Olis tälläinen tarjolla Toshiba c-855 1 TC b 960
Tuon saisi hyvällä takuuajalla ja 6 gt muisti, 750 gt kovalevy ja prosessori oli 2200 .
Onko kokemuksia Toshibasta ja riittääkö tehot, elokuvien katseluun ym nettiin, en pelaa.
Onko Toshiba hyvä merkki
6
354
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Mallista en tiedä mutta kaverilla on jo melkeen 5vuotias ellei vanhempi toshiba jatkuvasti kovassa käytössä että kyllä se aivan kestävä luulis olevan jos laatu on pysynyt entisellään. Elokuvat toimii varmasti jonkun vuoden vanhoja pelejä voit testata mutta uusimmat ei toimi.
- waari1
Olen käyttänyt Toshibaa noin puolivuotta eikä ogelmia ole esiintynyt ehkä se 2-vuoden takuu kertoo jotain laadusta. Elokuvien katselu ei tietääkseni tarvi kovin tehokasta tietokonetta. Lisäksi Toshibassa on ohjelma jolla helppo tehdä palautuslevyt, kuin esim. Asusksessa, jossa monilla on ollut vaikeuksia.
Asuksen Windows 7 koneiden mukana tuli melkeimpä aina palautuslevyjen teko ohjelma. Nykyään Windows 8 aikana sitä ei pahemmin ole tullut.
- Läppärin tuuletin
Mulla on Toshiba läppäri käytössä jo 4 vuotta.
Siinä oli alunperin Vista, mutta vaihdoin sen mukana tulleen XP CD asennus levyn kautta XP:ksi.
Vista oli kyllä sellainen käyttöjärjestelmä, että ainakaan käyttämäni musasoftat eivät Vistan kanssa suostuneet toimimaan, mutta XP:n kanssa ei ongelmia.
Muistaakseni kerran olen siihen asentanut XP:n uudelleen, kun tietokone alkoi hidastelemaan.
Nytkin kone käy aika viileänä, vaikka on tällainen helle.
Puhaltimesta tulee nyt arviolta 40 asteista ilmaa.
Jos pelaa nettipeliä, joka kuormittaa enemmän, niin lämpö on jossain 60 asteessa.
Laitoin korokkeet läppärin alle, jolloin tietokoneen alla on n.1,5 cm ilmatila.
Nuo kannettavan omat 3mm jalat on yhtä tyhjän kanssa. Minulla on ollut Toshiba Satellite läppäri jo 5 vuotta. Se on ihan perus kuluttajamalli ja toimii helteelläkin pelkästään omien 3 mm jalkojen varassa. Tuuletin puhaltaa välillä kovempaa, välillä hiljempaa.
- ei todellakaa!
eiiii!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1386305Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto705237Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143675Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213270Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1142431Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12018Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne161313- 811188