Sims 3 asentaminen toiselle tietokoneelle

Ärsyyntynyt

Toi Origin väittää että tuotekoodi on käytetty. Käytin sen mun entiselle tietokoneelle joka meni rikki. Ilmeisesti ne pelit ei kulje Origin-tilin mukana kun pitää ladata uusiks. Voiko ton ladata muuten kuin tuotekoodilla?

35

6086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HereYouGo

      Kyl meillä siirty ihan ok uudelle koneelle. Sisko asenti Originin ja sit vaa ladattii pelit normisti. Ei se meillä koodeja kysyny. Ethä vaa luonut täysin uutta profiilia Originii. Vanhoilla tunnuksilla se kyl meillä toimi ok.

    • Apua tarvitseva

      Itse ladattiin kaverin kanssa sims 3 lisäosa omalle koneelleni kaverin levyllä, ja nyt en voi pelata sitä koska nyt se tarvitsee sen levyn ainakun yritän avata peliä.... et voi mullekkii laittaa viestii miten saa sen lisäosan suljettuu.....

    • AlSimhara

      Jos sinulla ei ole kerran tuota lisäosan levykettä, niin ainoa minkä voit tehdä on poistaa tuon lisäosan asennus. Käynnistävalikko -> Ohjauspaneeli -> Ohjelmat -> Ohjelmat ja Toiminnot

    • heheh4

      Mistä tän tuotekoodin ees löytää????!!

    • Se tarkottaa...

      ...rekisteröintikoodia. Originissa se näkyy ku painaa sitä info painiketta pelin kohdasta, siit mistä avataan pelin tiedot. Levykkeis se on siinä pelivihkon takakannessa.

    • emiliy

      niin kun on sims2 niin se on tylsä haluun sims 3

    • Simssittäjä

      Mä onnistuin rikkoo mun konee ja saan varmaan jonkun ajan kuluttua uuden ja itteäniki mietitytti toi simssin siirtäminen ku mun kaveril se ei sujunu kovin hyvin. Kiitti tiedosta et se vois onnistuu :)

    • Jos olet rekisteröinyt pelisi EA:n sivulle ja sinulla on myös Origin tili, niin voit myös asentaa pelit uudelle koneelle suoraan Originista, jolloin et tarvitse levykkeitäkään asentamiseen tai pelaamiseen. Levykkeiltä pelin asentaminen onnistuu ihan noin vain, joten turha huolehtia. :)

      • selvennystä tyhmälle

        kerrotko hieman terkemmin, miten tämä onnistuu?
        Kun en tuota originia tunnu osaavan käyttää :'D


    • TOINEN ärsyyntynyt

      mul kävi kans tollee et se väittää et tuotekoodi käytetty... ja en osaa ladata sitä koneelle. VOISKO JOKU PLIIIS AUTTAA MILLAI SE ASENNETAA??????

    • Ärsyyntynyt pelaaja

      Ostin Huuto.netin kautta itselleni tuon The Sims 3 - peruspelin mutta tuo tuotekoodi on jo käytetty niin mistä voin saada uuden koodin ? :O onko kellään käynyt samalla lailla ? Pliis vastatkaa äkkiä

      • mörkö

        Mulle kävi samanlailla ja kuulin jostai et Se kuulemma tarkottaa että koodi on vanhentunu. Mutta Se siinä onki, mistä saa uuden koodin?


    • Maijuliitti

      Kannattaa varmaan soittaa originin tai ea:n asiakaspalveluun tai tekniseen tukeen. Niitä koodeja kun ei laillisesti taida saada mistään.

