Olis tälläinen tarjolla Toshiba c-855 1 TC b 960
Tuon saisi hyvällä takuuajalla ja 6 gt muisti, 750 gt kovalevy ja prosessori oli 2200 .
Onko kokemuksia Toshibasta ja riittääkö tehot, elokuvien katseluun ym nettiin, en pelaa.
Onko Toshiba hyvä merkki
6
318
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Mallista en tiedä mutta kaverilla on jo melkeen 5vuotias ellei vanhempi toshiba jatkuvasti kovassa käytössä että kyllä se aivan kestävä luulis olevan jos laatu on pysynyt entisellään. Elokuvat toimii varmasti jonkun vuoden vanhoja pelejä voit testata mutta uusimmat ei toimi.
- waari1
Olen käyttänyt Toshibaa noin puolivuotta eikä ogelmia ole esiintynyt ehkä se 2-vuoden takuu kertoo jotain laadusta. Elokuvien katselu ei tietääkseni tarvi kovin tehokasta tietokonetta. Lisäksi Toshibassa on ohjelma jolla helppo tehdä palautuslevyt, kuin esim. Asusksessa, jossa monilla on ollut vaikeuksia.
Asuksen Windows 7 koneiden mukana tuli melkeimpä aina palautuslevyjen teko ohjelma. Nykyään Windows 8 aikana sitä ei pahemmin ole tullut.
- Läppärin tuuletin
Mulla on Toshiba läppäri käytössä jo 4 vuotta.
Siinä oli alunperin Vista, mutta vaihdoin sen mukana tulleen XP CD asennus levyn kautta XP:ksi.
Vista oli kyllä sellainen käyttöjärjestelmä, että ainakaan käyttämäni musasoftat eivät Vistan kanssa suostuneet toimimaan, mutta XP:n kanssa ei ongelmia.
Muistaakseni kerran olen siihen asentanut XP:n uudelleen, kun tietokone alkoi hidastelemaan.
Nytkin kone käy aika viileänä, vaikka on tällainen helle.
Puhaltimesta tulee nyt arviolta 40 asteista ilmaa.
Jos pelaa nettipeliä, joka kuormittaa enemmän, niin lämpö on jossain 60 asteessa.
Laitoin korokkeet läppärin alle, jolloin tietokoneen alla on n.1,5 cm ilmatila.
Nuo kannettavan omat 3mm jalat on yhtä tyhjän kanssa. Minulla on ollut Toshiba Satellite läppäri jo 5 vuotta. Se on ihan perus kuluttajamalli ja toimii helteelläkin pelkästään omien 3 mm jalkojen varassa. Tuuletin puhaltaa välillä kovempaa, välillä hiljempaa.
- ei todellakaa!
eiiii!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508