ystäväni ovat sanoneet että pitäisi. Olen ollut jo aika kauvan ihastunnut häneen ja hän kai tietää sen sillä kun olimme menossa luokkaretkelle jouduin junassa istumaan häntä vastapäätä olin aivan punainen ja kaiken kukkuraksi kaverini vihjailivat koko ajan että olisin ihastunnut häneen. Nykyään ihastukkseni moikkailee minua ja toivottaa hyvät viikonloput. Minulla on ollut monta tilaisuutta kysyä haluasikö hän olla joku päivä kanssani jossain. Mutta olen liian ujo kysymään. mitä voisin tehdä ???

9

4807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama tilanne

Kysyt vaan suoraa häneltä että kiinnostaisikp sinua lähteä ulos kanssasi. Minulla on ollut täysin sama ongelma mutta silti olen kysynyt :) Rohkeasti vain!

• Rohkea rokan syö

On muute yleensä satavarma että lähtee sun kanssas, myö pojat ollaan vähä semmosii että perkele ku joku tyttö näyttää että on ihastunu ni on jalat alta. Vaikka yleisesti uskotaan ja tehhään niin että on poikien homma kysyy ulos ja tehä aloite, niin ei siinä oo mittää vaikka sen tyttö välilä tekis. Selkä suoraks ja kysymään!

• special

moi kaikki! Mä siis haluaisin pyytää yhtä meijän luokan poikaa ulos mut en tiiä pystynkö siihen, me molemmat tiedetän että me molemmat tykkää toisistamme, siis mulla on siinä se et jos hän vastaa ei niin sitten hän menee kertoo kaikille että mä kysyin ja sit koko luokka puhuu siitä. kiitos jos vastaat!

• lifemocker

joko menet ja sanot "haluaisitko lähteä kanssani ulos"

tai sitten et tee mitään. et myöskään valita asiasta kun et kerta saa itse mitään aikaiseksi tehtyä!

• 17+1

Menes nyt lifemocker lapsia härnäämästä.

• jebjep
        17+1 kirjoitti:

Menes nyt lifemocker lapsia härnäämästä.

No tottahan se livemokkeri puhuu.....

• avuton1234

jollei siihenm saa yhteyttä nii mitä sitte pitää tehä x)

• 3213213

cs rankki

• Anonyymi

kysy suoraan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2651
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      147
      1192
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1095
    4. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      124
      961
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      911
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    9. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      815
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      802
    Aihe