    • apuatarvitseva...

      hei mulla kävi sillee et se jotenki ku en ollu pelannu pitkään aikaan ni sit sinne ois pitäny kirjautuu uudestaan niillä tunnuksilla ni en sit tietenkää muistanu niitä ja nyt pitäis sit luoda uus tili mutku tuotekoodi on käytetty ... ku tää kysymys tai mikä onkaan on laitettu kauan sitte ni oisko joku saanu jo tietoa asiasta jos on ni kertokaas mullekkin jooko? O.o

      • ÄRSYYNTYNYT

        mulle tapahtu samanlailla ja ärsyttää tajuttomasti kun ei yhtää tiiä miten sitä pääsee taas pelaamaan. paljon helpompaa olis jos the sims 3:n asentamine kävis niinku the sims 2:n asentamine. AUTTAKAA


    • käytetty sims 4

      APUA! Ostin The sims 4:n käytettynä torista ja se sanoo että: "tämä koodi on jo käytetty." Mitä pitäisi tehdä että saan ladattua sen koneelleni?

      • juu..

        Sama ongelma täällä käytetyn sims 4:n kanssa.


      • joopajooo0000

        Mulla on ihan sama ongelma ! mut luin netistä että pitäs soittaa ea:lle ja sitä kautta se pitäs saada mutta en oo vielä uskaltautunut soittamaan sinne :D


    • helpme100

      Hei! KAIKKI HOI! ostin sims 4 ja siinä pitää laittaa tuotekoodi nii nistä vitusta sen tuotekoodin ees löytää??? auttakaa

    • misaa8

      Käytettyä sims 4 ei voi asentaa varmaan tietokoneelle, mut jos oot ite asentanu sen yhelle koneelle ja sit se on menny rikki, nii se pitäis löytyä viel tuolta originista sillä tilillä ku miltä se on asennettu ensimmäiseen. Koodin löytää sitte sielt kansien sisällä olevista lapuista.

    • katijohanna83

      Onko kellään neuvoa Olemme koittaneet asentaa perus sims3 uudelleen koneelle org sivulle mutta peli ei aukea :( Lisä osat huoli mutta perus peli herjaa

    • Katzuu2

      Mulla kans on ostettu sims 4 ihan kaupasta, asennettu koneelle. Nyt haluaisin asentaa sen toiselle koneelle, ja pyytää tota aktivointikoodia, joka on kuulemma käytetty. Mihinkään suuntaan en pääse ilman sitä koodia... Mitä tehdä? Ja originin kautta se kysyy myös sitä koodia..

    • nörtti_

      Mulla on Sims3. Kaks kertaa laittanu EA sivuille ongelmasta viestiä. En ollut siis pelannu Simsiä varmaan pariin kuukauteen. Kun avasin Originin, ja menin Omat pelit- osioon, oli ne KAIKKI pelit hävinny. Poistin ne koneelta ja aattelin lataa uusiks. Ei. Tuotekoodi on jo käytetty. Mistähän mahtais saada uuden? Ei tekis mieli uutta peliä ja 6 lisäosaa uusiks ostaa!!!

    • Tyttönionsurullinen

      Mullakin on toi sama ongelma että on sims 3 ja ilmoittaa kun laittaa koodin että koodi on käytetty tai jotain sellaista. EA:lle olen laittanu montakin viestiä, vastausta sitten on odoteltu noin 4kk ainakin. Tyttöni hirveesti tykkää pelata sitä, joten tarvitsisin nopeasti apua !

    • Sims3333

      Ei auta mikään toho. Soitin EA tukeen ja sieltä vaa sanottiin että kannattaa palauttaa peli ja pyytää rahat takasin koska sitä ei voi pelata.

    • OngelmiaPelinKanssa

      Kyllähän sen pitäin tallentua sun Origin tilille (siellä vanhalla)? Mutta jos teit uuden accountin niin ei tietenkään toimi, vaan lisärit voi kierrellä vähän. Nehän haluaa että peli on saatu myydyksi, eikä kierrätetä sitä alkuperäistä kaikille ettei kukaan osta.

    • jjuh

      Mulla on sama ongelma sims 4:n kanssa. Edelliseen koneelle aloitin asennuksen mutta keskeytin ja lopetin sen kun kesti niin kauan. ja nyt en saa enää asennettua uudestaan kun koodi on "käytetty"... Ei toki vituta ku ostin pelin heti ku se ilmesty ja en edellenkää oo päässy pelaa sitä...

