Minulla huawei nettitikku saunalahden. Aina kun klikkaan yhdistä ei pääse nettiin, verkko sivu ei käytettävissä, sitten klikkaan katkaise yhteys ja yhdistä uudelleen niin yhdistää nettiin. ei paha vika sinänsä ei paljon haittaa, mutta mist mahtaa johtua? ihmettelen vaa
Nettitikusta
7
134
Vastaukset
Onko operaattorin kenttä riittävän hyvä? Entä oletko kokeillut eri usb porttia tai yhteysohjelman ajurin poistoa ja uudelleen asennusta. ( Tänä aikana ota mokkula pois koneesta).
- hmphhhh
Olen kokeillut & on hyvä. Mitä muuta voin tehdä? tänäänkin jouduin yhdistään uudestaan varmaan 5 kerttaa ennekuin pääsin nettiin. :( mitään asetuksia?
Itse ottaisin yhteyttä operaattoriin ja kysyisin sieltä lisäohjeita. Asetukset pitäisi olla kunnossa kun ne on oletuksena.
- vupanen
No sä joudut niin tekemäänkin kun et mistään mitään tiedä :D, muut etsii netistä spesifiset ohjeet
Hei! Aluksi mikäli mahdollista suosittelen testaamaan yhteyttä muualla kuin kotiosoitteessa mikäli tämä on mahdollista. Tällä tavoin voidaan rajata, että jääkö vika mahdollisesti alueen verkkoon. Mikäli teillä on toista nettitikkua kannattaa yhteyttä testata myös toisella tikulla.
Terveisin;
Matias / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi- guupee horo
Hpguru is back?
- ss,slsl
Kirjoita käynnistä valikon hakukenttään bird, valitse Birdstep Technology, sen jälkeen poista Activation.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453046- 502482
- 1072461
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382141Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2421731- 1001688
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4491644Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141532R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201349