Olen pikkuveljeni kanssa lähdössä kesäkuun lopussa Nidriin Lefkakselle. Hotelli vaihtoehtoja meilä olisi mielessä mm. corali beach tai konstantinos tjäreborgilta tai sitten apollomatkoilta Palmyra tai Captain Savros. Onko kellään kokemusta jostain nöistä hotelleista mitä voisi suositella? :) Kaksi viikkoa olisi tarkoitus lomailla. Muutenkin jos jotain hyviä matkustus vinkkejä saisi!
Onko muita Nidriin matkaavia samoihin aikoihin???
Mikä hotelli Nidristä?
memmu91
6
272
Vastaukset
- Illal tulin suomeen
Jos saat Orioniin matkan, niin on napakymppi!
- viikon päästä
Hotelli Lefko
- Nidrissä ollut
Corali Beach on hyvällä paikalla, kylän paras ranta on heti siinä edustalla.
- kaikk käy
Orionissa myös hyvä ranta, ja lyhyt matka siitä kauppaan ja leipomoihin, kaikki ok.
- Ensi kertaa Pargaan
Hotelli Orion on vertaansa vailla! Olimme siellä viime kesänä ja aivan ykköshotelli sijainniltaaan, uima-altaaltaan, rannaltaan jne... Todella tyytyväisiä olimme!
- Kyl kelpaa
Orion on todella paras, voi olla että matkoja et matkat on myyty...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823