    • surullinen10euroa

      apua osaako kukaan auttaa? ostin sims 3 torista ja en voi ladata koska koodi on käytetty, miksi näitten pitäny lisätä simssiin jotkut vittumaiset originit :_( osaako kukaan kertoa mistä sais uuden koodin tai miten sen koodin voi ohittaa?

      • simsss13

        Sims 3 pelejä ei voi myydä eteenpäin käytettynä koska silloin se koodi on jo käytetty eikä sitä voi käyttää enää uudestaan. Sims 2 pystyi ladata vaikka kuinka monta kertaa mut sims 3 ei. Kannattaa ottaa yhteyttä käytetyn pelin myyjään ja kysyä suostuuko palauttaa rahat. Sims 3 ja lisäosan origini koodeja saa kyllä aika halvalla ostettua.


    • sim3ongelmaa

      Voinko ladata sims3 ja 8 lisäosaa uudelle koneelle kun vanha ei enää toimi. En ole tehnyt origin-tiliä kun vanhassa koneessa ei ollut nettiyhteyttä eikä se ikinä vaatinut kirjautumaan originiin. En mitenkää jaksais kaikkia 8 lisäosaa peruspeliä ostaa uudestaa :D apuaa

    • Tarviinapua

      Mä ostin viime jouluna ton sims 4 uutena ja yhtäkkiä se lähti vaan mun konelta ja enkä saa laitettua sitä enään takasin koska se väittää että tuotekoodi on jo käytetty. Mitä teen?

    • Sims3surija

      Mulla kävi niin että sain sims 3 olin ladannut sen koneelleni ja siinä se toimi ja ei siinä mitään no halusin kaverini kanssa pelata heidän koneella sitä joten poistin sen omastani ja latasimme sen hänen koneelle siinä se toimi ja sitten yritin ladata sitä omalle koneelle takaisin niin se ei sitten enään suostunut lataamaan sitä vaan valitti että tämä tuotekoodi on jo käytössä joten mitenköhän saisin sen taas toimimaan kun peli nyt ei kumminkaan mikään ilmainen ollut ja ihan uusikin oli. ETTÄ JOS KUKAAN OSAIS AUTTAA NII OISSIN NIIN KIITOLLINEN :((((

    • Sims3pelaaja

      Koodia voi käyttää vain 3 kertaa. eBaysta voi ostaa koodin, itse ostin kun oli koodi 3 kertaa jo käytetty. Jos tätä tarkoitit?

    • Simsss

      Kun ostin uuden koneen ja latasin sims 4 originin kautta takaisin koneelleni. Miten saan siirrettyä kaikki pelitallennukset uudelle koneelleni. Tiedän tämän usb-tikku keinon mutta, koska latasin pelin originin kautta niin sen tiedostot ei mennyt sinne electronic arts kohtaan vaan origin games. Minun uudella koneella ei edes ole tuollaista electronic arts kohtaa niinkuin vanhassani. Jos joku osaa auttaa niin kertokaa!!!

      • jaska55

        Mene resussienhalintaa sen jälkeen tiedostot etsi Electronic Arts -> the Sims 4 siellä on mods ,tray ,saves kopioi nämä ja siirrä ne uuteen koneeseesi sama juttu resussienhalinta ->tiedostot->Electronic Arts ->The Sims 4 avaa ja kopioi ne sinne se kysyy kopioitko Tray ->Saves->Mods kopi ne sinne pitäisi aueta sun lataukset.:) jos sulla ei ole The sims 4 kansiota niin käynistä ensin sim neljä ja kun se on siellä että voit pelata niin tuu pois niin sulla kun menet uudestaan resussien halintaan niin sieltä löytyy se electronic arts kansiosta se The sims 4. toivottavasti oli apua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe